عینک هوشمند Ray-Ban Meta: ظاهراً متای چیزهای هوش مصنوعی که وعده داده بود بالاخره آمد

یکی دو سال پیش پاره شدم اولین عینک هوشمند Ray-Ban متا برای اینکه به اندازه کافی باهوش نیست اکنون، با پایان دادن به سال ۲۰۲۳، متا بالاخره برخی از ویژگی‌های «هوشمند» جذاب را اضافه کرده است.

در یک به روز رسانی نرم افزار برای جدیدترین نسخه عینک ری بنمتا برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی را اضافه کرد که واقعاً می‌توانند مفید باشند، یا حداقل می‌توانند آغازگر مکالمه جالبی برای نشان دادن به دوستانتان باشند. به عنوان مثال، می توانید از عینک بخواهید که علائم را به زبان های خارجی به انگلیسی ترجمه کند یا نام گیاهی را که به آن نگاه می کنید، بیابید. ویژگی های دیگر عبارتند از توانایی ایجاد خودکار عینک برای عکس اینستاگرامی که به تازگی گرفته اید.

برای روشن بودن، همه اینها بخشی از یک برنامه بتا دسترسی اولیه است که در حال حاضر فقط در ایالات متحده در دسترس است. می‌توانید از منوی تنظیمات برنامه موبایل Meta View که قبلاً برای ارتباط با عینک تلفن خود استفاده می‌کنید، در برنامه ثبت‌نام کنید. آن را روشن کنید، پیام های صوتی خود را با “Hey Meta” شروع کنید و دیوانه شوید.

تا این مرحله، سرمایه گذاری عینک های هوشمند متا بیشتر شبیه یک بی مزه به نظر می رسید، زیرا این عینک در درجه اول برای گرفتن عکس ها و فیلم های رسانه های اجتماعی استفاده می شد. نسخه‌های جدیدتر همراه با کمک صوتی Meta AI عرضه می‌شدند، اما قبل از این به‌روزرسانی، بیشتر یک شبیه‌سازی Siri بود.

عینک ها هنوز یک پوشش هولوگرافیک UI جالب از دنیای اطراف شما ندارند، اما سلام، شاید به مرور زمان این اتفاق بیفتد.

موضوعات
هوش مصنوعی
متا


منبع: https://mashable.com/article/meta-ray-ban-glasses-ai-features

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *