طرفداران Baldur’s Gate 3 تنها با یک فایل ذخیره شواهدی از مشکل permadeath پیدا می کنند

به نظر می رسد Baldur’s Gate 3 حالت سختی جدیدی دریافت کند که بازیکنان را به یک فایل ذخیره و permadeath محدود می کند.

یک دستاورد جدید برای بازی به نام Foehammer که به یک حالت Honor اشاره دارد، در لانچر GOG مشاهده شده و در آن به اشتراک گذاشته شده است. ساب ردیت بازی. طرفداران لارین استودیوی توسعه دهنده، حالت Honor را از حضور قبلی آن در Divinity: Original Sin Enhanced Edition و Divinity: Original Sin 2 تشخیص داده اند.

در بازی‌های Divinity، حالت Honor تنها به بازیکنان اجازه می‌دهد تا یک سیو را ذخیره کنند، صرف نظر از اینکه ذخیره دستی، خودکار یا سریع باشد. Permadeath فعال است و اگر کل طرف بازیکن بمیرد، سیو پاک می شود. این همه سختی اضافی است که توسط حالت Tactician اضافه شده است، دومین گزینه دشوار پس از حالت Honor.

راهنمای مبتدیان برای چند کلاسه در Baldur’s Gate 3 – با هر کلاس توضیح داده شده است.در یوتیوب تماشا کنید

چشم انداز permadeath و بدون صرفه جویی در یک کمپین که می تواند تا ۱۰۰ ساعت طول بکشد کمی وحشتناک است. یک تاس ناخوشایند می تواند پایان بازی را نشان دهد و ساعت ها پیشرفت را پاک کند.

Larian به طور رسمی حالت Honor را برای بازی Baldur’s Gate 3 اعلام نکرده است و باید دید که آیا این حالت به گونه ای متفاوت از بازی های Divinity بهینه می شود یا خیر. صرف نظر از اینکه من هنوز در اولین کمپین خود در حالت عادی هستم، فعلا حالت Honor را به Foehammers می سپارم.

جدیدترین وصله اصلی Baldur’s Gate 3 a حالت کور رنگو همچنین تعداد زیادی اصلاحات بیشتر، اما متاسفانه خراب شده است سرعت دویدن جنسی با لازل. Larian همچنان قصد دارد تا قبل از پایان سال عرضه ایکس باکس را برای این بازی عرضه کند.

دستاورد مرموز در GOG ظاهر شد
توسطu/W0lferino93 که درBaldursGate3


منبع: https://www.eurogamer.net/baldurs-gate-3-fans-find-evidence-of-permadeath-difficulty-with-only-one-save-file

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *