طرح مجدد فروش اقساطی فیدلیتی بدون ضامن در همراه‌مکانیک

ابتدای تابستان امسال بود که شرکت همراه مکانیک طرح فروش قسطی خودرو را به‌صورت گسترده ارائه کرد. در این طرح بسیاری از خودروهای داخلی و خارجی، در دو مدل صفر و کارکرده به‌صورت اقساطی به خریداران تحویل داده شد.

در این طرح، خرید اقساطی خودروهای چینی طرفداران بسیاری داشت که باعث شد همراه مکانیک به فکر تمدید این طرح بیفتد. یکی از خودروهای چینی موردعلاقه مردم در بازار خودروهای چینی نیز فیدلیتی است. چراکه در کل بعضی از خودروهای چینی ازجمله فیدیلیتی که نسبت‌به سایر خودروهای خارجی قیمت کمتری دارند، به‌تازگی محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند.

اگر شما هم قبلا به‌سراغ طرح‌های لیزینگ خودرو رفته‌اید، اما با دیدن شرایط سفت‌وسخت آن‌ها قید خرید خودروی موردعلاقه خود را زده‌اید؛ حتما تا انتهای این متن را مطالعه کنید تا با طرح بدون ضامن فروش اقساطی خودرو همراه مکانیک آشنا شوید.

مزایای فروش اقساطی خودرو بدون ضامن همراه مکانیک

همان‌طور که قبلا هم در این مطلب گفتیم، تقریباً تمامی طرح‌های لیزینگ خودرو برای خرید خودروهای بالای یک میلیارد تومان شرایط سختی دارند و یکی از این شروط سخت، معرفی حداقل یک ضامن معتبر است. این در حالی است که در طرح ویژه فروش قسطی خودرو همراه مکانیک برای خرید قسطی فیدیلیتی و سایر خودروهایی که قیمت آن‌ها بالای ۱٫۴ میلیارد تومان است، نیازی به معرفی ضامن ندارید.

همچنین عدم نیاز به ضامن تنها مزیت این طرح ویژه نیست. در این طرح قسطی می‌توانید تا حدود یک‌سوم قیمت خودروهای خارجی صفر و کارکرده را وام بگیرید که این مزیت هم در سایر طرح‌های لیزینگ خودرو وجود ندارد.

در یک نگاه کلی، مزایای طرح ویژه خرید اقساطی خودروهای چینی ازجمله فیدیلیتی، به شرح زیر است:

  • حذف شرط معرفی ضامن
  • کمترین میزان پیش‌پرداخت بین تمامی طرح‌های لیزینگ خودرو
  • امکان انتخاب تعداد اقساط بر اساس توان مالی شما و بین ۶ تا ۳۶ ماه
  • اعتبارسنجی در کمترین زمان ممکن و بدون درگیرکردن شما در امور اداری
  • تحویل ۴۸ ساعته خودرو
  • ثبت سند شش‌دانگ به نام شما از همان ابتدای کار
  • امکان خرید فیدیلتی صفر و کارکرده کارشناسی شده با ضمانت ۷ روزه
  • تنفس ۲ تا ۳ماهه بین واریز پیش‌پرداخت و شروع اقساط


منبع: https://www.zoomit.ir/pr/410849-hamrah-mechanic-car-sale/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *