طرفداران سامسونگ، تقویم های خود را برای ماه جولای علامت گذاری کنید

بسیار مناسب است که در همان هفته رندرهای اولیه را دریافت کنیم گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶گزارشی به صورت آنلاین راه پیدا کرده است که جزئیات بعدی سامسونگ را نشان می دهد بسته بندی نشده این رویداد تیرماه امسال برگزار می شود. هیاهو واقعی است.

مطابق با SamMobileرویداد Unpacked که در آن انتظار داریم سامسونگ نه تنها جزئیات جدیدترین تاشوهای خود را ارائه دهد (و الف Ultra را تا کنید?)، بلکه در دسترس بودن و قیمت آن را نیز به ما بدهید حلقه کهکشان پوشیدنی، انتظار می رود در اوایل ماه جولای برگزار شود. به نظر می رسد شرط بندی آنها ۱۰ جولای است که دومین چهارشنبه ماه است. این تاریخ با برنامه اعلامی معمول سامسونگ مطابقت دارد، بنابراین ما آن را پیش‌روی کرده‌ایم، حداقل تا زمانی که سامسونگ جزئیات رسمی را در اختیار ما قرار دهد.

با توجه به حمایت طولانی مدت سامسونگ از المپیک و همچنین این واقعیت که المپیک در اواخر جولای آغاز می شود، اعتقاد بر این است که موضوع اصلی ردیابی سلامت و تناسب اندام خواهد بود. به نظر می رسد که ستاره ها برای این یکی همسو می شوند، که باید طرفداران سامسونگ را به شدت هیجان زده کند. ما همچنین امیدواریم که در ماه جولای سری جدید گلکسی واچ سامسونگ را ببینیم، اما هنوز هیچ جزئیاتی در مورد آن وجود ندارد.

با کسب اطلاعات بیشتر، شما را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

// SamMobile


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/29/report-next-galaxy-unpacked-event-scheduled-for-july/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *