فرصت خرید این تلویزیون ۵۰ اینچی ۴K را با قیمت ۲۰۰ دلار از دست ندهید

فرصت خرید این تلویزیون ۵۰ اینچی ۴K را با قیمت ۲۰۰ دلار از دست ندهید
بهترین خرید

در حالی که بسیاری از بزرگ وجود دارد معاملات تلویزیونی در اطراف، اغلب اتفاق نمی افتد که تلویزیون ۵۰ اینچی ۴K را با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار ببینیم. با این حال، در Best Buy، این دقیقاً همان چیزی است که با تلویزیون ۵۰ اینچی ۴K پایونیر با قیمت ۲۰۰ دلار از ۳۰۰ دلار کاهش یافته است. یک صرفه جویی بسیار شیرین، این یک تلویزیون ایده آل برای هر کسی است که می خواهد هزینه ها را کاهش دهد اما همچنان می خواهد یک تلویزیون ۴K در زندگی خود داشته باشد. اگر مایل به دانستن بیشتر هستید، ادامه مطلب را بخوانید تا ما شما را با آنچه که باید بدانید آشنا می کنیم.

چرا باید تلویزیون ۵۰ اینچی ۴K پایونیر را بخرید؟

پایونیر را در نگاه ما به آن نخواهید دید بهترین مارک های تلویزیون اما احتمالاً نامی است که در طول سال ها درباره آن شنیده اید. با این تلویزیون ۵۰ اینچی ۴K پایونیر، تمام موارد ضروری وجود دارد. البته دارای یک پنل ۴K است، اما Dolby Vision نیز وجود دارد که کنتراست واضح تر و پالت رنگ دقیق تری را ارائه می دهد. همچنین صدای Dolby با صدایی شفاف و با کیفیت بالا وجود دارد تا تجربه بهتری در حین تماشای شما ارائه دهد.

در جای دیگر، تلویزیون ۵۰ اینچی ۴K پایونیر دارای تلویزیون Xumo داخلی نیز است. این یک سیستم عامل نیست که شما از آن خواهید دید بهترین تلویزیون ها ولی خیلی خوبه این امکان دسترسی به تمام سرویس های پخش مورد علاقه شما مانند Netflix، YouTube، Disney Plus، Peacock و بسیاری دیگر را فراهم می کند. بیش از ۳۰۰ کانال رایگان نیز وجود دارد که می‌توانید با کمی همه چیز مانند اخبار، برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها و ورزش‌ها آن را بررسی کنید.

دسترسی به آن با راه‌اندازی فوق‌العاده ساده آسان است، در حالی که یک کنترل صوتی به این معنی است که می‌توانید با گفتن نام آن برنامه‌ها را بدون نیاز به ضربه زدن با حروف روی کنترل تلویزیون خود پیدا کنید. همچنین از Apple AirPlay پشتیبانی می‌کند تا بتوانید به راحتی عکس‌ها، ویدیوها و موسیقی را از iPhone یا iPad خود ارسال کنید. همه اینها تضمین می کند که تلویزیون ۵۰ اینچی ۴K پایونیر قیمت بسیار پایینی دارد.

تلویزیون ۵۰ اینچی ۴K پایونیر با قیمت ۳۰۰ دلار در حال حاضر در Best Buy به ۲۰۰ دلار کاهش یافته است. یک قیمت بسیار دیدنی برای یک تلویزیون ۵۰ اینچی ۴K و یک تخفیف عالی ۱۰۰ دلاری، اگر به یک تلویزیون ۴K ارزان نیاز دارید، این شانس شماست که این کار را انجام دهید. قبل از اینکه معامله به زودی تمام شود، آن را بررسی کنید.

توصیه های سردبیران







پایونیر را در نگاه ما به آن نخواهید دید بهترین برندهای تلویزیون اما احتمالاً نامی است که در طول سال ها درباره آن شنیده اید. با این تلویزیون ۵۰ اینچی ۴K پایونیر، تمام موارد ضروری وجود دارد. البته دارای یک پنل ۴K است، اما Dolby Vision نیز وجود دارد که کنتراست واضح تر و پالت رنگ دقیق تری را ارائه می دهد. همچنین صدای Dolby با صدایی شفاف و با کیفیت بالا وجود دارد تا تجربه بهتری در حین تماشای شما ارائه دهد.


منبع: https://www.digitaltrends.com/home-theater/pioneer-50-inch-4k-tv-deal-best-buy-december-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *