فصل دوم بازی Squid Game در سال ۲۰۲۴ در نتفلیکس پخش خواهد شد – انتظار تقریباً به پایان رسیده است!

فصل دوم بازی Squid Game در سال ۲۰۲۴ در نتفلیکس پخش خواهد شد – انتظار تقریباً به پایان رسیده است!

بازی ماهی مرکب فصل دو اواخر امسال به عنوان بخشی از نتفلیکسفهرست نمایش های بزرگ برای سال ۲۰۲۴٫ علاوه بر موفقیت جهانی، فصل سومی نیز وجود دارد بریجرتونفصل دوم از دیپلمات و از ملکهفصل چهارم از امیلی در پاریس و فصل های جدید از Tour De France: Unchained, Love Is Blind, Full Swing و فرمول ۱: رانندگی برای زنده ماندن. علاوه بر همه اینها، برخی واقعاً وجود دارد نمایش های جدید بزرگ آمدن نیز

این خبر از طریق آخرین نامه نتفلیکس به سرمایه گذاران منتشر می شود، که در آن برنامه های جدید را در کنار تعدادی از مشترکین چشمگیر توصیف می کند – و پایان Netflix Basic، ارزان ترین ردیف بدون آگهی آن، در بریتانیا و کانادا. این گزینه قبلاً برای ثبت نام های جدید حذف شده است و این ردیف در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ بسته خواهد شد.

بازی Squid 2: آنچه تاکنون می دانیم

همانطور که قبلا گزارش دادیم، بازی ماهی مرکب فصل دوم تعدادی از بازیگران جدید از جمله پارک گیو یونگ و لی جین اوک از سریال های ترسناک آخرالزمانی کره جنوبی را معرفی می کند. خانه شیرین (همچنین در نتفلیکس موجود است)، و ستاره سابق پاپ جو یو-ری. آنها برای فصل دیگری از درام دیستوپیایی به لی جونگ جائه و گونگ یو ملحق خواهند شد که بر خلاف اسپین آف واقعیت شو بازی ماهی مرکب: چالشتمرکز بر نمایش بازی طاقت فرسا و طمع شرکت کنندگان آن است.

هنوز هیچ نشانه ای از تاریخ پخش فصل دوم نداریم – فقط این که به عنوان بخشی از چیزی که نتفلیکس آن را “یک لوح بزرگ و جسورانه برای سال ۲۰۲۴” می نامد، بازگشته است.

این صفحه همچنین شامل برخی از نمایش های جدید است که ما در مورد آنها هیجان زده ایم فیلم بیوگرافی گانگستر سوفیا ورگارا گریزلدانمایش علمی تخیلی حیرت انگیز ۳٫ مشکل بدندرام گانگستری گای ریچی آقایان و آواتار: آخرین هواساز. و استریمر همچنین اعلام کرد که قراردادی را برای پخش دوشنبه نایت راو WWE امضا کرده است که از سال ۲۰۲۵ شروع می شود، بنابراین منتظر چیزهای زیادی است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/netflix/squid-game-season-2-will-debut-on-netflix-in-2024-the-wait-is-almost-over

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *