فاش شدن گلکسی فیت ۳ سامسونگ ممکن است یک رقیب غافلگیر کننده Fitbit Charge 6 را نشان دهد

فاش شدن گلکسی فیت ۳ سامسونگ ممکن است یک رقیب غافلگیر کننده Fitbit Charge 6 را نشان دهد

سامسونگ ممکن است در حال آماده شدن برای بازگشت به ردیاب های تناسب اندام به عنوان یک سری از تصاویر فاش شده ظاهر شده است که گفته می شود Galaxy Fit 3 جدید را نشان می دهد.

این نشت از سایت خبری فناوری منتشر شده است گزارش ویندوز و تصاویر نشان می دهد که دستگاه دارای صفحه نمایش قابل ملاحظه ای بزرگتر از مدل قبلی خواهد بود: گلکسی فیت ۲. نمایشگر تا حدی پهن تر است که از بند بیرون می زند. این مانند یک نسخه انباردار است Fitbit Charge 6. به نظر می رسد از فضای اضافی به خوبی استفاده می شود زیرا می تواند یک ساعت دیجیتالی، داده ها، عمر باتری فعلی و چیزی که به نظر می رسد یک نمایشگر ضربان قلب در کنار یک گام شمار باشد را در خود جای دهد. در کنار یک دکمه تکی وجود دارد که احتمالاً برای بازگشت به صفحه اصلی است.

بیشتر ببین

با نگاهی به پشت، یک آرایه سه حسگر را خواهید دید که می تواند برای اندازه گیری ضربان قلب یا دمای پوست افراد استفاده شود. را گلکسی واچ ۶برای مثال، می‌تواند مورد دوم را شناسایی کند، بنابراین ممکن است سامسونگ بتواند این فناوری را در ردیاب پیاده‌سازی کند. ۹To5Google در گزارش آنها اشاره شده است که چند بریدگی روی باند در اطراف صفحه ساعت وجود دارد. آنها فرض می کنند که شاید اینها دکمه هایی برای “آزاد کردن فنرها” در اطراف دستگاه یا تسکین دهنده ای هستند که به گردش هوا برای تعریق اجازه می دهند.

این تقریباً تمام چیزی است که می توانیم از نشت جمع آوری کنیم. اطلاعات زیاد دیگری وجود ندارد. حتی یک برگه مختصر مشخصات یا سیستم عاملی که آن را اجرا خواهد کرد. Windows Report استدلال می کند که Galaxy Fit 3 می تواند برخی از ویژگی های مشابه Fit 2 را داشته باشد، مانند صفحه نمایش AMOLED یا شتاب سنج. با این حال، به خاطر داشته باشید که همه اینها فقط یک حدس و گمان است. ما نمی دانیم ردیاب داخلی چه خواهد داشت.

تجزیه و تحلیل: آماده شدن برای هوش مصنوعی مولد

سوالی که در ذهن ما وجود دارد این است که “چرا حالا؟” چرا پس از سه سال سکوت رادیویی، سامسونگ تصمیم به انتشار یک ردیاب تناسب اندام دیگر گرفته است؟ خب، ما یک تئوری داریم و به هوش مصنوعی مولد مربوط می شود.

در سال ۲۰۲۳، صنعت شاهد عرضه ابزارهای پوشیدنی با قابلیت‌های هوش مصنوعی مانند جدید بود. ساعت دویدن Amazfit Cheetah با ویژگی Zepp Coach خود. سال آینده، Fitbit Charge 6 نیز خود را خواهد داشت ربات چت که ارزیابی عملکرد را ارائه می دهد برای کمک به شما در درک بهتر نحوه بهبود تمرینات.

همانطور که اتفاق می افتد، سامسونگ در حال کار بر روی مدل هوش مصنوعی خود است. اخیراً در مورد آن باخبر شدیم گاوس، “یک LLM روی دستگاه” (مدل زبان بزرگ) که می تواند به کارهای ساده مانند نوشتن ایمیل یا خلاصه کردن اسناد کمک کند. اگر سامسونگ روی هوش مصنوعی تناسب اندام خودش کار کند چه؟ گلکسی فیت ۳ می تواند مربی تمرین مولد خود را در خود جای دهد که به کاربران توصیه می کند. این می تواند توضیح دهد که چرا این ردیاب صفحه نمایش بزرگی دارد. فضای اضافی خواندن نتایج یا توصیه های تمرینی LLM را آسان می کند.

این بهترین حدس ما در حال حاضر است. با این حال، مانند هر نشت و حدس و گمان، همه آن را با یک دانه نمک کنار بگذارید. همه چیز می تواند همیشه تغییر کند یا هرگز به نتیجه نرسد.

برای کمک به فعال شدن، فهرست TechRadar را بررسی کنید بهترین ردیاب های تناسب اندام برای سال ۲۰۲۳.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/fitness-trackers/samsung-galaxy-fit-3-leaks-reveal-a-surprise-fitbit-charge-6-rival

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *