فریم‌های اکو آمازون (نسل سوم) سرانجام تاریخ انتشار و کاهش قیمت اولیه را دریافت کردند

درست در زمان تعطیلات، آمازون آماده است تا عرضه نسل سوم عینک هوشمند Amazon Echo Frames خود را آغاز کند و برای آماده سازی پمپ پوشیدنی، به کاربران اولیه ۷۵ دلار تخفیف ارائه می دهد که قیمت فریم ها را به زیر ۲۰۰ دلار کاهش می دهد.

در میان تمام قاب‌های هوشمندی که امسال دیدیم، Amazon Echo Frames (نسل سوم) ممکن است کم‌کم‌ترین از این دسته باشد. برخلاف عینک های AR مانند آب Xrealفریم های اکو سعی در تقویت واقعیت شما ندارند و بر خلاف آن عینک هوشمند Ray-Ban Meta، فریم های اکو نمی خواهند عکس یا فیلم بگیرند. فریم‌های اکو آمازون که در سپتامبر سال جاری امتحان کردم، اهداف ساده‌تری دارند، مانند پخش موسیقی، ارائه اخبار و به‌روزرسانی‌های آب‌وهوا، و این که به شما اجازه می‌دهند مهم‌ترین سؤالات خود را از الکسا بپرسید.

در هر صورت، این نسخه سوم Echo Frames بهترین کار را در بین دسته ای از عینک های سنتی که هنوز هم به نظر می رسند، با وجود تمام هوش پنهان، انجام می دهد. آمازون این کار را با جابجایی فناوری از جلوی فریم ها (قسمتی که روی پل بینی شما متعادل می کند) و انتقال آن به سمت ساقه ها انجام داد.

اگر چیزی متظاهرتر می خواهید، آمازون شما را بیشتر به حوزه فناوری سوق نمی دهد. در عوض، اکنون می توانید آن را پیش خرید کنید عینک هوشمند کاررا با الکسا. آنها بزرگتر و جسورتر هستند، اما همه چیز در مورد افزودن یک لمس مد روز و عدم فشار دادن به فناوری بیشتر است.

مانند آمازون اکو فریم (نسل سوم)، عینک هوشمند کاررا نیز ۷۵ دلار تخفیف برای کسانی که در پیش‌سفارش شرکت می‌کنند دریافت می‌کنند. بنابراین، فریم‌های اکو معمولاً ۲۶۹٫۹۹ دلار قیمت دارند، اما با تخفیف ۱۹۴٫۹۹ دلار هستند، و کاررا با قیمت ۳۸۹٫۹۹ دلار اما با تخفیف ۳۱۴٫۹۹ دلار قیمت دارد.

این قاب های هوشمند آمازون اکو (نسل سوم) در یک مدل آماده نسخه ای، به عنوان عینک آفتابی، و در مدل گران تر، ۲۲۴٫۹۹ دلار، مدل فیلتر نور آبی موجود است. پنج سبک وجود دارد، از جمله آبی گرد، مستطیل سیاه (چیزی که من آن را “سبک سوپرمن” می نامم)، چشم گربه ای قهوه ای، و مستطیل خاکستری.

عینک هوشمند Carrera با الکسا در حال حاضر فقط به عنوان عینک آفتابی موجود است.

هر دو مجموعه قاب هوشمند قرار است در ۷ دسامبر تحویل داده شوند. در حال حاضر، آنها فقط در ایالات متحده در دسترس هستند.

فریم‌های اکو آمازون (نسل سوم) سرانجام تاریخ انتشار و کاهش قیمت اولیه را دریافت کردند

فریم های اکو آمازون (اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)

از خودشان تماشایی بسازند

آیا این قاب های هوشمند ارزشش را دارند؟ برای گفتن خیلی زود است. در زمان کوتاه من، با این حال، من تحت تاثیر کیفیت صدا قرار گرفتم، که با وجود محیط شلوغ و شلوغ گوش دادن، توانست صدایی واضح و واضح داشته باشد. من همچنین تحت تاثیر قرار گرفتم که چگونه فریم ها دستورات الکسای من را دریافت کردند. هرگز مجبور نبودم فریاد بزنم.

عینک هوشمند Amazon Echo Frames برای پوشیدن راحت بود و از جلو، طراحی تقریباً از عینک های سنتی قابل تشخیص نیست. ساقه ها کمی ضخیم و بزرگ هستند اما نه آنقدر که فریاد بزنند “عینک هوشمند!” من بدم نمی آید دوباره آنها را بپوشم.

چند دکمه برای چیزهایی مانند کنترل صدا وجود دارد، اما من دوست داشتم که هرگز مجبور نباشید فریم ها را برای کنترل آنها لمس کنید. به علاوه، وقتی آنها را در می آورید و تا می کنید، به طور خودکار خاموش می شوند. در مورد عمر باتری، فکر می کنم کمی مبهم است. زمانی که صدا را با صدای ۸۰ درصد پخش می‌کنند، ۶ ساعت دوام می‌آورند، اما هیچ‌کس قرار نیست صدا را ۶ ساعت متوالی پخش کند. از آنجایی که تعامل اغلب ممکن است یک فرمان و پاسخ کوتاه الکسا و شاید یک پادکست یا لیست پخش ۴۵ دقیقه ای باشد، عمر باتری شما ممکن است تمام روز باشد.

در هر صورت، اگر عینک هوشمند را به عنوان یک هدیه تعطیلات در نظر می گیرید، ممکن است این شانس شما باشد تا با یکی از جدیدترین بچه ها در بلوک پوشیدنی معامله واقعی داشته باشید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/tech/amazon-echo-frames-3rd-gen-finally-get-a-release-date-and-early-adopter-price-cut

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *