طرفداران فکر می کنند که این ویدیوی نادر تلویزیون ژاپنی ممکن است تنها فیلم شناخته شده از لوئیجی در Super Mario 64 باشد

به نظر می رسد فیلم نادری از حالت چند نفره Super Mario 64 در فضای مجازی منتشر شده است.

پس از مصاحبه ای در سال ۱۹۹۶ با خالق ماریو، شیگرو میاموتو، حداقل می دانستیم که برنامه هایی برای تبدیل لوئیجی به یک شخصیت قابل بازی وجود داشته است. درز خیره کننده در سال ۲۰۲۰ بعداً آن را تأیید کرد و نشان داد که Super Mario 64 شامل مدل های شخصیت برای هر دو برادر است.

با این حال، به نظر می رسد این تنها فیلمی است که ما از ساخت اولیه Super Mario 64 در اختیار داریم، و اگر واقعی باشد – یا نه فقط یک ترفند چشمی – ممکن است تنها فیلم شناخته شده از لوئیجی در بازی باشد. می‌توانید آن را خودتان در ویدیوی دانه‌دار زیر ببینید – فقط به مهر زمانی ۱۳:۲۱ بروید:

https://www.youtube.com/watch?v=3cHzwNRLddI
هم اکنون در کانال بازی.

YouTuber Now In Game Channel حدود سه هفته پیش این ویدیو را آپلود کرد و اظهار داشت که این ویدیو در Spaceworld 95 ضبط شده است.

Yakumono در X/Twitter توضیح می دهد: “این تنها فیلم رسمی شما از Super Mario 64 چند نفره از کیوسک ویدئویی Spaceworld 95 است، زیرا دوربین به وضوح روی هر دو شخصیت فوکوس می کند.”

ما بالاخره نگاهی اجمالی به حالت چندنفره اولیه برای Super Mario 64 داریم! YouTuber و modder، Marionova را اضافه می کند. “این اولین بار است که مدل SM64 لوئیجی را خارج از نینتندو لیکس می بینیم! نگاه کنید!”

این ویدیو اکنون در فضای مجازی منتشر شده است و طرفداران در مورد اینکه آیا این ویدیو واقعاً لوئیجی را در بازی نشان می‌دهد یا در واقع ماریو است، اختلاف نظر دارند، اما رنگ‌آمیزی در سیستم قدیمی CRT باعث می‌شود که این ویدیو واقعاً لوئیجی را در بازی نشان دهد. نگاه کن انگار سبز پوشیده

شما چی فکر میکنید؟

متشکرم تمدید زمان.


منبع: https://www.eurogamer.net/fans-think-this-rare-japanese-tv-video-may-be-the-only-known-footage-of-luigi-in-super-mario-64

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *