طبق گفته Reddit، ۷ نظر نامطلوب در مورد MCU

وقتی صحبت از ابرقهرمان ها می شود، همه نظری دارند. اما از آنجایی که مارول استودیو آشکارا در حال مبارزه استو مارولز ممکن است یک افتتاحیه واقعا فاجعه بار داشته باشدفکر کردیم زمان خوبی است تا ببینیم برخی از طرفداران سرسخت آنلاین چه می گویند.

جست و جو کردم Reddit برای هفت نظر نامطلوب در مورد MCU، که در زیر بازتولید کرده‌ام، و سپس افکارم در مورد هر یک را بیان کردم.

۷٫ چندجهانی نابهنگام

طبق گفته Reddit، ۷ نظر نامطلوب در مورد MCU
استودیو مارول

“مارول با حماسه مولتی‌ورس از اسلحه پرید. این باید فاز بعدی یا حماسه بعدی می‌بود. تهاجم مخفی باید حماسه بعدی بعد از Infinity Saga و نه تنها یک نمایش باشد.” کاربر Reddit Schoolhater18.

مخالفت با آن سخت است. حماسه Multiverse هنوز واقعاً گرد هم نیامده است، و تهاجم مخفی چیزهای زیادی روی میز گذاشت که به نظر می رسید کمتر مورد بررسی قرار گرفته بودند. این نمونه بارز یک عقیده نامحبوب است که به تدریج محبوب می شود زیرا مارول ناامیدی ها را یکی پس از دیگری ایجاد می کند.

۶٫ Eternals سرعت بهتری نسبت به The Flash داشت

جاودانه ها بهترین تصویر را روی صفحه نمایش از یک اسپیدستر داشت. شما در واقع احساس کردید که مکاری چقدر سریع می رود. که در فلشصحنه دویدن فقط احساس می کرد که او وزنی برای قدم هایش ندارد.” کاربر Reddit warf3re.

یک نوع هدف آسان وجود دارد. همه چیز بهتر از فلششامل فلش برنامه تلویزیونی از CW! با این حال، اگر به کسی فکر می‌کنید که سریع در دنیای کمیک می‌دود، آن فلش است، نه شخصیت مبهم Eternals.

۵٫ عشق بیشتر به ابدیان

استودیو مارول

“من دوست داشتم جاودانه ها و مانند همه شخصیت ها و انگیزه های آنها را درک کرد. این به راحتی جذاب ترین فیلم فاز ۴ برای من است.” کاربر Reddit WatermelonCandy5.

“جالب ترین فیلم فاز ۴” کمی کشدار است. جاودانه ها بهترین فیلم مارول نیست، اما با بدترین فیلم فاصله زیادی دارد. با این حال “جالب ترین”؟ وقتی همه شخصیت‌ها ربات‌های گوشتی بین کهکشانی هستند که بالاتر از همه چیز به نظر می‌رسند، جالب بودن سخت است.

۴٫ Relitigating Iron Man 3’s mandarin twist

استودیو مارول

“من Trevor Slattery/faux Mandarin را دوست دارم و او را یکی از سرگرم کننده ترین بخش های آن دانستم مرد آهنی ۳. پیچ و تاب نیز به خوبی اجرا شد.” کاربر Reddit MagicBez.

بن کینگزلی می تواند تقریباً هر چیزی را کار کند. اما حضور Kingsley’s Trevor و ماندارین واقعی شانگ چی و افسانه ده حلقه راه طولانی را برای بازخرید آن بحث برانگیز پیش رفت مرد آهنی ۳ پیچ – پیچیدن.

۳٫ Black Widow باید سریال Disney+ می بود

مارول استودیو / مارول استودیو

عنکبوت فیلم بهتر به عنوان سریال کار می کرد.” کاربر Reddit Darkmania2.

موفق باشید اسکارلت جوهانسون در هر سریالی برای شش قسمت یا بیشتر ثبت نام کند. اما مطمئناً، Black Widow قطعاً می‌توانست از توسعه بیشتر و کانون توجه بزرگ‌تری برای داستان‌های انفرادی خود استفاده کند. با این حال، این فیلم موفقیت بزرگی برای زمان های همه گیر بود و نزدیک به ۴۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس و میلیون ها بیشتر از آن استراتژی VOD روز و تاریخ فروش داشت.

۲٫ هدف: Hawkeye

استودیو مارول

“مطمئن نیستم که این ناممحبوب است یا نه، اما MCU Hawkeye مانند Hawkeye نیست. و جرمی رنر نیست، او فوق العاده است، فقط خطوط و توسعه شخصیت ها به طور کلی است (اگر می توانید بگویید که او اصلاً چیزی خارج از آن دارد. [Age of Ultron] و پایان بازی). او همیشه شبیه یک مامور SHIELD خسته کننده به نظر می رسد تا یک سوپر جاسوس باهوش و این مرا بسیار دیوانه کرد زیرا او قهرمان کمیک مورد علاقه من است.” کاربر Reddit silver-surfer998.

این در واقع درست است. Hawkeye MCU تا حد زیادی بر اساس تجسم شخصیت نهایی در جهان بود، شخصیتی که بیشتر از تجسم کتاب کمیک اصلی خود بدون شخصیت بود. این چشم شاهینی این سریال سعی کرد کمی طعم بیشتری به برداشت رنر از این شخصیت بدهد، اما او همچنان یک مرد خانواده است تا قهرمان سرکشی که در کمیک ها حضور داشت.

۱٫ MCU و Spider-Man باید بیش از حد کمدی باشند

سونی / سونی

“من یک واقعی نظر نامطلوب من دوست دارم که MCU خیلی کمدی است. من از این گاو نر قهرمان بدبین خسته شده ام[bleep] که در دهه گذشته داشته ایم. ما متوجه شدیم، شما مردم عصبانی هستید، اما من دیده ام که «سوپرمن» در این مرحله بیش از حد سرکش است. داشتیم بی عدالتیداشتیم نگهبانانداشتیم پسر هاداشتیم برایتبرنداشتیم شکست ناپذیر. تو دیگر خاص نیستی، بگذار با شخصیت های تخیلی سرگرم کننده احمقم خوش بگذرانم.

اجازه دهید مرد عنکبوتی از خود بیزاری لذت ببرد [bleep]. او نه تنها زمانی که بدبخت است قابل ارتباط است. من قبلاً پنج فیلم داشتم که نشان می داد هری او را به اطراف هل می دهد و سیلی می زند، رئیسش بارها او را آزار می دهد، پدرش چپ و راست می میرد، پدر دوست دخترش و سپس دوست دخترش را می کشد، بهترین دوستش را می کشد، پول نداشت، از چند نفر اخراج می شود. شغل، دزدیده شدن وسایلش اجازه دهید پیتر سرگرم شود و تصمیمات ساده ای مانند قرار گذاشتن یا قهرمان شدن بگیرد. من از زندگی او خسته شده ام [bleep]مرد عنکبوتی بودن سرگرم کننده است گاهی اوقات همیشه جهنم نیست.” کاربر Reddit UrFriendlySpider-Man.

این کاربر Reddit به نوعی نکته جذابیت مرد عنکبوتی را از دست داده است. ابرقهرمان یک انسان است، یک فرد قابل ارتباط که اتفاقاً به دلیل بدبختی اش قدرت های فوق العاده ای دارد. تا به حال در مورد “شانس پارکر” شنیده اید؟ این مرد عنکبوتی است. این مرد عنکبوتی در کمیک است، مرد عنکبوتی در فیلم ها، مرد عنکبوتی در بازی های ویدیویی مانند بی خوابی ها مرد عنکبوتی ۲. شما نمی توانید بدون مسئولیت قدرت داشته باشید.

توصیه های سردبیران







“مارول با حماسه مولتی‌ورس از اسلحه پرید. این باید فاز بعدی یا حماسه بعدی می‌بود. تهاجم مخفی باید حماسه بعدی بعد از Infinity Saga و نه تنها یک نمایش باشد.” کاربر Reddit Schoolhater18.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/seven-most-unpopular-opinions-about-the-mcu-according-to-reddit/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *