فروشگاه Epic Games به اندروید می آید

افراد حاضر در Epic Games اعلام کرد امروز که آنها یک نسخه واقعی چند پلتفرمی از فروشگاه Epic Games را در اواخر امسال به اندروید و iOS می آورند. آنها تصویری مفهومی از آنچه که ممکن است به نظر برسد را به نمایش گذاشتند، اما بقیه جزئیات واقعاً شناخته شده نیستند.

بزرگ‌ترین خبر در کنار این افشای این بود که توسعه‌دهندگان بدانند که درآمدشان را به میزان ۸۸/۱۲ تقسیم می‌کنند و «همان برنامه‌هایی را که می‌توانید با استفاده از پرداخت‌های خود برای خریدهای درون‌برنامه‌ای برای حفظ ۱۰۰ درصد درآمد به کار ببرید». همه اینها به اپیک در مقابل گوگل و اپل و انشعاباتی که آنها با آن فروشگاه های اپلیکیشن شرکتی موافق نیستند مربوط می شود. این تقسیمات مطلوب هستند و مطمئناً می توانند توسعه دهندگان بیشتری را جذب کنند.

برای من و شما، بیشتر به بازی‌هایی که ارائه می‌شوند، توانایی همگام‌سازی خریدها در پلتفرم‌ها از طریق یک فروشگاه آشنا، و چیزهایی از این دست اهمیت می‌دهیم. اگر به این معنی است که ما نسخه رسمی Fall Guys را در اندروید خواهیم داشت، پس همینطور باشد. آن را بیاورید.

Epic امروز اعلام کرد که برنامه آنها این است که فروشگاه Epic Games را در اواخر امسال به موبایل بیاورند. ما به شما اطلاع خواهیم داد که آیا و در چه زمانی واقعاً اتفاق می افتد.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/20/epic-games-store-coming-to-android/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *