طرفداران متوجه ارجاعات Silent Hill در تریلر OD کوجیما می شوند

طرفداران چشم عقابی چندین اشاره آشکار به سری Silent Hill در اولین تریلر پروژه OD هیدئو کوجیما برای Xbox مشاهده کرده اند.

کدومشون OD را به طور رسمی معرفی کرد در مراسم The Game Awards 2023 هفته گذشته، جایی که او فاش کرد که سوفیا لیلیس، هانتر شفر و اودو کییر و همچنین برخی از مشارکت با کارگردان جردن پیل در آن حضور خواهند داشت.

البته، کوجیما قبلا قرار بود سایلنت هیلز را هدایت کند، یک بازی جدید سایلنت هیل که نورمن ریدوس به همراه کارگردان گیلرمو دل تورو در آن حضور خواهند داشت. اگرچه این بازی در سال ۲۰۱۵ به دنبال جدایی کونامی و کوجیما لغو شد، تیزر قابل پخش PT به طرفداران ایده ای داد که انتظار چه چیزی را داشته باشند.

تریلر تیزر OD. در یوتیوب تماشا کنیددر یوتیوب تماشا کنید

اگر ورودی کوجیما جوایز بازی امسال از طریق درب PT کافی نبود تا شما را متقاعد کند که ممکن است برخی از ارجاعات سایلنت هیل را مخفیانه وارد OD کند، یک درب بسیار مشابه در تریلر درست بعد از علامت دقیقه ظاهر می شود که در چشمان سوفیا لیلیس منعکس شده است.


طرفداران متوجه ارجاعات Silent Hill در تریلر OD کوجیما می شوند
اگر با دقت به چشمان لیلیس نگاه کنید، متوجه درب باز می شوید که با علامت خروج قرمز رنگ کامل شده است. | اعتبار تصویر: تولیدات کوجیما

این تریلر همچنین حاوی یک پیام مخفی است که در هنگام حضور Udo Kier در تریلر بیان شده است. همانطور که توسط GlazicBlr در Subreddit سایلنت هیل، در حالی که نامه‌های گفتگوی کیر برای چند ثانیه در دهانش می‌تابد. Eurogamer مهرهای زمانی را تأیید کرده است، و اگر می‌خواهید خودتان حروف را پیدا کنید، باید تریلر را با کیفیت ۴K با سرعت ۰٫۲۵ تماشا کنید.

از دست دادن آنها بسیار آسان است، اما اگر تریلر را تماشا کنید، حروف A، T، A، M و I به ترتیب در ۳۹ ثانیه، ۴۲ ثانیه، ۴۴ ثانیه، ۴۶ ثانیه و ۵۲ ثانیه ظاهر می شوند. یوتیوب تولیدات کوجیما کانال


همانطور که در تریلر دیده می شود… | اعتبار تصویر: تولیدات کوجیما

یک نسخه روشن‌شده از اسکرین شات تریلر OD که یک حرف پنهان را در دهان یک مرد نشان می‌دهد.
… و روشن شد تا “A” پنهان روی زبان را نشان دهد. | اعتبار تصویر: یوروگیمر

آتامی شهری در استان شیزوئوکا در ژاپن است. شیزوکا در زبان ژاپنی به صورت 静岡 نوشته می شود و به طور جداگانه این دو کلمه به ترتیب به معنای “آرام” یا “ساکت” و “تپه” ترجمه می شوند.

کونامی سری سایلنت هیل را تا سال گذشته که اعلام کرد a تعداد پروژه های جدید از جمله بازسازی Silent Hill 2. اولین پروژه ای که احیای Silent Hill را آغاز می کند، جریان تعاملی و بازی اپیزودیک Genvid Ascension است که یک بازی است. آشفتگی گیج کننده و قطعا توسط هوش مصنوعی نوشته نشده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/fans-notice-silent-hill-references-in-kojimas-od-trailer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *