فصل ۴ پسران: هر آنچه که تاکنون می دانیم

فصل ۴ پسران: اطلاعات کلیدی

– قرار است در سال ۲۰۲۴ راه اندازی شود
– فیلمبرداری در آوریل ۲۰۲۳ به پایان رسید
– اولین تیزر هنری منتشر شده در نوامبر ۲۰۲۳
– اعضای کلیدی بازیگران آماده بازگشت هستند
– اضافه شدن بازیگران جدید در اکتبر ۲۰۲۲ فاش شد
– هنوز هیچ تریلر یا جزئیات داستانی رسمی منتشر نشده است
– بعد از اتفاقات فصل ۳ و فصل ۱ Gen V انتخاب می شود
– فصل پنجم سبز نشده است
– فصل دوم اسپین آف کالج Gen V را راه اندازی خواهد کرد

رسمی است: پسر ها فصل ۴ شروع به کار کرد پرایم ویدیو زمانی در سال ۲۰۲۴٫ پس از آن، در آینده ای نه چندان دور با گروه مورد علاقه خود از Supes و Supe-busters با تمایل به خشونت فرابنفش متحد خواهیم شد.

جای تعجب نیست، این خبر عالی است، زیرا از نظر ما، پسر ها یکی از بهترین نمایش های Prime Video. با فصل اول اسپین آف لایو اکشن ژنرال V (ما را بخوانید ژنرال V مرور برای افکار ما در مورد آن) که اخیراً به پایان رسیده است، اگر به آن برنگردیم ناامید خواهیم شد پسر هاکیهان هم زودتر از دیرتر.

اما منحرف می شویم. شما اینجا هستید تا همه چیز را در مورد یاد بگیرید پسر هافصل چهارم در یکی از جهان بهترین خدمات پخش. در زیر، همه چیزهایی که ارزش دانستن در مورد قسمت بعدی سری موفق با رتبه R را دارد، از جمله پنجره راه اندازی آن، جزئیات بازیگران، خطوط داستانی احتمالی و آینده فرنچایز را خواهید یافت.

اسپویلرهای بزرگ دنبال می شوند برای پسر ها فصل ۳ و ژنرال V فصل ۱٫ اسپویلرهای احتمالی بازیگران فصل ۴ و داستان نیز مورد بحث قرار می گیرند.

تاریخ انتشار فصل ۴ پسران: آنچه می دانیم

بیشتر ببین

تاریخ انتشار تایید شده ای ندارد، اما پسر ها پخش فصل ۴ در Prime Video در سال ۲۰۲۴ تایید شده است. این اعلامیه در اوایل نوامبر در کنار اولین تیزر هنری آن منتشر شد (به پست X بالا مراجعه کنید) و ۱۸ ماه پس از آن منتشر شد. استودیو آمازون فصل چهارم را روشن کرد پسر ها.

فیلمبرداری مدت کوتاهی پس از تمدید و پایان نمایش در آوریل آغاز شد، درست قبل از شروع اعتصابات نویسندگان و بازیگران که اکنون حل شده بودند. بنابراین، فصل ۴ به خوبی در مرحله پس از تولید خود قرار دارد، اما ممکن است مدتی طول بکشد تا از تاریخ انتشار مهم آن مطلع شویم.

در این بین، اریک کریپک، مجری برنامه، دو اطلاعات جالب را به ترتیب در آگوست ۲۰۲۲ و فوریه ۲۰۲۳ منتشر کرد. اول، عنوان قسمت اول فصل ۴:

بیشتر ببین

کریپکی همچنین نام پایان فصل ۴ را فاش کرد که می تواند به معنای مرگ هر تعداد نفر باشد. با این حال، همانطور که در بخش داستان خود در زیر به آن اشاره می کنیم، فکر می کنیم که این شامل مرگ یک شخصیت خاص است.

بیشتر ببین

بازیگران فصل ۴ پسران: تایید شده و شایعه شده است

آنتونی استار's Homelander smiles در تیزر تریلر فصل سوم The Boys

Homelander یک بار دیگر در فصل ۴ آنتاگونیست اصلی خواهد بود. (اعتبار تصویر: استودیو آمازون)

اسپویلرهای اصلی فصل ۳ پسران دنبال می شود.

در اینجا بازیگران تایید شده برای پسر ها فصل ۴ تا اینجای کار:

  • کارل اوربان در نقش ویلیام «بیلی» قصاب
  • جک کواید در نقش هیو «هیو» کمبل
  • ارین موریارتی در نقش آنی ژانویه/استارلایت
  • آنتونی استار در نقش هوملندر
  • لاز آلونسو در نقش شیر مادر
  • تومر کاپون در نقش فرانسوی
  • کارن فوکوهارا در نقش کیمیکو میاشیرو
  • Jessie T Usher در نقش A-Train
  • چیس کرافورد در نقش The Deep
  • کولبی مینیفی در نقش اشلی بارت
  • ناتان میچل در نقش بلک نوآر
  • کلودیا دومیت در نقش ویکتوریا نیومن
  • کامرون کروتی در نقش رایان بوچر
  • سایمون پگ در نقش هیو کمپبل پدر
  • والوری کاری در نقش فشفشه
  • سوزان هیوارد در نقش خواهر سیج
  • جفری دین مورگان در نقش TBA

از میان موارد فوق، ۱۱ بازیگر اول – که همه آنها در سه فصل اول ظاهر شده اند – به عنوان شخصیت های مربوط به خود بازگشته اند.

تنها فرد کنجکاو در میان آن گروه، میچل است که فرد فوق‌قدرتش بلک نوآر توسط هوملندر کشته شد. پسر ها فصل ۳ پایانی. با این حال، صحبت کردن به هفته نامه سرگرمی (EW)، کریپکی اشاره کرد که میچل به عنوان Black Noir 2.0 بازخواهد گشت و افزود: «شخصیتی که کاملاً ساکت است و در یک ماسک سیاه است را می‌توان بازسازی کرد» و «قطعا آخرین باری نیست که ما از Black Noir به عنوان یک قهرمان دیده‌ایم. “.

در جاهای دیگر، دومیت در نقش نیومن بازگشته است، که – همانطور که در قسمت آخر فصل ۳ فاش شد – به عنوان معاون رابرت سینگر برای انتخابات بعدی ایالات متحده منصوب شده است. او نقش برجسته ای را در فصل ۴ نیز بازی خواهد کرد، با توجه به حضور بسیار مهمش در فیلم کوتاه ژنرال V فصل ۱ (در ادامه در مورد آن بیشتر خواهد شد). Crovetti که به طور دوره‌ای در فصل‌های ۲ و ۳ حضور داشته است، به سریال‌های معمولی (بر اساس پسر هااکانت رسمی اینستاگرام)، در حالی که سایمون پگ یک بار دیگر به عنوان پدر هیو ظاهر خواهد شد.

والوری کری (Valorie Curry (ورونیکا مارس) و سوزان هیوارد (نارنجی سیاه جدید است) به عنوان Firecracker و Sister Sage. این دو نفر اعضای جدید هفت، تیم شماره یک ابرقهرمانی جهان به رهبری Starr’s Homelander هستند. هیچ کدام از شخصیت‌ها در سری رمان‌های گرافیکی وجود ندارند، بنابراین ما نمی‌دانیم که چگونه آنها در طرح فصل ۴ نقش خواهند داشت.

بیشتر ببین

تازه از تصویر عشق به نفرت او از نماد مرده متحرک شخصیت Negan در اقتباس تلویزیونی AMC از آن سریال کمیک، جفری دین مورگان نیز برای ایفای نقش شده است پسر ها فصل ۴. هنوز خبری در مورد اینکه او چه کسی را بازی خواهد کرد، وجود ندارد.

رزماری دویت (لا لا لند، ایستادن) برای بازی در نقش مادر هیو استخدام شده است (نام TBA). و برای کسانی که امیدوار به بازگشت جنسن آکلز به عنوان سرباز پسر هستند، باید دید (در بخش بعدی در مورد علت آن بیشتر توضیح دهید). سابق ماوراء الطبیعه ستاره مشتاق است نقش پدر میهن را دوباره بازی کند و سلاح های کشتار جمعی مبتنی بر انسان، هر چند. و پس از حضور کمئویی مبتنی بر رویای خود در ژنرال Vما به همان اندازه که آکلز از دیدن بازگشت مورد علاقه طرفداران ناامید است.

بالاخره توانستیم تعدادی از آنها را ببینیم ژنرال Vسوپس جوان وارد نمایش اصلی شد، به خصوص با نحوه پایان آن. شما می توانید ما را بخوانید ژنرال V فصل ۱ پایان مقاله توضیح داده شده برای جزئیات بیشتر در مورد آن آه و کریپکه قبلاً از مشارکت احتمالی تک نایت کنایه زده است در قسمت بعدی سریال اصلی – او اولین بازی خود را در یکی از لایو اکشن ها انجام داد ژنرال Vورودی های ‘s – بنابراین باید انتظار داشته باشید که Supes دانش آموز ژنرال V و شخصیت های بالقوه دیگر به آن ملحق شوند پسر ها‘ رتبه های گروه.

حدس و گمان داستان فصل ۴ پسران

تصویربرداری از پوستر فصل چهارم The Boys که بیلی بوچر را با سر خمیده نشان می دهد

پسر ها تیزر هنر فصل ۴ نشان می دهد که این بار همه چیز برای بیلی خوب پیش نخواهد رفت. (اعتبار تصویر: Prime Video)

پسر ها طرح فصل ۴ یک راز کاملا محافظت شده است. با این حال، بر اساس نحوه پایان فصل ۳ و برخی سرنخ های ارائه شده توسط بازیگران و خدمه آن، ما یک ایده مبهم از آنچه ممکن است اتفاق بیفتد داریم.

بیایید با جزئیات بدون اسپویلر شروع کنیم. پسر ها به دلیل این که یک برنامه تلویزیونی مرزی برای غم، سکس، و دیدگاه های خنده دار بسیار معروف است، و به نظر می رسد فصل ۴ تفاوتی نخواهد داشت.

صحبت کردن با برخورد دهندهجسی تی آشر – که نقش A-Train را بازی می‌کند – می‌گوید میزان کشتار در قسمت بعدی این مجموعه «برای همه شگفت‌انگیز بود». کریپکه، پسر هامجری برنامه، همچنین توییت کرد که یک سکانس فوق العاده در فصل ۴ وجود دارد که “به راحتی یک لحظه برتر” برای او است. نظرات کریپکه توسط تهیه کننده استفان فلیت تکرار شد، که پیشنهاد می کند حاوی لحظه ای است که “منزجر کننده ترین چیزی که تا به حال کار در این تجارت دیده ام

اسپویل های اصلی فصل ۲ و ۳ بعد از توییت زیر دنبال می شوند.

بیشتر ببین

اما به اندازه کافی از لحظات بالقوه خنده دار تند و زننده فصل ۴٫ فصل ۳ چه چیزی را برای جانشین خود تنظیم کرد؟

بیایید با Homelander شروع کنیم، سوپ مورد علاقه همه که از عشق به نفرت برخوردارند. رهبر آشفته هفت آخرین بار دیده شد که رایان – پسر فوق‌قدرتش – را پس از نبرد سه جانبه بین هوملندر، پسران و سرباز پسر زیر بال خود گرفته است. پس از اینکه هوملندر به طرز وحشیانه ای یکی از طرفداران استارلایت را به قتل رساند (هوادار در طول یک تجمع سیاسی به رایان نوشیدنی می اندازد) و جمعیت از خوشحالی فوران می کنند، لبخندهایی که در سراسر هوملندر و چهره های رایان پخش می شود تصویر بسیار ناراحت کننده ای را برای اتفاقات آینده ترسیم می کند.

آیا هوملندر قصد دارد رایان را به‌عنوان جانشین بی‌علاقه‌اش مطرح کند؟ در چت با IGNکریپکی schtum را حفظ می‌کرد، اما پیشنهاد کرد که این موضوع بر رابطه نادرست رایان با بیلی تأثیر می‌گذارد.

به یاد داشته باشید، رایان فرزند عشق نامشروع هوملندر و همسر سابق بیلی، بکا است. در پایان فصل ۲، بیلی به یک بکا در حال مرگ قول داد که در غیاب او از رایان محافظت کند. با این حال، بیلی در طول فصل ۳ رایان را از خود دور می کند، و رایان را به سمت انکار بیلی و جستجوی امنیت با هوملندر سوق می دهد. بنابراین، فصل ۴ باید شاهد نبرد پدر فوق العاده بیلی و رایان برای روح رایان باشد. اگر بیلی برنده شود، تیم او Homelander خود را خواهد داشت که می تواند به مصاف پدر ابرقدرت مشابه خود برود. اگر هوملندر پیروز شود، ممکن است هیچ مانعی برای تسلط این زوج بر هر کسی یا هر چیزی که می‌خواهند نباشد.

رایان تنها سلاحی نخواهد بود که Homelander به فصل ۴ می رود. او هنوز فرماندهی Seven را برعهده دارد که در حال حاضر شامل خودش، The Deep و A-Train می شود (حتی اگر دوتایی دومی شروع به دیدن وقایع هوملندر کرده باشند). با پیوستن Sister Sage و Firecracker به Seven در فصل آینده، و اضافه شدن Black Noir 2.0، “محبوب ترین” تیم ابرقهرمانی جهان تقریباً به قدرت کامل باز می گردد.

با این حال، هوملندر همه چیز بر وفق مراد او پیش نخواهد رفت. ژنرال V فاش کرد که به خاطر قتل طرفدار فوق الذکر Starlight مجبور به محاکمه خواهد شد. علاوه بر این، اسپین آف لایو اکشن شاهد ایجاد یک ویروس فوق العاده کشنده بود که اکنون در اختیار ویکتوریا نیومن است. مانند ژنرال V و پست X زیر (که همچنین حاوی اطلاعات مهمی از جدول زمانی و داستان است) تأیید می کند، با این حال، بیلی از وجود ویروس آگاه است، بنابراین ممکن است سعی کند آن را از نیومن جدا کند و از آن برای پاک کردن هر Supe استفاده کند. the planet خوب، تا زمانی که بتواند راهی برای حفظ رایان، نیمه سوپ، از آسیب پیدا کند.

بیشتر ببین

وقتی صحبت از بیلی شد، او در زمان قرضی است. در فصل ۳، او به V24 معتاد شد، یک سرم آزمایشی ساخته شده توسط Vought که به کاربر خود برای یک دوره ۲۴ ساعته قدرت های فوق العاده می دهد. متأسفانه، یکی از بدترین عوارض جانبی V24 باعث می شود که یک نوع سرطان بسیار تهاجمی در میزبان خود ایجاد شود. به طور خلاصه: بیلی تنها ۱۲ تا ۱۸ ماه از عمر خود باقی مانده است. او تصمیم می گیرد که تشخیص خود را از بقیه افراد گروه مخفی نگه دارد، که مطمئناً مشکلات خود را ایجاد می کند.

اما این موضوع برای بیلی برای زمان دیگری است. با رفتن به فصل ۴، او دو اولویت دارد: مشکل رایان ذکر شده و تعقیب پسران برای ویکتوریا نویمان.

در قسمت آخر فصل ۲، نیومن به عنوان یک سوپ مخفی نشان داده شد که توانایی او به او اجازه می دهد تا سر مردم را منفجر کند. هیو، که وقتی پسران در پایان فصل دوم منحل می‌شوند، توسط نیومن استخدام می‌شود، در فصل ۳ از این موضوع مطلع می‌شود، در گذشته خود می‌کاود و متوجه می‌شود که نیومن دختر خوانده استن ادگار، مدیر عامل سابق ووت است. ادگار قبل از اینکه در فصل ۳ به او خیانت کند به قدرت سیاسی او کمک کرد.

ویکتوریا نیومن در یک راهپیمایی در فصل 3 پسران در کنار برخی از هوادارانش کف می‌زند

ویکتوریا نیومن در فصل ۴ بازیکن اصلی خواهد بود. (اعتبار تصویر: استودیو آمازون)

با اتفاقات زیادی که در فصل ۳ می گذرد، باند توسط مسائل مبرم تر (یعنی Homelander و Soldier Boy) تحت تعقیب قرار می گیرد. این به نیومن اجازه می دهد تا در اردوگاه رابرت سینگر نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده – مستعار داکوتا باب – نفوذ کند و معاون وی شود. می‌دانید، پس از اینکه هوملندر The Deep را مجبور کرد لامار بیشاپ، نامزد سابق معاون ریاست‌جمهوری سینگر را بکشد.

در صحنه آخر فصل ۳، گروه اصلی از این پیشرفت و اینکه ظاهراً او با هوملندر درگیر است و در نتیجه بیلی بیان می کند که نیومن هدف بعدی آنهاست، می فهمد. انتظار داشته باشید که Neuman یکی از افرادی باشد که گروه در قسمت پایانی فصل ۴، با نام مستعار ‘Assassination Run’، که در بخش تاریخ انتشار ما به اشتراک گذاشته شد، مورد هدف قرار می گیرد.

کریپکه گفت: «فکر نمی‌کنم این که بگوییم ما قطعاً برای ریاست داکوتا باب با نیومن به عنوان یک کارخانه مخفی Vought در معاونت ریاست‌جمهوری و تمام عوارض ناشی از آن کار می‌کنیم، خیلی بد نیست.» GameSpot. «بدیهی است که احتمالاً مال گارث بود [Ennis] بزرگترین داستان آخر بازی باز هم، گفتن این حرف یک اسپویلر نیست. شما دیده اید که ما مهره های شطرنج را در آن مکان مانور می دهیم تا بتوانیم شروع به گفتن آن داستان کنیم.”

Starlight و Mother's Milk در ایوان یک عمارت در فصل 3 پسران ایستاده اند

همانطور که به فصل بعدی سریال می رویم، Starlight واقعاً خودش را پیدا می کند. (اعتبار تصویر: استودیو آمازون)

پسران فقط کیمیکو فوق‌العاده شریر و فوق‌العاده را هم اکنون در اختیار ندارند. برای اولین بار، آنها می توانند ماری، آندره، جردن، و اما زندانی را – که در حبس شده بودند، بشکنند. ژنرال Vفصل ۱ پایانی است و احتمالاً زنبوری را در سرپوش خود دارند تا در حبس خود به هدفشان بپیوندند.

با این حال، بزرگ‌ترین اضافه‌شده به تیم پسران، آنی ژانویه/استارلایت است که از هفت جدا شد و رسماً در پایان فصل ۳ به گروه ملحق شد، به این معنی که باند سوپ‌های بیشتری برای یکسان کردن زمین بازی دارد.

با این حال، این بدان معنا نیست که استارلایت برنامه خود را برای ورود به فصل ۴ نخواهد داشت. با کشتن هولندر یکی از طرفدارانش، آنی می‌تواند سخت‌تر از همیشه برای او تیراندازی کند، صرف نظر از عواقب آن.

تشدید درگیری بین دو سوپ یکی از جذاب ترین داستان های فرعی بود پسر ها طبق مصاحبه کریپک با GameSpot، فصل ۳، و مطمئناً بیشتر از آن – و مقایسه آن با فضای سیاسی دنیای واقعی – را در فصل ۴ خواهیم دید. همانطور که بازیگر ارین موریارتی در مورد آن کنایه زد اینستاگرامهمچنین، فصل ۴ می بیند که Starlight وارد دوران انتقام او می شود. اوه، و او یاد خواهد گرفت که چگونه بر قدرت پرواز خود مسلط شود (همانطور که در کمیک ها انجام می دهد)، که طبق گفته کریپکی در فصل ۳ قسمت ۸ مورد تمسخر قرار گرفت. تنوع).

و پسر سرباز چطور؟ پس از نبرد اوج فصل ۳، سلاح انسانی هسته‌ای اکلس توسط FBI دوباره روی یخ قرار گرفت. مگر اینکه Homelander یا The Boys واقعاً ناامید شوند و به او نیاز داشته باشند تا برای هدف خود بجنگد، ما گمان می‌کنیم که او در آنجا بماند.

داستان های زیادی وجود دارد پسر ها می‌توانیم از سری رمان‌های گرافیکی انیس و رابرتسون در فصل ۴ اقتباس کنیم، اما ما از افشای هر چیز دیگری خودداری می‌کنیم. حرف آخر را برای کریپکه می گذاریم که گفت خودی که طرفداران نباید نگران احتمال پیروزی هولندر خرابکارانه باشند پسر ها فصل ۴ یا زمینه وسیع تر سریال.

او گفت: داستان تمام نشده است. “دوستان باشید، مردم. داستان های بیشتری برای گفتن وجود دارد و من همین الان با شما عهد خواهم کرد که این سریال را با برنده شدن Homelander به پایان نرسانم. بنابراین، می توانید من را به آن نگه دارید.”

تریلر فصل ۴ پسران: یکی وجود دارد؟

هیو کمبل پشت میز نشسته و چند فایل در فصل 3 پسران را می خواند

در حالی که منتظر پخش تریلر فصل چهارم هستید، خودتان را مشغول نگه دارید… (اعتبار تصویر: استودیو آمازون)

نه پسر ها فصل ۴ تریلر ندارد. ما این بخش را به محض انتشار به روز می کنیم.

آینده برای پسران چیست؟

بیشتر ببین

پسر ها هنوز برای فصل پنجم تمدید نشده است، اما اریک کریپکه این را تایید کرده است فصل چهارم آن آخرین ورودی سریال نخواهد بود. تا زمانیکه پسر ها همچنان محبوب است (که به نظر ما همینطور خواهد بود)، فصل های بیشتری در راه خواهند بود.

این هم تمام نیست. همانطور که پست X بالا (و an بیانیه مطبوعاتی استودیو آمازون) آشکار شد، ژنرال V برای فصل دوم برمی گردد. ژنرال Vبیرون رفتن سال دوم به طور مستقیم در ادامه از پسر ها فصل ۴ نیز، بنابراین خطوط داستانی در قسمت بعدی سریال اصلی به اسپین آف لایو اکشن آن نیز ادامه خواهد یافت.

در جای دیگر، یکی از پسر هاست روگن، تهیه کننده اجرایی امیدوار است آمازون اسپین آف دیگر سریال را تمدید کند – پسران ارائه می دهد: شیطانی – برای فصل دوم مجموعه گلچین متحرک در مارس ۲۰۲۲ شروع به کار کرد و به نظر می رسید که عملکرد خوبی داشته باشد. صحبت کردن با برخورد دهندهروگن تایید کرد که آمازون چند فیلمنامه برای فصل دوم خریده است، اما هیچ خبری در مورد تولید آنها وجود ندارد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/amazon-prime-video/the-boys-season-4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *