طرفداران مرد عنکبوتی ۲ در مورد پایان بازی بحث می کنند، پس از اینکه پیش نویس قبلی به صورت آنلاین ظاهر شد

چند ماه بعد از عرضه Spider-Man 2، طرفداران درباره پایان بازی و اینکه آیا عناصر باید به گونه ای متفاوت اجرا می شدند، بحث می کردند.

این بحث به دلیل ظهور یک طرح اولیه برای داستان Spider-Man 2 در به اشتراک گذاشته شده در redditنشات گرفته از فایل ها دزدیده شده توسط هکرهایی که بازی های Insomniac را هدف قرار داده بودند. در آن پیش نویس اولیه، یک عنصر داستانی خاص متفاوت بود – اکنون بحث هایی در مورد اینکه آیا این چیز خوبی بود یا نه، ظاهراً نظر خود را تغییر داد.

لطفا توجه داشته باشید بقیه این مقاله حاوی اسپویلرهای اصلی Marvel’s Spider-Man 2 خواهد بود. لطفا با صلاحدید خود ادامه را بخوانید.

در اینجا بررسی ویدیویی Marvel’s Spider-Man 2 بدون اسپویلر Aoife ما است.در یوتیوب تماشا کنید

در پایان بازی Spider-Man 2 پیتر پارکر، مایلز مورالس و ام جی واتسون با ونوم روبرو می‌شوند، «بد بزرگ» هیولایی بازی که پس از پیوند سیمبیوت با هری آزبورن از راه می‌رسد. هر سه نقش خود را انجام می دهند تا در نهایت بر ونوم و تخمش غلبه کنند و سپس، تحت اصرار هری، پیتر سیمبیوت را نابود می کند. این عمل هری را به کما می برد و پدرش – نورمن آزبورن – مضطرب می شود.

سپس صحنه پایانی فیلم Marvel’s Spider-Man 2 نورمن را نشان می‌دهد که برای دیدن دکتر اکتاویوس به «کلک» می‌رود. به شدت گفته می شود که نورمن به دنبال انتقام از مردان عنکبوتی به خاطر نقش آنها در بازگرداندن هری به کما در قسمت آینده است.

اما، طبق افشای آشکار، پیش‌نویس قبلی از پیتر خواسته می‌شد تا هری را بکشد تا ونوم را شکست دهد، و شامل یک پایان نامه پس از تشییع جنازه دوست سابقش بود. هری در وصیت نامه اش پولی را برای پیتر گذاشته بود که برای راه اندازی «آن کسب و کاری که همیشه می خواستند» استفاده می شد (احتمالاً بنیاد امیلی-می).

آیا این پایان بهتری بود؟ خب، طرفداران افکاری دارند. در حالی که من شخصاً در اردوگاهی هستم که احساس می‌کنم این خیلی بی‌رحمانه بود، دیگران فکر می‌کنند که مرگ هری تأثیرگذارتر بود. بسیاری استدلال می کنند که این به نورمن انگیزه قوی تری برای انتقام گرفتن از مردان عنکبوتی می دهد.

یکی از کاربران نوشت: “در بازی مرد عنکبوتی به معنای واقعی کلمه هری را نجات می دهد و به دلایلی نورمن از او متنفر است.” دیگری پایان واقعی Marvel’s Spider-Man 2 را اضافه کرد.واقعا رخ داد [them] به عنوان عجیب و غریب».

“فقط به نظر می رسید که آنها می خواستند هری را به عنوان بهانه ای برای بازگرداندن ونوم زنده نگه دارند.”

کاربر دیگری در پاسخ گفت: “اما این دقیقاً همان پایانی است که دفعه قبل داشتیم – “پیتر باید انتخابی انجام دهد که کسی را که خیلی دوستش دارد قربانی کند تا کار درست را انجام دهد.”

“من به طور خاص دیوانه نیستم که چگونه آنها تصمیم گرفتند با هری/ونوم در بازی پایانی رفتار کنند، اما از نقطه نظر موضوعی، من عاشق این براندازی هستم که فقط آن را انجام می دهد. به نظر می رسد مثل اینکه آنها همان مسیر بازی اول را می روند، اما این بار حضور مایلز چیزی است که همه چیز را تغییر می دهد و منجر به گزینه سومی می شود که در آن Venom می تواند بمیرد در حالی که هری می تواند زنده بماند (البته در کما).

«این کاملاً با این مضمون مطابقت دارد که حضور مایلز در زندگی پیتر به پیتر اجازه می‌دهد تا کارهایی را انجام دهد که قبلاً هرگز امکان‌پذیر نبودند – که به خوبی به پایان مربوط می‌شود… تمام هسته موضوعی بازی از هم می‌پاشد اگر پیتر فقط باید هری را کنار بگذارد و بس. به معنای واقعی کلمه پیشرفت شخصیت برای پیتر از پایان بازی اول تا پایان بازی دوم صفر است.”

شما چی فکر میکنید؟ آیا هری باید در Marvel’s Spider-Man 2 می مرد؟

برای اطلاعات بیشتر در مورد پایان، می توانید ویژگی Eurogamer را بخوانید: بیایید در مورد Marvel’s Spider-Man 2 بحث کنیم. در اینجا، ماری و من نظرات خود را در مورد بازی و آنچه که فکر می کنیم می تواند در آینده رخ دهد به اشتراک می گذاریم.


منبع: https://www.eurogamer.net/spider-man-2-fans-debate-games-ending-after-earlier-draft-appears-online?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *