فروش رضایت بخش پس از پنج سال دسترسی زودهنگام به ۵٫۵ میلیون رسید، ۱٫۰ فروش “امسال”

با نزدیک‌تر شدن به پنجمین سالگرد راه‌اندازی دسترسی زودهنگام سیم‌کارت اول شخص اول شخص، استودیو Coffee Stain اعلام کرد که منتظر انتشار نسخه ۱٫۰ «امسال» است و این بازی اکنون بیش از ۵٫۵ میلیون نسخه فروخته است.

Satisfactory در مارس ۲۰۱۹ به دسترسی زودهنگام عرضه شد – در ابتدا به عنوان یک فروشگاه انحصاری Epic Games پرش به استیم سال بعد – و آن به سرعت سروصدا کرد به لطف چرخش مشترک و جهان باز آن بر روی حلقه بهره برداری خودکار از منابع که توسط توسعه دهنده نرم افزار Wube بسیار محبوب Factorio رایج شده است.

در رضایت بخش، فرمول بنیادی غیرقابل مقاومت و اجباری Factorio – که در آن، اساساً چیزهایی را استخراج می کنید تا چیزهایی بسازید که استخراج چیزهای بیشتری را آسان تر می کند تا بتوانید چیزهای بزرگتر و غیره بسازید – به صورت اول شخص در سراسر یک علمی پر جنب و جوش و قابل کاوش بازی می کند. fi-world، با حداکثر چهار دوست که می توانند برای رسیدن به اهداف خود با یکدیگر همکاری کنند. این تغییری است که به وضوح در بین مردم نیز طنین انداز شده است، زیرا توسعه دهنده Coffee Stain اکنون فاش کرده است که Satisfactory از زمان شروع دسترسی اولیه بیش از ۵٫۵ میلیون نسخه فروخته است.


فروش رضایت بخش پس از پنج سال دسترسی زودهنگام به ۵٫۵ میلیون رسید، ۱٫۰ فروش “امسال”به روز رسانی ۸ Patch Notes ویدیو


آخرین ارتقاء عمده Satisfactory، به روز رسانی ۸، در نوامبر گذشته ارائه شد.

اخبار مربوط به این نقطه عطف فروش در کنار کلمه Satisfactory می‌آید که دسترسی زودهنگام امسال را ترک می‌کند، اگرچه Coffee Stain هنوز دقیق‌تر از آن نیست. با این حال، آنچه می گوید این است که پس از انتشار به روز رسانی ۸ سال گذشته – که Satisfactory به Unreal Engine 5 ارتقا یافته است در میان چیزهای دیگر – تمرکز تیم بر “همکاری برای نهایی کردن بازی” است.

Coffee Stain اذعان می کند که نسخه ۱٫۰ Satisfactory شامل “روایتی تا به حال دیده نشده در کنار انبوهی از ویژگی های جدید کارخانه” خواهد بود و می گوید که توسعه “پس از اینکه بازی دسترسی اولیه را ترک کند پایان نخواهد یافت”. علاوه بر این، در آستانه ورود نسخه ۱٫۰، استودیو یک نسخه بتا بسته و ثبت نام اکنون باز است اگر می خواهید درگیر شوید


منبع: https://www.eurogamer.net/satisfactory-has-sold-55m-copies-after-five-years-of-early-access-10-is-due-this-year?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *