طرفداران نوار لمسی: قبل از اینکه تمام شود، مک بوک پرو ۱۳ اینچی M2 را با ۲۵۰ دلار تخفیف دریافت کنید

تولید مک بوک پرو ۱۳ اینچی M2 در پی این اتفاق متوقف شده است اعلامیه از مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید. به همین دلیل، ما در حال پیگیری چند معامله آخرین فرصت در رایانه نسل قبلی هستیم که برای هر کسی که می‌خواهد آخرین مک بوک پرو را بخرد و قبل از اینکه برای همیشه از بین برود، یک نوار لمسی را خریداری کند، باید فریبنده باشد.

توجه: MacRumors یک شریک وابسته با برخی از این فروشندگان است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

بهترین خرید دارای مک بوک پرو ۲۵۶ گیگابایتی ۱۳ اینچی M2 با قیمت ۱۰۴۹ دلار است که از ۱۲۹۹ دلار کاهش یافته است. این تخفیف ۲۵۰ دلاری در دو رنگ خاکستری و نقره ای موجود است. آمازون با این فروش مطابقت دارد، اما فقط در رنگ خاکستری فضایی.

همان تخفیف ۲۵۰ دلاری را در مک بوک پرو ۵۱۲ گیگابایتی ۱۳ اینچی M2 در Best Buy خواهید دید. این مدل با قیمت ۱۲۴۹٫۰۰ دلار در هر دو رنگ به فروش می رسد که از ۱۴۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. آمازون با این فروش مطابقت ندارد.

ما ردیابی همه بهترین معاملات فصل را در اختصاصی خود شروع کرده ایم خلاصه جمعه سیاه، بنابراین هنگام خرید آنلاین خود حتماً صفحه را نشانه گذاری کرده و در طول فصل از آن بازدید کنید. جمع بندی ما عمدتاً بر روی محصولات اپل و لوازم جانبی فناوری مرتبط تمرکز دارد.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2023/10/31/touch-bar-fans-m2-macbook-pro/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *