فستیوال فورتنایت تلاش می کند دوران اوج بازی های موسیقی را بازگرداند

بین فورتنایت تمایل به کنسرت های معروف و خرید Epic از هارمونیکس دو سال پیش، گنجاندن نوعی ویژگی ساخت موسیقی در بازی اجتناب ناپذیر بود. آنچه Epic امروز منتشر می کند در واقع بسیار بزرگتر است: یک حالت کاملاً جدید به نام Fortnite Festival. فضای اجتماعی که در آن بازیکنان می‌توانند برای اجرای آهنگ‌های مورد علاقه خود با هم متحد شوند یا روی میکس‌های جدید با هم ترکیب کنند.

دو گزینه یا مرحله برای کاربران برای بازی در حالت جدید وجود دارد. مرحله اصلی یا مرحله قهرمانی اساساً همان است گروه راک تجربه بازسازی شده در درون فورتنایت. با دوستانتان گروهی تشکیل می دهید و آهنگی را برای اجرا انتخاب می کنید. سپس آهنگ را با استفاده از فرمت استاندارد بازی موسیقی پخش می‌کنید، جایی که نت‌ها به پایین نوارهای عمودی می‌لغزند و وقتی نت به پایین می‌رسد، دکمه صحیح را فشار می‌دهید. البته بازیکنان می توانند آهنگ را هنگام پخش آن بشنوند، که اگر شما آنقدرها خوب نباشید ممکن است خجالت آور باشد. هر اجرا کننده امتیاز کسب می کند که به نوبه خود منجر به XP و پیشرفت شخصیت در بیشتر می شود فورتنایت زیست بوم.

در حالی که صحنه اصلی ممکن است برای هر کسی که در اوج بازی های موسیقی در دهه ۲۰۰۰ حضور داشته باشد قدیمی باشد، مرحله جم از عناوین میکس جدیدتر (و کمتر محبوب) هارمونیکس نشأت می گیرد. دراپ میکس و فیوزر. در حالی که هر دوی این بازی‌ها حالت‌های رقابتی داشتند، اما به عنوان اسباب‌بازی‌های ساخت موسیقی بسیار سرگرم‌کننده‌تر بودند، جایی که بازیکنان می‌توانستند بخش‌های مختلف آهنگ‌های محبوب را کنار هم قرار دهند و ببینند چه چیزی بیرون می‌آید. Jamming در جشنواره Fortnite تقریباً همین است، اما مشارکتی است.

فستیوال فورتنایت تلاش می کند دوران اوج بازی های موسیقی را بازگرداند
بازی های حماسی

هنگامی که برای اولین بار وارد یک جم می شوید، آواتار شما در یک دنیای مجازی پر از صحنه ها، باشگاه ها و فضاهای سبز ایستاده است. حسی شبیه به شهربازی دارد، شبیه به جزیره تفریحی که مدت هاست از بین رفته است. علیرغم ظاهر دنیا، لازم نیست برای پخش موسیقی از روی صحنه بالا بروید، می توانید با بالا کشیدن چرخ ایموت هرجا که بخواهید شروع به پارازیت کنید. اکشن‌های اینجا با گزینه‌های آهنگ جایگزین شده‌اند. فقط یک آهنگ و ساز انتخاب کنید و شخصیت شما شروع به نواختن می کند. این کل آهنگ نیست، بلکه یک قطعه خاص از آن است. برای جمع آوری چیزی کامل تر، باید با بازیکنان دیگر همکاری کنید.

پارازیت با بازیکنان دیگر فوق العاده آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سمت کسی بروید که در حال بازی است (که به کمک یک دایره موج دار مشخص می شود) و چرخ شکلک خود را فعال کنید. سیستم به طور خودکار دو آهنگ را بدون توجه به سبک یا سبک با هم ترکیب می کند. می‌خواهید آواز «آقای برایت‌ساید» گروه قاتلان را به آهنگ‌سازی «گانگنام استایل» اضافه کنید؟ همین حالا پیش بروید و وقتی شخص دیگری از «چراغ های کور» The Weeknd آهنگ را به صدا درآورد، تعجب نکنید.

سازها را می‌توان در همان لحظه تعویض کرد، و کلید و سرعت را نیز می‌توان برای ساخت آهنگ آهسته به‌سرعت تغییر داد یا برعکس. در اینجا فضای زیادی برای خلاقیت وجود دارد، و همچنین با پر شدن سطوح، صدای ناهنجار نیز وجود دارد.

در حالی که فستیوال Fortnite به شدت در حال توسعه است دراپ میکس و فیوزر این یک مزیت کلیدی نسبت به این دو عنوان دارد، مزیتی که می تواند در جایی که پیشینیانش شکست خوردند به موفقیت منجر شود: رایگان است. هر سه از جدید فورتنایت حالت‌ها رایگان خواهند بود، اما جشنواره یک رویداد برجسته است زیرا به شدت به موسیقی مجاز متکی است. یک مانع بزرگ برای ورود به بازی های موسیقی همیشه هزینه های اضافی، به ویژه بسته های آهنگ بوده است. ۲ دلار برای آهنگ های مورد علاقه شما در نیروانا یا خرگوش بد ممکن است در ابتدا زیاد به نظر نرسد، اما این مقدار زیاد می شود و هر هزینه آنلاین می تواند برای یک بچه بدون کارت اعتباری غیرقابل حل باشد. این واقعیت که این یک بازی موسیقی است که هر کسی می تواند آن را به صورت رایگان در رایانه، کنسول یا دستگاه تلفن همراه خود بدون بمباران تبلیغاتی دانلود کند، به این معنی است که این پتانسیل را دارد که بازی های موسیقی را دوباره محبوب کند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/fortnite-festival-tries-to-bring-back-the-heyday-of-music-gaming-153624729.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/fortnite-festival-tries-to-bring-back-the-heyday-of-music-gaming-153624729.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *