فصل ۴ پسران در سال ۲۰۲۴ در Prime Video منتشر می شود – و ممکن است یک تیزر قریب الوقوع باشد

اسپویلرهای کامل فصل ۳ The Boys دنبال می شود.

رسمی است: پسر ها فصل ۴ در نهایت راه اندازی خواهد شد پرایم ویدیو زمانی در سال ۲۰۲۴

در پستی در X (توئیتر سابق)، پسر هاحساب رسمی تأیید کرد که سری پرمخاطب Prime Video سال آینده به صفحه نمایش ما بازخواهد گشت. این اعلامیه از طریق دو پوستر اول فصل ۴ منتشر شد که فیلم Homelander آنتونی استار را به عنوان یک سوپ مشهور (خوب، “تجلیل شده” و “با ترس از سوی عموم تحسین شده”) و بیلی بوچر اثر کارل اوربان که در میان بادکنک ها و کنفتی ها نسبتاً مات و فرسوده است را نشان می دهد. . خاک ریختن زمین

بیشتر ببین

چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانیم در تصاویر پوسترها بخوانیم، مانند اینکه بیلی احتمالاً بیشتر فصل ۴ را در افکار خود به تنهایی سپری می‌کند. پس از همه، همانطور که در ما پوشش داده شد پسر ها پایان فصل ۳ توضیح داده شده است در مقاله، بوچر متوجه شد که به دلیل قرار گرفتن در معرض سوپرسرم آزمایشی V24 تنها ۱۲ تا ۱۸ ماه زنده است، بنابراین این یک برگه مناسب برای رهبر واقعی گروه مبارزه با سوپه است.

اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد. در پست دیگری در پسر هادر کانال‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی، تصویر ثابتی از قصاب شهری با عنوانی با عنوان «روز بزرگ، کارهای زیادی برای انجام دادن» همراه است.

بیشتر ببین

آیا قرار است اولین نگاه خود را به فصل چهارم سریال پرطرفدار با رتبه R از طریق اولین تیزر آن داشته باشیم؟ شاید. بعد از پسر ها پخش فصل ۴ در ژوئن ۲۰۲۲ تایید شد، عکاسی اصلی بلافاصله شروع شد. فیلمبرداری در ماه آوریل به پایان رسید، بنابراین هر شانسی وجود دارد که یک تیزر، حتی یک تیزر ۳۰ ثانیه ای، در مرحله ای از امروز (۸ نوامبر) منتشر شود.

از طرف دیگر، ممکن است اخبار جدید بازیگری، خلاصه داستان کوتاه یا افشاگری بزرگ دیگری را دریافت کنیم. برای شروع، مرده متحرکجفری دین مورگان تایید شد که به آن ملحق شده است پسر ها بازیگران فصل ۴ در آگوست ۲۰۲۲، بنابراین آمازون ممکن است تصمیم بگیرد که شخصیت او را امروز معرفی کند.

ما با Prime Video تماس گرفته‌ایم تا بدانیم چه سورپرایزهای دیگری ممکن است به زودی رخ دهد و در صورت دریافت پاسخ، این مقاله را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

فصل ۴ پسران در سال ۲۰۲۴ در Prime Video منتشر می شود – و ممکن است یک تیزر قریب الوقوع باشد

در فصل ۴ برای رویارویی های بیشتر بین بیلی و هوملندر آماده شوید. (اعتبار تصویر: استودیو آمازون)

انتظارات طرفداران به طور قابل درک بالا است پسر ها فصل ۴٫ به عنوان یکی از بهترین نمایش Prime Videos، اقتباس تلویزیونی ساخته شده توسط اریک کریپک از مجموعه کتاب های مصور محبوب، از زمانی که در ژوئیه ۲۰۱۹ عرضه شد، بسیار قوی شده است. و با کریپکی که فصل ۴ را تایید می کند، آخرین ورودی سریال نخواهد بودما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که جنجال‌های بیشتری رخ دهد پسر ها universe پس از انتشار فصل چهارم آن.

در واقع، ما از قبل می دانیم که فصل دوم از ژنرال Vاولین اسپین آف لایو اکشن در جهان مذکور در حال توسعه فعال است. ژنرال Vفینال فصل ۱ همچنین موضوعات بالقوه بزرگ داستانی را ایجاد کرد پسر هاقسط بعدی، پس حتما قسمت ما را بخوانید ژنرال V پایان فصل ۱ توضیح داده شده است راهنمای برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در سری اصلی در خطر است. احتمال پروژه‌های اسپین‌آف که هنوز ناشناخته‌تر هستند یا فصل دوم سریال‌های متحرک گلچین پسران ارائه می دهد: شیطانیو پسر هادنیای تلویزیون به این زودی ها تمام نمی شود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/amazon-prime-video/the-boys-season-4-releases-on-prime-video-in-2024-and-a-teaser-might-be-imminent

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *