فروش جمعه سیاه سامسونگ تخفیف های شدیدی را برای تلویزیون ها، مانیتورها و موارد دیگر ارائه می کند

سامسونگ به مجموعه خرده فروشانی می پیوندد که فروش جمعه سیاه را از امروز آغاز می کنند صرفه جویی زیادی در مانیتور و تلویزیون. در مجموع، می‌توانید تا ۳۰ درصد تخفیف در سراسر سایت سامسونگ در این هفته دریافت کنید، با تخفیف‌هایی در مورد همه چیز، از لوازم خانگی گرفته تا گوشی‌های هوشمند.

فروش جمعه سیاه سامسونگ تخفیف های شدیدی را برای تلویزیون ها، مانیتورها و موارد دیگر ارائه می کندتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با سامسونگ است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

سامسونگ در این فصل کاربران را به خرید از طریق اپلیکیشن موبایل سامسونگ تشویق می‌کند، برنامه‌ای که معاملات انحصاری روی گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند و لوازم جانبی موبایل دارد. با این حال، قیمت تلویزیون‌ها و مانیتورها باید در وب همان قیمت‌هایی باشد که روی اپلیکیشن موبایل است.

معاملات مانیتور شامل قیمت پایین بی سابقه ای برای Smart Monitor M8 است که در واقع در آمازون قرار دارد. این مانیتور جدید اکنون به تولید رسیده است ۳۹۹٫۹۹ دلار، از ۶۹۹٫۹۹ دلار، در رنگ سفید گرم. در سامسونگ، حتی در مانیتورهای رایانه ای و بازی های بیشتری صرفه جویی خواهید کرد.

برای تلویزیون‌ها، سامسونگ تخفیف‌های ۱۰۰۰ دلاری را در تلویزیون محبوب Frame و همچنین تا ۲۵۰۰ دلار در سایر مدل‌ها از جمله تلویزیون‌های ۸K ارائه می‌کند. همچنین مجموعه‌ای از تجهیزات صوتی با تخفیف ۵۰۰ دلاری برای نوارهای صوتی و بسته‌های تنظیم سینمای خانگی موجود است.

میتونی پیدا کنی همه تخفیف های جمعه سیاه اپل در حال حاضر موجود است در پست اختصاصی ما برای هر چیز دیگری، ما همه بهترین معاملات فصل مربوط به اپل را در سایت خود پیگیری می کنیم خلاصه جمعه سیاهبنابراین مطمئن شوید که در طول ماه برای لیستی به روز از همه قابل توجه ترین تخفیف هایی که برای جمعه سیاه ۲۰۲۳ خواهید یافت، دوباره بررسی کنید.

جمع بندی های مرتبط: جمعه سیاه اپل، تخفیف های اپل
انجمن های مرتبط: بحث جامعه


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/17/samsung-black-friday/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *