طرفدار فوق العاده Tomb Raider فاش می کند که پشت ریمستر سه گانه بوده اند

یکی از طرفداران و مدرهای Tomb Raider فاش کرده است که آنها پروژه های شخصی خود را به دلیل خوبی متوقف کرده اند: آنها در واقع توسعه Tomb Raider 1-3 Remastered را رهبری کرده اند.

XProger مغز پشت سر است OpenLara، یک موتور کراس پلتفرم منبع باز از سری کلاسیک Tomb Raider. با این حال، این پروژه و پروژه های دیگر اکنون در حالت تعلیق هستند، زیرا XProger توسط شرکت مادر Aspyr Saber Interactive برای کار روی پروژه رسمی Tomb Raider جذب شد.

گپ نقدی Tomb Raider 1-3 Remastered با Ian و Aoife. در یوتیوب تماشا کنید

“در سال گذشته من مشغول یک پروژه رویایی بودم که به نقطه اوج هشت سال آخر زندگی من تبدیل شد – Tomb Raider 1-3 Remastered.” XProger در X به اشتراک گذاشته شد و از صابر برای “اعتماد به من برای رهبری پروژه و جمع آوری یک تیم رویایی از طرفداران واقعی” تشکر کرد.

XProger گفت که تیم Tomb Raider 1-3 Remastered از ابتدا “آزادی کامل” داشت و اعتراف کرد که “هدفی غیر ممکن برای خود تعیین کرده اند که تنها توسط یک “تیم توسعه” کوچک متشکل از افراد دیوانه که آماده کار ۲۴/۷ هستند، می تواند به آن نزدیک شود. با “چشم انداز مطلق از آنچه و برای چه کسی انجام می دهیم”.

همراه با Saber، XProger همچنین از Aspyr برای دسترسی به کد منبع پورت های مک خود تشکر کرد. XProger نوشت: “شما حرفه ای بزرگ هستید.” در نهایت، XProger از توسعه دهندگان و جامعه اصلی بازی ها تشکر کرد. “ما مشتاقانه تمام نظرات، مصاحبه ها، بررسی ها و واکنش های شما را خواندیم. مسئولیت همه شما بالاتر از ترس از ضرب الاجل و حجم دیوانه کننده کار بود.”


طرفدار فوق العاده Tomb Raider فاش می کند که پشت ریمستر سه گانه بوده اند
اعتبار تصویر: آسپیر

سخت کوشی و اشتیاق XProger به وضوح نتیجه داده است، با تمجیدهای زیادی از Tomb Raider 1-3 Remastered. در اینجا در Eurogamer، ما به آن چهار ستاره اعطا کردیم، در حالی که برخی از ویژگی های قدیمی آن را تصدیق کردیم.

“من هنوز این مجموعه را دوست دارم، زیرا با دقت ساخته شده و با عشق به روز شده است، اما همچنین بی دست و پا، آرنج، ناامید کننده و مستعد این است که من را گیر بیاندازد. این مجموعه ای است که می داند Tomb Raider کاملاً یک بازی در مورد کنترل هایش بود، و هنوز هم باید باشد. – حتی اگر کاملاً نداند که چگونه این کار را انجام دهد بررسی بازسازی شده بازی Eurogamer’s Tomb Raider 1-3.


منبع: https://www.eurogamer.net/tomb-raider-super-fan-reveals-they-were-behind-trilogy-remaster?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *