فصل ۲ آندور: هر آنچه تاکنون درباره بازگشت سریال موفق جنگ ستارگان می دانیم

Andor فصل ۲: ​​اطلاعات کلیدی

– انتظار می رود در آگوست ۲۰۲۴ در دیزنی پلاس اولین نمایش داده شود
– خالق تونی گیلروی به عنوان مجری برنامه بازمی گردد
– دومین و آخرین ورودی در سریال پرطرفدار
– شامل ۱۲ قسمت به مدت چهار سال در جنگ ستارگان جدول زمانی
– مستقیماً به رویدادهای سال ۲۰۱۶ هدایت می شود Rogue One: A Star Wars Story فیلم سینما
– دیگو لونا، ژنویو اوریلی، دنیس گوف و کایل سولر در میان بازیگران بازگشته
– هنوز تریلر منتشر نشده است

اندور فصل ۲ با مشتاقانه ترین مورد انتظار در بالا وجود دارد جدید جنگ ستارگان فیلم ها و برنامه های تلویزیونی – و همانطور که مطمئن هستیم شما موافق خواهید بود، با دلیل موجه.

وقتی که Rogue One: A Star Wars Story پیش درآمدی که در آگوست ۲۰۲۲ عرضه شد، از نشان دادن زیر شکم کهکشان معروف جورج لوکاس به ما لذت برد، به طوری که ما آن را یک «هیجان‌انگیز جاسوسی خون‌پرور» نامیدیم که ممکن است بهترین نمایش جنگ ستارگان باشد. اندور بررسی فصل ۱.

شورانر تونی گیلروی – نویسنده ای که به طور گسترده ای با صرفه جویی اعتبار دارد یک سرکش – بازگشته است تا داستان کاسیان آندور (دیگو لونا) نامزد جایزه امی را ادامه دهد و او قبلاً تأیید کرده است که فصل ۱۲ قسمتی آخرین سریال خواهد بود و قسمت آخر آن مستقیماً در افتتاحیه پخش خواهد شد. یک سرکش. گیلروی در جشن جنگ ستارگان ۲۰۲۳ گفت: “اگر پایان خود را بدانید، واقعا کمک می کند.” تنوع). “ما دقیقا می دانیم که به کجا می رویم. شما می دانید که باید چه چیزی را از نظر احساسی ارائه دهید و داستان چه کاری باید انجام دهد. این برای ما از نظر خلاقانه خوب است.”

در واقع، این یکی است جنگ ستارگان داستانی که در آن سفر بسیار مهمتر از مقصد نهایی خواهد بود. بنابراین، جلوتر از اندوردر بازگشت، در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون درباره فصل ۲ می دانیم، از جمله حدس و گمان تاریخ انتشار، پیش بینی داستان و جزئیات بازیگران شناخته شده آن. اندور اسپویل های فصل ۱ در پیش است!

تاریخ انتشار فصل ۲ Andor: آنچه تاکنون می دانیم

فصل ۲ آندور: هر آنچه تاکنون درباره بازگشت سریال موفق جنگ ستارگان می دانیم

سناتور Mon Mothma همچنان محوری خواهد بود اندور فصل ۲٫ (اعتبار تصویر: Lucasfilm/Disney)

لوکاس فیلم هنوز یک مقام رسمی را تایید نکرده است اندور تاریخ انتشار فصل ۲، اما تونی گیلروی، مجری برنامه گفت جنگ ستارگان شرکت کنندگان در جشن ۲۰۲۳ او پرتاب اواسط سال ۲۰۲۴ را هدف قرار داده بود.

«ما در نوامبر شروع به تصویربرداری کردیم [۲۰۲۲]”، او از طریق تایید کرد ضرب الاجل. “ما در نیمه راه هستیم. تیراندازی را در اوت به پایان خواهیم رساند. [then] یک سال پس از ارسال، و در آگوست آینده وارد بازار خواهیم شد.”

از آن زمان، تولید تحت تأثیر عوامل خارجی قرار گرفته است که می تواند راه اندازی آن را به عقب براند – یعنی عوامل اکنون اعتصاب نویسندگان حل شده است و بازیگران در حال اعتصاب به هنگام هالیوود ریپورتر فاش کرد که گیلروی (عضو انجمن نویسندگان آمریکا) مجبور به کناره گیری از وظایف نمایشی شد، اگرچه او آخرین فیلمنامه فصل ۲ را چند روز قبل از اکشن صنعتی به پایان رساند. ضرب الاجل).

در زمان نگارش این مقاله، با ادامه مذاکرات بین استودیوهای بزرگ و اعضای SAG-AFTRA، عکاسی اصلی ناقص باقی مانده است، بنابراین بعید به نظر می‌رسد که تولید به این زودی‌ها از سر گرفته شود. وقتی این کار انجام شود، به شدت از برنامه عقب خواهد ماند، به این معنی که ممکن است به آن توجه نکنیم اندور فصل ۲ در آگوست ۲۰۲۴٫

گیلروی گفت: «تنها جایی که می‌توانید فرآیندها را تسریع کنید، پست است و تنها راهی که می‌توانید در پست تسریع کنید، پول است، و پول کم است». برخورد دهنده در نوامبر ۲۰۲۲، مدت ها قبل از اینکه اعتصابات به واقعیت تبدیل شوند. “کسی باید بگوید، “وای، ما واقعا به این نیاز داریم، و ما حاضریم به X پرداخت کنیم.” یک سرکش ثابت شده است، اگر پولی را به سمت آن پرتاب کنید، می توانید خیلی سریع پست کنید. فقط خیلی خیلی خیلی گران است.» به طور خلاصه: فصل ۲ از اندور در راه است، اما برای مدتی در دیزنی پلاس نخواهد بود.

بازیگران فصل ۲ Andor: تایید شده و شایعه شده است

کینو لوی و کاسیان آندور در زندان نارکینا 5

آیا کینو لوی بازگشتی بعید خواهد داشت؟ اندور فصل ۲؟ (اعتبار تصویر: Lucasfilm/Disney)

اینجاست که انتظار داریم به چه کسی بازگردند اندور فصل ۲:

  • دیگو لونا در نقش کاسیان آندور
  • Genevieve O’Reilly در نقش Mon Mothma
  • استلان اسکارسگارد در نقش لوتن رائل
  • دنیس گوف در نقش ددرا میرو
  • کایل سولر در نقش سیریل کارن
  • آدریا آرجونا در نقش بیکس آلین
  • فی مارسی در نقش ول سارتا
  • وارادا ستو در نقش سینتا کاز
  • الیزابت دولاو در نقش Kleya Marki
  • آنتون لسر در نقش سرگرد پارتاگاز
  • دانکن پاو در نقش روسکوت ملشی

در مصاحبه با امپراتوریاندی سرکیس همچنین اشاره کرد – یا به عبارت دقیق تر، انکار نکرد – که شخصیت فصل ۱ او، Kino Loy، یک روز دیگر زنده خواهد ماند. چت کردن به SlashFilmگیلروی همچنین کنایه زد: “ما او را ندیدیم که بمیرد”، بنابراین او ممکن است هنوز زنده باشد.

نزدیک به ۲۰۰ بخش اسپیکینگ (و هزاران بخش اضافی) در آن وجود داشت اندورفصل اول است، بنابراین ما احتمالاً تعداد زیادی از افراد تازه وارد را در آن خواهیم دید اندور لیست بازیگران فصل ۲ اگرچه سایت اسپانیایی، لوکاس فیلم هنوز هیچ ستاره جدیدی را معرفی نکرده است لوانته (با تشکر از StarWarsNewsNet برای یافتن) بنجامین برات را دید (صورت پوکر) زمانی که فیلمبرداری در والنسیا انجام شد. این موضوع باعث شده تا طرفداران تصور کنند که او نقشی را در فضای بیرونی به خود اختصاص داده است.

اندور به‌ویژه در بخش‌های قدیمی نقش مهمی نداشته است جنگ ستارگان شخصیت‌ها، هر دو، اما اولین سفر آن شامل ظاهری از شخصیت‌هایی بود که در پروژه‌های دیگر دیده‌ایم.

برای یک، ما از قبل می دانیم یک سرکش سرباز Ruescott Melshi بازگشته است، با Gilroy تایید کرده است ضرب الاجل. بزرگ امپراتوری وولف یولارن (مالکوم سینکلر) که قدمت او به اپیزود چهارم: امیدی تازهو Rebel Saw Gerrara افراطی (با بازی Forest Whitaker برنده اسکار) نیز در فصل ۱ حضور داشتند و ما انتظار داریم این دو نفر برگردند.

بیشتر ببین

اگر چند چهره آشنای دیگر به آنها ملحق شوند، تعجب نخواهیم کرد یک سرکش، هم. بودی روک (ریز احمد)، خلبان امپراتوری که به شورش فرار می کند و تیویک (دانیل میز)، جاسوس شورشی، کاسیان در اوایل سال جاری می کشد. یک سرکش، هر دو می توانند با اتحاد شورشیان در حال ظهور تلاقی کنند. اورسون کرنیک (بن مندلسون) احتمالاً سخت مشغول کار بر روی ستاره مرگ است – ایستگاه جنگی افسانه‌ای آندور و همبستگانش ناخواسته در ساختن آنها در حبس خود در ناکینا ۵ کمک کردند.

اگر K-2SO، دروید امنیتی امپراتوری که BFF مکانیکی کاسیان در یک سرکش، در نهایت نیز ظاهر نمی شود. صحبت کردن با برخورد دهندهگیلروی ظاهرا تایید کرد که K-2SO اولین حضور تلویزیونی خود را در فصل ۲ انجام خواهد داد، با مجری برنامه اولین ملاقات اندروید با کاسیان را “یکی از مسئولیت های قسمت ۲” نامید.

گیلروی گفت در مورد دیگر حضورهای بازیگر بالقوه SlashFilm: “ما کارهایی داریم که باید انجام دهیم و افرادی را که باید ملاقات کنیم”. انتظار داشته باشید قبل از پایان نمایش، چند چهره آشنا دیگر ظاهر شوند.

خلاصه داستان فصل ۲ جنگ ستارگان: آندور: شایعات و گمانه زنی ها

ددرا میرو در یک راهرو در فصل 1 اندور راه می‌رود

ددرا میرو باید برگردد اندورفصل دوم (اعتبار تصویر: Lucasfilm/Disney)

در حالی که فصل ۱ ۱۲ ماه از زندگی Cassian Andor را ترسیم می کرد، اندور طرح فصل ۲ در چهار سال منتهی به پخش است یک سرکش. فصل ۱۲ قسمتی آینده به چهار قسمت تقسیم می شود که هر قسمت شامل سه قسمت است که هر قسمت یک دوره ۱۲ ماهه را به تصویر می کشد که چند روز مهم از آن را پوشش می دهد. جنگ ستارگان جدول زمانی (راهنمای ما را بررسی کنید نحوه تماشای فیلم های جنگ ستارگان به ترتیب برای اطلاعات بیشتر در مورد جایی که قرار است تنظیم شود). اوه، و گیلروی به او فاش کرد برخورد دهنده که «در این میان اتفاقات زیادی افتاده است [between season 1's finale and the start of season 2]”، پس انتظار داشته باشید مقداری طرح داستانی در قسمت افتتاحیه فصل ۲ ارائه می شود.

گیلروی گفت: “وقتی برگردیم، به معنای واقعی کلمه مانند جمعه، شنبه و یکشنبه خواهد بود.” ضرب الاجل. و سپس، یک سال می پریم، و بعد، مثلاً، چهار یا پنج روز خواهد بود، و بعد یک سال می پریم، و سپس چهار یا پنج روز دیگر، و سپس می پریم. یک سال و چهار یا پنج روز دیگر. آخرین بلوک ما سه روز قبل است یک سرکش. بنابراین، آخرین شات ورود به داخل خواهد بود یک سرکش. بنابراین، شما می توانید تصور کنید که ما باید در انتها، با هم آمیختگی زیادی انجام دهیم [Star Wars] تقویم.”

پس ما شروع و پایان را می دانیم اندور فصل ۲ – اما همه چیز در این بین یک راز باقی می ماند.

ستاره دیگو لونا گفت: “زیبایی این نمایش در این است که حتی گاهی اوقات می دانید چه اتفاقی قرار است بیفتد، اما به شما ضربه می زند که انگار برای اولین بار آن را یاد می گیرید.” هفته نامه سرگرمی (EW). “شما از درون، از منظر شخصی، شاهد این هستید. شما می توانید آن را با شخصیت ها یا از طریق شخصیت ها زندگی کنید. بنابراین، به طور متفاوتی به شما ضربه می زند. این موضوع لزوماً مربوط به رویدادها نیست، بلکه به انتخاب های انجام شده و خطراتی که این شخصیت‌ها می‌پذیرند، به این دلیل است که شما آنها را می‌شناسید که مثل قبل اهمیت نمی‌دهید.”

بنابراین، پایان فصل ۱ چه چیزی را برای جانشین خود تنظیم کرد؟ (اسپویلرهای کامل دنبال می شوند اندور فصل ۱ بعد از توییت زیر!).

بیشتر ببین

در پایان فصل ۱، کاسیان آندور برای مدت کوتاهی برای تشییع جنازه مادر خوانده‌اش، ماروا، به سیاره خانه خود فریکس بازگشت. پس از اینکه او پس از مرگ شورش ضد امپریالیستی را برانگیخت، او موفق شد دوست دختر سابق بیکس کالین را از شکنجه امپراتوری نجات دهد و لوتن رائل، پادشاه اتحاد شورشیان را متقاعد کند که او را نکشد. اکنون که کاسیان دوسوگرای قبلی دلیلی برای بردن جنگ به امپراتوری دارد، به نظر می‌رسد که دفعه بعد که او را ببینیم، عضوی کامل از اتحاد خواهد بود.

گیلروی توضیح داد: «تعهد کاسیان به هدف مورد تردید نیست چند ضلعی. اگر موضوع انقلابی شدن او بود، نیمه دوم درباره رهبر شدن اوست.»

اگرچه نام او در عنوان نیست، اندور همانقدر درباره Mon Mothma بود که ضدقهرمان همنام آن. در طول فصل ۲، این شخصیت باید از یک سناتور محترم که با حیله گری به کمک های مالی شورشیان کمک می کند، به رهبری تبدیل شود که ما می بینیم که تصمیمات اساسی در مورد Yavin IV می گیرد. یک سرکش.

گیلروی در مورد یاوین چهارم صحبت کرد برخورد دهنده که فصل ۲ از مقر پایگاه Rebel بازدید خواهد کرد. اوه، و بردن موفقیت آمیز مبارزه به سمت امپراتوری همچنین مستلزم این است که موتما چشم خود را بر روی فعالیت های عملیاتی (مانند رائل فوق الذکر) که از کثیف شدن دستان خود نمی ترسند ببندد.

سیریل کارن در فصل 1 اندور به هولوی کاسیان آندور خیره می شود

وسواس سیریل کارن با Cassian Andor احتمالاً برای فصل ۲ محوری خواهد بود. (اعتبار تصویر: Lucasfilm/Disney)

“اگر تجارت شما مبتنی بر پارانویا و پنهان کاری و مرگ است، چگونه تجارت خود را گسترش می دهید؟” گیلروی پرسید EW. “چگونه عمومی می‌شوید؟ چگونه می‌روید؟ چه اتفاقی برای همه گانگسترهای اصلی و افراد سخت‌افزاری می‌افتد که آن جاده را ساخته‌اند؟ چه اتفاقی برای آنها می‌افتد، و چگونه با آنها ادغام می‌شوند. [a legitimate Rebel Alliance]؟”

کاسیان همچنین تمام تلاش خود را می کند تا یک قدم جلوتر از ددرا میرو، مامور بلندپرواز اداره امنیت امپراتوری (ISB) که برای دستگیری او وسواس داشت، باقی بماند. با این حال، اکنون که او به افسر پلیس رسوا شده سیریل کارن بدهکار است، که او را از شر شورشگران در فریکس در پایان فصل اول نجات داد، ممکن است مسائل کمی پیچیده‌تر باشد.

کارن – جذاب‌ترین و چندلایه‌ترین شخصیت سریال – پس از برخورد شگفت‌انگیز نزدیک آن‌ها در کمد جارو، مطمئناً نقش مهمی در تعقیب اندور دارد، مردی که عملاً حرفه‌اش را خراب کرد.

او گفت: «پایان فصل ۱ برای سیریل بسیار عالی است درخواست کنید. “او کاسیان را به عنوان این طلسم نگه داشته است که به او سوخت می دهد تا زنده بماند. اساساً این ظرفی است برای سرخوردگی و پرخاشگری خود. و او هنوز در خانه زندگی می کند، بنابراین هیچ دوست یا درمانگری ندارد. او ندارد. او هم می داند که حق با اوست.

“سپس، از طریق رابطه او با ددرا، دیده شدن توسط او و احساس دیده شدن، این یک نشانه بزرگ است. و بنابراین این مانند “وای، این است [Cassian’s] مراسم تشییع جنازه مامان، همه چیز دوباره جمع می شود. جایی است که آخرین بار از آن بلند شدم. من می توانم این را درست کنم. او این فرصت را می‌بیند تا وارد صحنه شود. فکر می کنم فقط وسواس او نسبت به کاسیان است که شروع به گسترش به ددرا می کند، زیرا او نیز درگیر همان وسواس است. او می‌داند که این دو در کنار هم قدرتمندتر از مجزای یکدیگر هستند.»

لوتن رائل در کشتی خود در فصل 1 اندور

لوتن رائل که از نظر اخلاقی انعطاف پذیر است ثابت می کند که برای شروع یک شورش به همه نوع نیاز است. (اعتبار تصویر: Lucasfilm/Disney)

داده شده اندور فصل ۲ مستقیماً به یک سرکش (و توسط پروکسی، جنگ ستارگان قسمت چهارم)، در نهایت شاهد خواهیم بود که اتحاد شورشی همه چیز را در مورد ستاره مرگ و برنامه امپراتوری برای استفاده از آن علیه جهان هایی که در برابر حکومت ظالمانه آنها مقاومت می کنند، یاد می گیرد. در صحنه پس از اعتبار اپیزود پایانی فصل ۱، متوجه شدیم که کاسیان، کینو و سایر زندانیان نارکینا ۵ در حال ساخت اجزایی برای آرایه لیزری ستاره مرگ بودند، به این معنی که آنها در ایجاد آن نقش داشتند.

“آی تی [the Death Star's construction] گیلروی گفت، همچنان تهدیدی در آینده خواهد بود هالیوود ریپورتر. “یک سرکش همه چیز در مورد کشف چیست. [Season two is] در مورد اینکه چه کسی خرده سوخاری نهایی را که منجر به آغاز می شود برمی دارد یک سرکش. که در سرکش یکی، کاسیان برای ملاقات با تیویک که از گروه Saw است به حلقه کافرن می رود و می گوید “اوه خدای من، این یک قاتل سیاره است”. کاسیان چیزهایی می داند، اما او به دنبال پاسخ است. خیلی خوب [cover] آرد سوخاری که منجر به آن می شود، مطمئنا. اما ما موقعیتی داریم که در آن کاسیان هرگز نمی‌داند چیزی که می‌سازد در واقع ماشینی است که او را می‌کشد.”

در میان تمام جنگ‌های بین کهکشانی و سیاسی، یک رشته به ظاهر فراموش‌شده همچنان در پس‌زمینه آویزان است: آیا کاسیان از یافتن خواهرش دست کشیده است، این همان چیزی است که شروع شد. اندورحوادث در حرکت در اولین نمایش آن؟

لونا با کنایه گفت: فکر نمی کنم برخورد دهنده. “فکر نمی کنم تمام شده باشد یک سرکش، زیرا من آن را یک چیز می بینم. این مانند احساس است، یکی از آن چیزهایی است که هر تصمیمی را که می گیرید دنبال می کند یا هرگز اجازه نمی دهد نه بیشتر، نه دوباره همچین چیزی و من فکر می کنم که این پشت تصمیم آخرین ماموریت است، آن ماموریت انتحاری یک سرکش. این برای او است. این برای معروا است، برای مردمش، برای جامعه اش. من عاشق قوسی هستم که تونی ساخته است و قوس به پایان می رسد یک سرکشنه در فصل ۲٫ من فکر می کنم تماشای آن بسیار شگفت انگیز خواهد بود یک سرکش بعد از دیدن فصل ۲٫”

تریلر فصل دوم Andor: آیا یکی وجود دارد؟

بیشتر ببین

وجود ندارد اندور هنوز تریلر فصل ۲ منتشر شده است، و ما انتظار نداریم تا زمانی که به انتشار سریال نزدیک‌تر شده، شاهد آن باشیم. در واقع، با توجه به فرم قبلی لوکاس فیلم، بسیار بعید است که تا اوایل سال ۲۰۲۴ شاهد چیزی مهم باشیم.

گفت: کسانی که شرکت کردند جنگ ستارگان جشن ۲۰۲۳ با نگاهی دزدکی به فیلم های فصل جدید مورد استقبال قرار گرفت. گزارش‌ها می‌گویند که شامل Stormtroopers، ناآرامی‌های مدنی، Cassian Andor در ماموریت علیه زمان، Mon Mothma که شورش را جمع می‌کند و تعداد زیادی از سیریل کارن بود.

سه نمایش جنگ ستارگان را تا زمانی که منتظر فصل دوم آندور هستیم تماشا کنیم

آهسوکا تانو کلاه خود را در جنگ ستارگان: آهسوکا پس می زند

جنگ ستارگان: آهسوکا اکنون در دیزنی پلاس منتشر شده است. (اعتبار تصویر: دیزنی/لوکاس فیلم)

با اندور تاریخ انتشار فصل ۲ هنوز TBD است جنگ ستارگان طرفداران جدید و قدیمی ممکن است بخواهند زمان خود را با سایر برنامه های تلویزیونی که در کهکشان نمادین لوکاس فیلم دور، بسیار دور اتفاق می افتد بگذرانند. اگر شما هستید، یکی از این سریال‌ها را بچسبانید (به‌ویژه دو تا از آن‌ها محسوب می‌شوند بهترین نمایش های دیزنی پلاس تا کنون ساخته شده است) برای گذشتن زمان. تماشات مبارک، پاداوان جوان!

  • ماندالوریان – به عنوان یک فضای غربی و تنظیم بین جنگ ستارگان قسمت ششم و قسمت هفتمتفنگچی تنها پدرو پاسکال تبدیل به پدری جانشین «بچه یودا» می شود، نوجوانی از نژاد بیگانه افسانه ای جدی، که ظاهراً برای یک طرح ماکیاولیایی که توسط بقایای امپراتوری کهکشانی ساخته شده است، بسیار مهم است. هر سه فصل به طور کامل در دیزنی پلاس موجود است.
  • جنگ ستارگان: آهسوکا – اجرای موازی با رویدادها در ماندالوریاناین لایو اکشن دنباله جنگ ستارگان: شورشیانمی بیند که صاحب محبوب توگروتا فورس با او متحد می شود شورشیان متحدان برای خنثی کردن بازگشت یک ژنرال تهدید آمیز امپراتوری. اکنون هر هشت قسمت را پخش کنید و سپس ما را بخوانید جنگ ستارگان: آهسوکا توضیح دهنده پایانی تا ببینیم چگونه آینده را تنظیم می کند جنگ ستارگان خطوط داستانی
  • کتاب بابا فت – ضعیف‌ترین نمایش‌های لایو اکشن لوکاس‌فیلم، سریال مستقل بوبا فت، شکارچی نمادین جایزه‌ها را می‌بیند که در دنیای زیرین کهکشان لوکاس فیلم حرکت می‌کند و تلاش می‌کند جابای هات را به عنوان ارباب جنایت شماره یک تاتوین جایگزین کند. همه هفت قسمت هم اکنون در دیزنی پلاس، که یکی از قسمت های جهان است، در دسترس هستند بهترین خدمات پخش.


منبع: https://www.techradar.com/streaming/disney-plus/andor-season-2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *