ظاهر غیرمعمول تیم کوک، مدیر عامل اپل در ویدیوی برتر پورشه تایکان توربو GT

مدیر عامل اپل تیم کوک امروز در اعلامیه ویدیویی پورشه برای خودروی الکتریکی تایکان توربو GT ظاهر شد.

پورشه تایکان توربو GT قدرتمندترین خودروی تولیدی این برند است که تا به حال ساخته است. پورشه در طول اولین ویدئوی خود، به طور مختصر برنامه مهندسی مسابقه کابین خلبان سفارشی خود را برای ویژن پرو به نمایش گذاشت که به تماشاگر اجازه می دهد دورها را از دید راننده همراه با آمارهای کلیدی و نقشه مسیر در فضای سه بعدی مشاهده کند.

ظاهر غیرمعمول تیم کوک، مدیر عامل اپل در ویدیوی برتر پورشه تایکان توربو GT
کوک در صحبت با مدیر عامل پورشه، اولیور بلوم، خودروی جدید را به خودروساز تبریک گفت و پتانسیل هدست ویژن پرو را برای “تصویر مجدد تجربیات مسیر” برجسته کرد.

صبح بخیر الیور به شما و تیم پورشه به خاطر رکورد جدیدی که با این وسیله نقلیه جدید باورنکردنی به ثبت رسانده اید، تبریک می گویم. این نوع نقاط عطف خارق‌العاده است که به دنیا نشان می‌دهد وقتی تیمی متشکل از افراد فوق‌العاده فداکار گرد هم می‌آیند تا زمینه جدیدی را برای یک ایده بزرگ ایجاد کنند، چه اتفاقی می‌افتد. پورشه همیشه به عالی بودن شهرت داشته است و ما مفتخریم که می بینیم تعدادی از محصولات ما در کاری که شما انجام می دهید نقش دارند و دیدن Apple Vision Pro که به بازبینی تجربیات کمک می کند بسیار عالی است.

من عمیقاً معتقدم که محاسبات فضایی این پتانسیل را دارد که تقریباً هر صنعتی را متحول کند و شما یکی از راه‌هایی را نشان می‌دهید که Apple Vision Pro می‌خواهد غیرممکن‌ها را ممکن کند.

مدیران عامل به مشارکت شرکت های خود در طول سال ها، مانند اپلیکیشن پورشه و اپل اشاره کردند CarPlay ادغام. پورشه اغلب جزو اولین خودروسازانی است که فناوری‌های اپل را پذیرفته و با آن‌ها ادغام می‌کند، مانند اپل کارپلیآ برنامه بومی Apple Music، عملکردهای خودرو در Apple CarPlayو تجربه نسل بعدی CarPlay. این برند حتی ارائه می دهد سیستم های صوتی مجهز به CarPlay سازگار با خودروهای کلاسیک پورشه که قدمت آن به دهه ۱۹۶۰ باز می گردد. با این وجود، حضور کوک در ویدیوی اعلامیه یک شرکت دیگر غیرعادی است.

با تشکر، مایکل بورکهارت!

برچسب ها: پورشه، تیم کوک


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/11/tim-cook-appears-in-porsche-premiere-video/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *