فروش هفته سایبری Anker با ۶۰٪ تخفیف در سراسر سایت وارد روزهای پایانی می شود

انکر رویداد جمعه سیاه/هفته سایبری این آخر هفته وارد آخرین روزهای خود می شود و همچنان تا ۶۰ درصد تخفیف در سراسر سایت ارائه می دهد. همچنین چند “جعبه اسرارآمیز” وجود دارد که می تواند شامل صدها دلار پس انداز باشد، اگر می خواهید ریسک کنید که از قبل چه چیزی می خرید. تمام این فروش ها در ۳ دسامبر به پایان می رسد.

فروش هفته سایبری Anker با ۶۰٪ تخفیف در سراسر سایت وارد روزهای پایانی می شودتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با Anker است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

از نظر فروش پایه، لوازم جانبی زیادی وجود دارد که می‌توانید با خرید آنها از صرفه‌جویی استفاده کنید. برجسته جدید است شارژر رومیزی Anker Prime 240W GaN 4-Port 139.99 دلار، از ۱۹۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است. اگر فقط یک باتری قابل حمل با نمایشگر هوشمند می خواهید، پاور بانک ۲۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی PowerCore با نمایشگر دیجیتال هوشمند ۹۱٫۹۹ دلار است که از ۱۵۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است.

در پایین صفحه فروش، Anker همچنین چند جعبه کور در فروش دارد که قیمت آنها ۱۹٫۹۹ دلار (تا ۲۱۹٫۹۹ دلار) و ۲۹٫۹۹ دلار (تا ۲۱۹٫۹۹ دلار ارزش) است. این جعبه‌های مرموز شامل یک لوازم جانبی Anker هستند، اما تا زمانی که آنها نرسند، نمی‌دانید چه چیزی دریافت می‌کنید. همه اقلام موجود در جعبه ۱۹٫۹۹ دلار حداقل ۲۹٫۹۹ دلار ارزش دارند و تمام اقلام موجود در جعبه ۲۹٫۹۹ دلار حداقل ۴۹٫۹۹ دلار ارزش دارند، بنابراین مهم نیست که چه معامله ای دریافت خواهید کرد.

همه اقلام جعبه رمز و راز غیرقابل بازگشت هستند (به استثنای مسائل کیفیت). اگر می‌خواهید ریسک جعبه کور را بپذیرید، می‌تواند با مجموعه‌ای از جوراب‌های جامد برای تعطیلات، تخفیف زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

حتما به فول ما سر بزنید خلاصه معاملات برای خرید حتی بیشتر محصولات و لوازم جانبی مرتبط با اپل.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2023/12/01/ankers-cyber-week-sale-final-days/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *