فصل ۲ ریچر دارای یک تریلر رسمی انفجاری و بد و تاریخ انتشار پرایم ویدیوی جشن است.

فصل ۲ ریچر دارای یک تریلر رسمی انفجاری و بد و تاریخ انتشار پرایم ویدیوی جشن است.

ریچر فصل ۲ بالاخره تاریخ انتشار رسمی در Prime Video دریافت کرد – و مخاطبان زمان زیادی برای انتظار ندارند.

سری اکشن با جبهه آلن ریچسون که یکی از بهترین نمایش های Prime Video از نظر ما، جمعه، ۱۵ دسامبر به صفحه نمایش های ما باز می گردد. طبق بیانیه مطبوعاتی استودیو آمازون، ریچر فصل ۲سه اپیزود اول در روز پخش عرضه می‌شود و ورودی‌های بعدی هر هفته تا پایان در ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ ارائه می‌شوند.

آمازون که به تایید تاریخ انتشار واقعی فصل ۲ راضی نیست، تریلر رسمی دوره دوم سریال را نیز منتشر کرد. جای تعجب نیست که این فیلم پر از اکشن انفجاری، طنز بی روح و خشک، و – البته – چند عکس است که هیکل چشمگیر ریچسون را به نمایش می گذارد. وارسی پرایم ویدیوتریلر برای ریچرفصل دوم در زیر:

اطلاعات بیشتری درباره فصل ۲ ریچر می‌خواهید؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. در اینجا خلاصه داستان آن، توسط استودیو آمازون آمده است. اما هشدار منصفانه، طولانی است:ریچر فصل دوم زمانی آغاز می‌شود که جک ریچر (آلن ریچسون)، بازپرس پلیس نظامی کهنه‌کار، پیامی رمزگذاری شده دریافت می‌کند مبنی بر اینکه اعضای واحد سابق ارتش ایالات متحده، تحقیقات ویژه ۱۱۰ نماینده مجلس، به طور مرموزی و وحشیانه یک به یک به قتل می‌رسند.

ریچر که از سبک زندگی منحرف‌تر خود کناره‌گیری می‌کند، دوباره با سه نفر از هم تیمی‌های سابق خود که برای تحقیق در مورد خانواده منتخب تبدیل شده‌اند، از جمله فرانسیس نیگلی (ماریا استن)، کارلا دیکسون (سریندا سوان)، یک حسابدار پزشکی قانونی که ریچر مدت‌هاست که به او علاقه‌مند بوده، می‌آید. دیوید اودانل (Shaun Sipos) مرد خانواده تند صحبت و دارای تیغه سوئیچینگ.

“آنها با هم شروع به اتصال نقاط را در یک رمز و راز می کنند که در آن مخاطرات هر لحظه بالاتر می رود، و این سؤالاتی را ایجاد می کند که چه کسی به آنها خیانت کرده است – و چه کسی بعدی خواهد مرد. در هیچ کاری برای کشف حقیقت و محافظت از اعضای واحدش. اگر چیزی وجود دارد که ریچر و تیمش به طور قطعی می‌دانند، این است که با بازپرسان ویژه درگیر نشوید. در این فصل، برای ضربه زدن به ریچر و ۱۱۰ آماده شوید. سخت برگشت.”

بیشتر ببین

تا به حال، جدیدترین اطلاعاتی که در مورد فصل ۲ ریچر داشتیم این بود که در ماه دسامبر در Prime Video قرار خواهد گرفت. در واقع، ریچربیرون رفتن بعدی یکی از پنج فیلم و برنامه تلویزیونی هیجان‌انگیز که از میان مجموعه‌های Prime Video اواخر سال ۲۰۲۳ انتخاب کردیم. این برنامه فیلم ها و سریال های تلویزیونی است ما را وادار کرد به طور جدی به فکر لغو حساب نتفلیکس خود به نفع افتتاح یک Prime Video باشیمهم.

در حال توسعه…


منبع: https://www.techradar.com/streaming/amazon-prime-video/reacher-season-2-gets-an-explosive-badass-official-trailer-and-festive-prime-video-release-date

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *