طرح جدید موبایل NOW Comcast بسیار ارزان و نامحدود است

Comcast خط جدیدی از برنامه های اعتباری بی سیم (و اینترنت) را امروز با نام تجاری NOW خود معرفی کرد که در حال حاضر شامل NOW TV و NOW WiFi Pass است. اصول اولیه در اینجا این است که با دسترسی به تمام نقاط مهم Xfinity در سراسر کشور، داده، گفتگو و متن نامحدود را با قیمت پایین دریافت می‌کنید.

جدید اکنون موبایل طرح بی سیم به شما داده های نامحدود ۵G را از طریق شبکه Verizon (مانند برنامه های Xfinity Mobile آنها) با دسترسی به نقطه اتصال Xfinity که ذکر کردم، با قیمت ۲۵ دلار در هر خط ارائه می دهد. و تمام – این یک طرح فوق العاده بی نقص است، که اگر تنها چیزی که نیاز دارید دسترسی به داده، تلفن و متن با قیمت بسیار پایین باشد، لزوما چیز بدی نیست.

اگر امتیازها یا ویژگی‌های دیگری وجود داشته باشد، پس از اجرای طرح، آن‌ها را تکمیل می‌کنیم.

به عنوان یک یادداشت اضافه، Comcast نیز اعلام کرد در حال حاضر اینترنت، که یک سرویس اینترنتی اعتباری با دو گزینه است. می توانید ۳۰ دلار در ماه بپردازید و سرعت ۱۰۰ مگابیت در ثانیه یا ۴۵ دلار در ماه و ۲۰۰ مگابیت در ثانیه دریافت کنید. این دو طرح داده های نامحدود و یک دروازه Xfinity را ارائه می دهند. زمان راه اندازی آن با NOW Mobile مطابقت دارد.

Comcast می‌گوید که این سرویس‌های جدید NOW قبلاً در هارتفورد، هیوستون و میامی فعال شده‌اند و برای هفته‌های آینده برنامه‌ریزی شده‌اند. این طرح جدید NOW Mobile منحصر به مشتریان اینترنتی Comcast است، بنابراین مشتریان Xfinity Internet یا NOW Internet واجد شرایط هستند.

// Comcast


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/17/comcast-new-now-mobile-is-unlimited-prepaid-at-25/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *