طرح جدید Verizon به شما امکان می دهد شماره تلفن دوم را با قیمت ۱۰ دلار اضافه کنید

ظاهراً جمعیت جهان به طور فزاینده ای از دو شماره تلفن برای مدیریت زندگی خود استفاده می کنند و این اغلب به معنای نیاز به حمل دو تلفن است. این طبق گفته Verizon است که امروز یک افزونه جدید به برنامه شما اعلام کرد که شماره تلفن دوم را با هزینه ماهانه اضافی به شما می دهد.

افزونه جدید نامیده می شود شماره دوم Verizon و همانطور که در بالا توضیح دادم است – Verizon شماره تلفن دومی را به شما می فروشد تا روی تلفن شما اجرا شود. برای شروع، تا زمانی که تا ۵ ژوئن ثبت نام کنید، ۱۰ دلار در ماه برای مشتریان هزینه خواهد داشت. اگر بعد از ۵ ژوئن ثبت نام کنید، قیمت به ۱۵ دلار در ماه افزایش می یابد. باز هم، این فقط یک شماره تلفن دوم را برای شما به ارمغان می آورد، نه یک طرح جدید یا هر چیز دیگری.

چه کسی به چنین چیزی نیاز دارد؟ افرادی که خطوط تلفن و شخصی جداگانه می خواهند، اما نمی خواهند دو تلفن همراه داشته باشند. شاید بخواهید خط زمین قدیمی خود را به تلفن همراه خود منتقل کنید. شاید شما فقط یک شماره تلفن می خواهید که بتوان از آن برای بلعیدن ثبت نام ها و دریافت همه تماس های هرزنامه استفاده کرد.

Verizon می‌گوید که Second Number از eSIM استفاده می‌کند تا به شما امکان می‌دهد بین خطوط تلفن و برنامه‌های پیام‌رسانی جابه‌جا شوید، به‌علاوه به شما نشان می‌دهد که کدام خط تماس یا پیامی را هنگام ورود دریافت می‌کند. به عبارت دیگر، شما در حال افزودن تلفن دوم هستید. شماره به‌عنوان eSIM روی تلفنتان که می‌توانید در برنامه‌های خاص، مانند برنامه‌های تماس یا پیام‌رسانی، بین آن جابه‌جا شوید. این همه منطقی است.

البته برای استفاده از Second Number به دستگاهی نیاز دارید که از دو سیم کارت پشتیبانی کند. در این مرحله، اکثر گوشی ها از این نوع تنظیمات پشتیبانی می کنند. آخرین سامسونگ و گوگل و آیفون شما همگی این کار را انجام می دهند.

علاقه مند؟ خوب، Google Voice وجود دارد و رایگان است (اینجا). شماره دوم را بدون هیچ هزینه ای به شما می دهد. اگر مدیریت آن چیز جالبی به نظر نمی رسد، می توانید برای Verizon Second Number ثبت نام کنید اینجا.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/07/verizon-new-plan-lets-you-add-second-phone-number-for-10/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *