فرار از پچ ۰٫۱۴ تارکوف ممکن است بزرگترین پچ در تاریخ هفت ساله بازی باشد.

فرار از تارکوف آخرین پچ وارد شده است، و کاملاً مملو از ویژگی‌های جدید، اصلاحات، و حتی یک نقشه جدید مناسب برای مبتدیان است که آن را به یکی از بزرگترین به‌روزرسانی‌هایی که بازی در تاریخ هفت ساله خود دیده است تبدیل کرده است.

بازی Battlestate خود را منتشر کرد ۰٫۱۴ پچ یادداشت اوایل صبح امروز، با عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین برنامه‌های اضافه شده، Ground Zero، نقشه‌ای مبتدی پسند واقع در مرکز شهر تارکوف، منحصراً برای بازیکنان مبتدی از سطوح یک تا ۲۰ در نظر گرفته شده است. به عنوان نوعی زمین تمرینی تازه‌کار با نشانه‌های بصری عمل می‌کند. و ماموریت های شروع کننده جدید، Ground Zero از بازیکنان جدیدتر در برابر PMC های سطوح بالاتر محافظت می کند – با این حال، Scav ها در هر سطحی دسترسی خواهند داشت، بنابراین Scav های سطح بالاتر احتمالاً در اینجا شکارچی اوج خواهند بود.

یکی دیگر از موارد جالب، طاق زنی است که تحرک و عمودی بودن را در اطراف نقشه ها به شدت افزایش می دهد. اکنون، بازیکنان می‌توانند از موانع یا طاق‌های روی آنها بالا بروند، و حتی کنترل‌های «Auto» یا «Hotkey» را برای دقت بیشتر تغییر دهند. چه زمانی اولین بار اخبار مربوط به به روز رسانی قریب الوقوع منتشر شد بازیکنان نگرانی هایی در مورد سرعت خرک کردن داشتند، اما با قضاوت بر اساس یادداشت های پچ و چند کلیپ در تریلر پچ مشاهده شدBattleState انیمیشن ها را با توجه به ارتفاع مانع، استقامت بازیکن و سرعت های مختلف اکشن متنوع کرده است.

یک BTR-82A نیز اکنون در نقشه خیابان‌های تارکوف پرسه می‌زند، پس از اینکه در جشنواره بازی‌های تابستانی در ژوئن ۲۰۲۱ اعلام شد. این بین ایستگاه‌های مختلف در شهر سفر می‌کند و خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد. همه بازیکنان می‌توانند با استفاده از سرویس «تاکسی» با امنیت کامل به هر نقطه از شهر سفر کنند و PMC‌ها می‌توانند اقلامی را به انبار خود حمل کنند (با وضعیت Found in Raid) و از بارگیری وحشتناک BTR دستور پوشش آتش را بدهند. در غیر این صورت، BTR خنثی است مگر اینکه ابتدا مورد حمله قرار گیرد.

سایر نکات برجسته عبارتند از رئیس جدید، Kollontay، افسر سابق وزارت امور داخلی (MVD) که با عوامل خود در مرکز خرید کلیموف و آکادمی تارکوف MVD گشت زنی می کند، بازسازی نقشه Shoreline و یک سیستم دستاورد جدید که نمی تواند انجام شود. در معرض پاک کردن نیمه مکرر بازی قرار گیرد.

به علاوه، با تعمیرات اساسی در سیستم های پس زدگی و زرهی، فرار از تارکوف وقتی سرورها بعداً امروز دوباره باز می شوند مانند یک بازی بسیار متفاوت بازی می کند. استقرار به روز رسانی در حدود ساعت ۲ صبح به وقت شرقی / ۷ صبح به وقت گرینویچ امروز آغاز شد و، با توجه به بازی Battlestateباید تقریبا شش ساعت طول بکشد


منبع: https://www.techradar.com/gaming/pc-gaming/escape-from-tarkovs-014-patch-might-be-the-biggest-in-the-games-seven-year-history

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *