فروش Tekken 8 از نسخه قبلی خود پیشی گرفته است

تکن ۸ در اولین ماه خود از ۲ میلیون نسخه فروخته است.

آخرین قسمت از سری مبارزات در ۲۵ ژانویه منتشر شد، تقریباً هفت سال از نسخه قبلی آن یعنی Tekken 7.

آخرین آمار به این معنی است که Tekken 8 در زمان عرضه بهتر از Tekken 7 است که در عرض دو ماه ۲ میلیون نسخه فروخت (از طریق ۴ گیمر).

Tekken 8 – «داستان تا کنون» با برایان کاکسدر یوتیوب تماشا کنید

Bandai Namco یک رقم به روز شده برای فروش Tekken 7 نیز منتشر کرد که اکنون به ۱۱٫۸ میلیون نسخه رسیده است. این بازی آن را به پرفروش ترین بازی در سری Tekken تبدیل می کند. در دسامبر ۲۰۲۲، کارگردان سریال کاتسوهیرو هارادا فاش کرد Tekken 7 10 میلیون نسخه فروخته بودبه این معنی که از آن زمان تا زمان انتشار Tekken 8، ۱٫۸ میلیون نسخه دیگر در یک سال و یک ماه انتظار جابه جا شده است.

به نظر می‌رسد که Tekken 8 در مسیر خوبی قرار دارد تا جایگاه Tekken 7 را به عنوان پرفروش‌ترین بازی این سری پشت سر بگذارد. لوئیس پارکر پنج ستاره از پنج ستاره خود را دریافت کرد بررسی Tekken 8آن را “پیشرفت قابل توجهی نسبت به Tekken 7 و یک عمل متعادل کننده کاملاً اجرا شده” می نامیم که هم برای تازه واردان بازی های مبارزه ای قابل دسترسی است و هم برای علاقه مندان به این ژانر چالش برانگیز است.

مورد علاقه طرفداران ادی گوردو قرار است بهار امسال به عنوان اولین شخصیت DLC بازی، حرکت Capoeira امضای خود را به Tekken 8 بیاورد. داده کاوشگران معتقدند آنها کشف کرده اند که چه کسی در طول فصل اول به فهرست ملحق خواهد شد.

با انتشار فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره طرفداران از ما خواسته اند تا Tifa را به طور رسمی به Tekken 8 اضافه کنند. هارادا تصدیق کرد درخواست‌ها مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی Tekken 8، نشان می‌داد که Bandai Namco هنوز در مورد جنگنده‌های مهمان تصمیم نگرفته است. Yoshinori Kitase تهیه کننده سریال Final Fantasy همچنین در مصاحبه ای که در اوایل این ماه با اد انجام داد، امیدواری طرفداران را تایید کرد و گفت: “خوشحال است که می بینم آنها در مورد آینده Tifa در Tekken 8 هیجان زده می شوند.”


منبع: https://www.eurogamer.net/tekken-8-sales-outpace-its-predecessor?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *