طرح های دیوانه ۱۵ دلاری در ماه Mint Mobile برای مدت زمان محدودی بازگشته است

اوایل سال موبایل نعنا تبلیغاتی را معرفی کرد که قیمت برنامه های خود را به ۱۵ دلار در ماه کاهش داد. این یک بسته کوچک هوشمند بود، زیرا نعنا در اصل سه ماه خدمات را با نرخ تخفیف بسته بندی می کرد، سپس پس از پایان دوره تبلیغاتی، قیمت را افزایش می داد. اگر دفعه قبل را از دست دادید، اکنون بازگشته است و تا پایان اکتبر ادامه دارد.

اگر همه اینها برای شما خبری باشد، آن را برای شما تجزیه می کنم. در طول این دوره تبلیغاتی، تمام برنامه‌های Mint Mobile به قیمت ۳ ماهه ۱۵ دلار در ماه جمع‌آوری شده‌اند. به عبارت دیگر، شما برای ۳ ماه خدمات، ۴۵ دلار پیش پرداخت می کنید. پس از اتمام ۳ ماه، به قیمت عادی ماهانه برمی گردید.

تفکیک طرح از Mint Mobile به شرح زیر است:

  • طرح ۵ گیگابایتی: ۱۵ دلار در ماه همیشه
  • طرح ۱۵ گیگابایتی: ۱۵ دلار در ماه -> ۲۰ دلار در ماه پس از ۳ ماه
  • طرح ۲۰ گیگابایتی: ۱۵ دلار در ماه -> ۲۵ دلار در ماه پس از ۳ ماه
  • طرح نامحدود: ۱۵ دلار در ماه -> ۳۰ دلار در ماه پس از ۳ ماه

در مورد آنچه که در طرح Mint Mobile گنجانده شده است، همه این طرح ها شامل مکالمه و متن نامحدود، پوشش سراسری در شبکه T-Mobile و اتصالات ۴G LTE و ۵G است. برای کمی چاپ دقیق در طرح نامحدود، در واقع محدودیت ۴۰ گیگابایت داده ۵G (قبل از اینکه سرعت داده شما کاهش یابد)، همراه با استفاده نامحدود از LTE دارید. پخش‌های ویدیویی از طریق شبکه تلفن همراه روی ۴۸۰p محدود شده‌اند.

پس از پایان ۳ ماه، مینت می گوید که ایمیلی حاوی “مقدار داده توصیه شده بر اساس میزان مصرف شما” از آن دوره تبلیغاتی برای شما ارسال خواهد کرد. در آن مرحله، می توانید طرح را همانطور که هست نگه دارید، طرح دیگری را انتخاب کنید یا از سرویس خارج شوید. از آنجایی که این مبلغ از پیش پرداخت شده است، شما بیش از مبلغی که برای آن پرداخت کرده اید قفل نمی شوید.

۱۵ دلار در ماه برای این نوع طرح اصلا بد نیست. آیا آرزو می کنیم که بیش از ۳ ماه عمر کند؟ بله حتما. با دنبال کردن لینک زیر از مزیت استفاده کنید.

برای برنامه های ۱۵ دلاری در ماه Mint Mobile ثبت نام کنید


منبع: https://www.droid-life.com/2023/09/18/mobile-mobiles-15-mo-plans-are-back-until-october-31/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *