Rewind آخر سال Apple Music اینجاست تا عادات گوش دادن شما را به نمایش بگذارد

تجربه کامل Replay آخر سال Apple Music فرا رسیده است. اگرچه عناصر خلاصه شخصی در تمام طول سال در دسترس هستند (از جمله یک لیست پخش که به طور مداوم به روز می شود)، این شرکت رابط وب خود را در این زمان از سال برای ارائه شیک تر همانطور که در مورد عادت های شنیداری خود در سال ۲۰۲۳ فکر می کنید بهبود می بخشد. اپل موزیک همچنین بهترین هنرمند سال خود (تیلور سویفت، که ممکن است نام او را شنیده باشید) و انتخاب های برتر مشترکین خود در دسته های مختلف را اعلام کرد.

اگر امسال به Apple Music گوش دادید، می توانید به این سرویس بروید وب سایت Replay 2023 و برای مشاهده خلاصه ای از موسیقی هایی که در ۱۲ ماه گذشته از آن لذت برده اید، وارد حساب کاربری خود شوید. این فهرست هنرمندان، آهنگ‌ها، آلبوم‌ها، ژانرها، فهرست‌های پخش و ایستگاه‌های شما را که بیشترین پخش جریانی را داشته‌اید، فهرست می‌کند.

همچنین شامل یک ویدیوی برجسته است که عادات شما را خلاصه می کند، که می توانید آن را با دوستان و خانواده یا در کانال های اجتماعی به اشتراک بگذارید. اگر به نقطه عطفی برسید، مانند گوش دادن به ۲۵۰۰۰ دقیقه موسیقی، دقیقاً نشان می دهد که چه زمانی به آنها ضربه می زنید. اپل می گوید که Replay 2023 همچنین به شما می گوید که آیا در بین شنوندگان برتر یک هنرمند قرار می گیرید یا خیر.

Rewind آخر سال Apple Music اینجاست تا عادات گوش دادن شما را به نمایش بگذارد
سیب

تیلور سوئیفت یک سال شلوغو استریم های اپل موزیک او به طرز عجیبی منعکس کننده آن است. پلت فرم است هنرمند سال او ۶۵ آهنگ به ۱۰۰ آهنگ برتر روزانه جهانی خود رسیده است، بیش از هر هنرمند دیگری. آیکون پاپ همچنین در سال ۲۰۲۳ بیشترین پخش جریانی را در این پلتفرم داشت و رکورد بیشترین شنونده را در یک سال به نام خود ثبت کرد. در همین حال، “آخرین شب” مورگان والن رتبه اول را در Apple Music بدست آورد آهنگ های برتر سال ۲۰۲۳: جهانی فهرست این اولین آهنگ کانتری بود که از زمان «جاده شهر قدیمی» چهار سال پیش در صدر آن چارت قرار گرفت. “شب گذشته” بیشترین روز را در رتبه اول جدول ۱۰۰ برتر روزانه جهانی این سرویس داشت.

محبوبیت موسیقی جهانی در این پلتفرم افزایش یافته است. هنرمند نیجریه‌ای رما این را داشت شازم ترین آهنگ سال با آهنگ Afrobeats “Calm Down.” در همین حال، آهنگ «بت» از دوتای جی پاپ یواسوبی محبوب‌ترین آهنگ کارائوکه‌ای بود. قابلیت آواز اپل موزیکو همچنین رتبه هفتم جدول آهنگ های برتر پایان سال را به خود اختصاص داد. Música Mexicana نیز خوب عمل کرد و چهار آهنگ در فهرست ۲۰ آهنگ برتر جهانی قرار گرفت. اینها عبارتند از “Ella Baila Sola” توسط Peso Pluma و Eslabon Armado، “un x100to” توسط Grupo Frontera و Bad Bunny، “PRC” توسط Peso Pluma و Natanael Cano و “Bebe Dame” از Fuerza Regida و Grupo Frontera.

عقب‌نشینی‌های آخر سال به یکی از ویژگی‌های محبوب برای سرویس‌های پخش تبدیل شده است، زیرا مردم از ابراز خود و کمدی که می‌تواند از اشتراک‌گذاری سلیقه‌هایشان در رسانه‌های اجتماعی ناشی شود، لذت می‌برند. اگر سال های اخیر نشانه ای باشد، می توانید انتظار داشته باشید Spotify و یوتیوب تا در روزهای آتی موارد خود را فاش کنند.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/apple-musics-year-end-rewind-is-here-to-expose-your-listening-habits-204548370.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/apple-musics-year-end-rewind-is-here-to-expose-your-listening-habits-204548370.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *