فاش شدن جدید پیکسل ۸ رنگ ها و ویژگی های دوربین مورد انتظار را نشان می دهد

فاش شدن جدید پیکسل ۸ رنگ ها و ویژگی های دوربین مورد انتظار را نشان می دهد

اکنون که ما تقریباً بیش از هیجان از آیفون ۱۵ راه اندازی، ما می توانیم توجه خود را به گوگل پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو – و چند فاش جدید اطلاعات بیشتری را در مورد آنچه که می توانیم در زمان ظاهر شدن این گوشی های پرچمدار انتظار داشته باشیم نشان می دهد.

ابتدا برخی از رندرهای رسمی به دست آمده توسط MySmartPrice (از طریق Android Authority). گوگل عکس های خود را از پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو منتشر کرده است، اما این تصاویر لو رفته زوایای بیشتر و رنگ های بیشتری را نشان می دهند.

به گفته این منبع، رنگ‌های مورد انتظار عبارتند از: گل صد تومانی رز، خاکستری و مشکی ابسیدین برای پیکسل ۸ و آبی آسمانی، چینی و ابسیدین مشکی برای پیکسل ۸ پرو. به نظر می رسد که فقط سایه سیاه از آن منتقل می شود گوگل پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو.

همچنین می‌توانید برآمدگی‌های دوربین و میزان جدایی آن‌ها از شاسی اصلی را در رندرهای ارائه‌شده توسط MySmartPrice ببینید. آنها مطابقت دارند تصاویر منتشر شده توسط گوگل بنابراین شانس خوبی برای دقیق بودن آنها وجود دارد.

ویژگی های دوربین

دومین افشای پیکسل ۸ ما به برخی از ویژگی های دوربین مربوط به پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو مربوط می شود. ما قبلاً آن عکس و فیلم گرفتن را می دانیم بخش مهمی خواهد بود از آنچه این تلفن ها ارائه می دهند، و اکنون جزئیات بیشتری ظاهر شده است.

طبق ویدیویی که منبع آن است ۹۱ موبایل (از طریق پلیس اندرویدویژگی‌هایی که با این تلفن‌ها پیش می‌روند عبارتند از تقویت ویدیو، دید در شب برای ویدیو، پاک‌کن صوتی برای کاهش نویز پس‌زمینه، و ویرایشگر جادویی – از جمله امکان ایجاد تصاویر ترکیبی در جایی که همه اعضای خانواده به طور همزمان لبخند می‌زنند.

شنیده بودیم برخی از این ویژگی ها پیش از این، اما این ویدیوی تازه فاش شده به نظر می رسد که توسط گوگل برای همراهی با عرضه پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو تولید شده است و همه این ابزارها را در عمل نشان می دهد. آنچه باید دید این است که کدام ویژگی، در صورت وجود، انحصاری Pro خواهد بود – آن گوشی دارای تنظیمات دوربین پیشرفته تری خواهد بود.

همچنین مشخصات دوربین در اینجا به تفکیک وجود دارد: دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی + ۱۲ مگاپیکسل اولتراواید در پشت پیکسل ۸ و لنز سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی + ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریض + ۴۸ مگاپیکسلی تله فوتو در پیکسل ۸ پرو. قرار است هر دو گوشی روشن شوند چهارشنبه ۴ مهر.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/google-pixel-phones/new-pixel-8-leaks-suggest-the-colors-and-camera-features-to-expect

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *