غول سابق تجارت الکترونیک زولیلی تعطیل شد

غول سابق تجارت الکترونیک زولیلی تعطیل شد

مستقر در سیاتل تجارت الکترونیک شرکت Zulily پس از تقریباً ۱۴ سال تجارت درهای خود را بسته است و “محیط تجاری چالش برانگیز” را مسئول تصمیم خود می داند.

شرکت گفت که در ۲۲ دسامبر، “یک تعطیلی منظم کسب و کار برای به حداکثر رساندن بهبود برای طلبکاران شرکت ها” را تکمیل کرد.

این خبر پس از سال ها تلاش ناموفق برای نجات کسب و کار زولیلی، از جمله چندین دور اخراج و فروش نهایی برای ایجاد درآمد اضافی، منتشر شد.

تعطیلی زولیلی

Zulily اکنون وارد یک واگذاری به نفع بستانکاران (ABC) شده است که باعث می شود شرکت دارایی های خود را در تلاش برای پرداخت به طلبکاران خود بفروشد.

این می‌گوید این علی‌رغم «تلاش‌های اخیر برای موقعیت کسب‌وکار برای رشد آینده» است که شامل اخراج کارکنان در سیاتل و همچنین مکان‌های دیگر، مانند نوادا و اوهایو، در دو سال گذشته بوده است.

قبل از اعلام این خبر، این شرکت گفته بود که «تلاش کرده است» تمام سفارشات معلق را انجام دهد و این کار را برای حدود دو هفته ادامه خواهد داد و امیدوار است تا آن زمان همه آنها را ارسال کند. همچنین قول داده است که در مواردی که لغو اعمال شده است، بازپرداخت صادر کند.

رایان سی بیکر، معاون شرکت‌های داگلاس ویلسون، که مالک Zulily ABC، LLC است، افزود: «اگر سفارشی ارسال کرده‌اید و آن را دریافت نکرده‌اید یا تا ۲۲ ژانویه ۲۰۲۴ بازپرداخت نکرده‌اید، لطفاً با Omni Agent Solutions، ادعاهای ما تماس بگیرید. عامل.

یک جدا سند پرسش و پاسخ می گوید که انتظار می رود این روند بین ۱۲ تا ۱۸ ماه طول بکشد.

در عین حال، با توجه به کمبود نمایندگان خدمات مشتری، به مشتریانی که به دنبال بازپرداخت وجه هستند یا دارای اعتبار کارت هدیه هستند، توصیه می‌شود که مدرک ادعای خود را از طریق ارسال کنند. https://omniagentsolutions.com/ZulilyABC.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/former-ecommerce-giant-zulily-shuts-down

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *