ظاهراً بازسازی Knights of the Old Republic در حال توسعه نیست

سرنوشت بازی Star Wars: Knights of the Old Republic Remake پس از گزارش جدیدی مبنی بر اینکه این بازی در حال حاضر در Saber Interactive توسعه دهنده کار نمی شود، بار دیگر در حال پخش شدن است.

توسعه بازسازی KOTOR از زمانی که برای اولین بار معرفی شد دشوار بوده است و هفته گذشته لارس وینگفورز، مدیرعامل Saber مالک Embracer، از اظهار نظر خودداری کرد در مورد وضعیت بازی در حین ارائه درآمد.

در پاسخ به این موضوع، جف گراب از Giant Bomb بیان کرده است که این بازی است “در حال حاضر روی آن کار نمی شود” به گفته منابع نزدیک به پروژه توقف کامل، این بازی به هیچ وجه در هیچ استودیویی کار نمی شود.

پخش خبر: چه کسی باید در The Legend of Zelda: The Movie بازی کند؟در یوتیوب تماشا کنید

با اشاره به سونی در حال تمیز کردن تریلرهای KOTOR Remake از اینترنت در سپتامبر ۲۰۲۳، که شرکت گفته بود به دلیل منقضی شدن مجوزهای موسیقی است، گراب گفت کسانی که مشتاقانه منتظر به‌روزرسانی‌های بازی بوده‌اند، احتمالا شگفت‌زده نشده‌اند. او تکرار کرد: “فقط برای تایید ۱۰۰ درصدی، این بازی در حال حاضر در حال کار نیست.”

در جولای ۲۰۲۲، گزارش شد که KOTOR Remake بود “به تاخیر افتاد به طور نامحدود” پس از اینکه توسعه دهنده اولیه Aspyr (همچنین متعلق به Embracer) مدیر هنری و مدیر طراحی بازی را اخراج کرد. ماه بعد، آسپیر از پروژه حذف شد به طور کامل و انتظار می رفت که توسعه توسط یکی از استودیوهای اروپای شرقی Saber Interactive انجام شود.

البته این به روز رسانی در مورد توسعه بازی چیزی نیست که طرفداران مشتاقانه منتظر این بازی هستند، اما با توجه به تلاش های سونی برای حذف آن از اینترنت و امتناع Embracer از اظهار نظر در مورد وجود آن، یک نتیجه منطقی است. صرف نظر از این که آیا این بدان معناست که فعلاً کنار گذاشته شده است یا کاملاً لغو شده است، یک چیز قطعی به نظر می رسد – بازسازی KOTOR به این زودی ها عرضه نمی شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/knights-of-the-old-republic-remake-reportedly-not-in-active-development

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *