فرمول E سری های مینی EV را به عنوان مسابقه پشتیبانی در چهار رویداد اروپایی اضافه می کند

فرمول E است که با رویدادهای قهرمانی چرخ باز الکتریکی در سراسر اروپا، علاوه بر دو رویداد در برنامه DTM، همراه خواهد بود. این اولین سری پشتیبانی فرمول E از زمان Jaguar I-Pace eTrophy است که از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ کار می کرد.

این جام NXT Gen در واقع سال گذشته به عنوان یک سری پشتیبانی از مسابقات قهرمانی اتومبیل های تور اسکاندیناوی شروع شد، اما اکنون در سراسر اروپا ماجراجویی خواهد کرد. رویدادها برای رانندگان بین ۱۵ تا ۲۵ سال آزاد است و در هر چهار مسابقه اروپایی که در این مسابقات گنجانده شده است برگزار می شود. فصل ۱۰ مسابقات جهانی فرمول E ABB FIA، از جمله Misano، موناکو، برلین و فینال در لندن.

سری تمام الکتریکی شامل رانندگان مرد و زن خواهد بود و خط تولید از هفته آینده اعلام خواهد شد. فرمول E می‌گوید بسیاری از این راننده‌ها زیر ۱۷ سال خواهند داشت، بنابراین این فرصت را به آنها می‌دهد تا در همان پیست‌هایی با ۲۲ راننده کلاس جهانی فرمول E رقابت کنند. این نه تنها به طرفداران مسابقه چیز اضافی برای تماشا می دهد، بلکه به آماده سازی نسل بعدی رانندگان برای لیگ های بزرگ کمک می کند. به همین دلیل به آن NXT Gen Cup می گویند.

با تایید نهایی FIA، جام NXT Gen Cup امسال افتتاحیه خود را در ۱۳ آوریل در Misano، ایتالیا برگزار خواهد کرد. رانندگان ماشین سواری خواهند کرد LRT NXT1 نامیده می شود. این خودروی دیفرانسیل جلو معادل یک موتور ۱۸۰ اسب بخاری به علاوه ۶۰ اسب بخار اضافی از سیستم فشار به پاس است.

البته اینها خودروهای الکتریکی هستند، بنابراین یک باتری ۳۰ کیلووات ساعتی با یک سیستم ۸۰۰ ولتی همراه وجود دارد. سایر ویژگی‌ها عبارتند از regen هنگام ترمز، کمک فنرهای قابل تنظیم Ӧhlins و لاستیک‌های نیمه نرم Hankook در تمام شرایط آب و هوایی. این سازمان ۲۰ اتومبیل برای این سری ساخته است، بنابراین هر راننده دقیقاً یک وسیله نقلیه خواهد داشت. مسابقات قهرمانی به طور کلی شامل دو جلسه تمرینی ۲۰ دقیقه ای، یک مسابقه مقدماتی ۲۰ دقیقه ای و مسابقه واقعی ۲۰ دقیقه ای خواهد بود.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/formula-e-adds-mini-ev-junior-series-as-support-race-in-four-european-events-163032160.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/formula-e-adds-mini-ev-junior-series-as-support-race-in-four-european-events-163032160.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *