طنز «پوکمون با اسلحه» Palworld در ۱۹ ژانویه با دسترسی اولیه عرضه شد

Palworldکه اغلب به عنوان «پوکمون با اسلحه» توصیف می‌شود، سرانجام تاریخ انتشار Early Access دارد. علاوه بر آن نبردهای خشونت آمیزاین بازی با مضامین بهره برداری کار با حس شوخ طبعی ساردونیک روبرو می شود و در حالی که اضافه می کند (شاید) فقط به اندازه کافی تغییرات برای فرار وکلای نینتندو. در تاریخ ۱۹ ژانویه در دسترسی زودهنگام در Steam و Game Pass راه اندازی می شود.

در نگاه اول Palworldتریلرهای تریلر باعث می شوند که این بازی مانند یک ریف ساده و جذاب سه بعدی در دنیای باز در Pokémon به نظر برسد. شما نبردهایی با هیولاهای عجیب و غریب خواهید دید که به طور مبهمی شبیه به آنهایی هستند که در مجموعه موجودات جمع آوری می کنند، از جمله بازیکنانی که آنها را در داخل یک کره پس از پیروزی شکار می کنند.

هنوز از بازی Palworld.  موجودی پوکمون مانند در حالی که یک تفنگ تهاجمی در دست دارد با حالتی عصبانی می نشیند.
جفت جیبی

ولی Palworld همچنین چیزها را به مکانهای تاریک تر می برد که نینتندو هرگز رویای آن را نخواهد دید. به عنوان مثال، این بخش از سؤالات متداول استیم توسعه دهنده Pocketpair در مورد بازی را در نظر بگیرید. در پاسخ به “این چه نوع بازی است؟”، نوشته شده است: “از دوستان می توان برای مبارزه استفاده کرد یا آنها را برای کار در مزارع یا کارخانه ها ساخت. حتی می توانید آنها را بفروشید یا بخورید!”

بخشی از سؤالات متداول در ساختمان می خواند ، “می خواهید هرم بسازید؟” ارتشی از دوستان را سر کار بگذارید. نگران نباشید؛ هیچ قانون کار برای دوستان وجود ندارد. در مورد کارخانه ها و اتوماسیون ، می گوید: “اجازه دادن به PALS انجام کار ، کلید اتوماسیون است.” یک کارخانه بسازید، یک پال را در آن قرار دهید، و تا زمانی که غذا می‌خورند به کار خود ادامه می‌دهند – تا زمانی که بمیرند.» تریلرهای بازی انبوهی از اجساد پال را به نمایش می‌گذارند تا این موضوع را ثابت کند.

برای نمونه دیگری از تظاهرات تاریک بازی ، فیلم را در بالا بگیرید ، “با استفاده از PALS به طور کارآمد”. The Voiceover می گوید: “برای ساختن یک پایگاه عالی ، گرفتن یک PAL و کار کردن آن”. به طور همزمان، هیولاهای مختلف پوکمون مانند را می بینیم که عرق کرده و دفتر مرکزی بازیکنان را می سازند.

روایت ادامه می‌دهد: «ایجاد یک پایگاه تولیدی مانند این»، همانطور که می‌بینیم حیاطی پر از چکش‌های تاب‌انداختن دوستان، «راز زندگی راحت در Palworld است». بازیکن دور آنها حلقه می زند و یک تفنگ تهاجمی در دست دارد تا مطمئن شود که در حال انجام وظیفه هستند.

Palworld در دسترسی اولیه در تاریخ ۱۹ ژانویه ساعت ۰۰:۰۰ PST در دسترس خواهد بود. شما می توانید همه آنها را بگیرید – و آنها را به کار خود برسانید – روشن کنید بخار و بازی پاس (Xbox Series X/S ، Xbox One و Windows).

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/pokemon-with-guns-satire-palworld-launches-in-early-access-on-january-19-185152491.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/pokemon-with-guns-satire-palworld-launches-in-early-access-on-january-19-185152491.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *