فروشگاه پاپ آپ Pokémon Center در ماه آوریل به لندن باز می گردد

شرکت پوکمون در آوریل امسال، فروشگاه پاپ‌آپ بسیار محبوب Pokémon Center خود را به مدت چهار روز به لندن باز می‌گرداند، با وعده خرید کالاهای منحصر به فرد پوکمون.

بازگشت مرکز پوکمون به بریتانیا مصادف با مسابقات بین‌المللی پوکمون اروپا در سال جاری است که از ۴ تا ۷ آوریل در ExCeL لندن برگزار می‌شود. این فروشگاه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ بعد از ظهر در محل برگزاری باز خواهد بود به جز یکشنبه ها که قرار است ساعت ۱۶ بسته شود.

پاپ‌آپ‌های قبلی Pokémon Center در بریتانیا جمعیت زیادی را به خود جذب کرده‌اند، و شرکت Pokémon به وضوح انتظار دارد این بار توجه مشابهی داشته باشد. آی تی یادداشت در حالی که ورود به فروشگاه برای عموم آزاد است و نیازی به نشان رقیب یا تماشاگر ندارد، رزرو اجباری است – حتی برای شرکت کنندگان دارای نشان. اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند رزرو قرار است “نزدیکتر به رویداد” به اشتراک گذاشته شود.


فروشگاه پاپ آپ Pokémon Center در ماه آوریل به لندن باز می گردد۱۱ چیزی که باید درباره پوکمون اسکارلت و بنفش بدانید – گیم پلی جدید POKEMON SCARLET & VIOLET


۱۱ چیزی که باید در مورد پوکمون اسکارلت و بنفش بدانید.

پس از عبور از درها، بازدیدکنندگان مرکز پوکمون می‌توانند «محصولات انحصاری مسابقات بین‌المللی» و «مجموعه‌ای از محصولات مرکز پوکمون بریتانیا» را با یک «نگاهی گذرا» خریداری کنند که قرار است طی «چند هفته آینده» در کانال‌های رسمی رسانه‌های اجتماعی پوکمون قرار گیرد. ” “.

Pokémon Center UK در سال های گذشته شامل یک Beefeater Pikachu و Roserade در سال ۲۰۲۲، و یک پیکاچو کلاه‌بازی در سال ۲۰۱۹٫ دومی خیلی محبوب شد شرکت پوکمون مجبور شد ساعت کاری فروشگاه و خرید خود را محدود کند – و هشدار داده شده است که خریدها “ممکن است” برای رویداد ExCeL لندن در سال ۲۰۲۴ محدود شوند تا “محصولات را در دسترس هرچه بیشتر مشتریان قرار دهند”.


منبع: https://www.eurogamer.net/pokemon-center-pop-up-store-returns-to-london-in-april?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *