فناوری حمام هوشمند جدید کوهلر تقریباً باعث شد که به طرز ناشایستی خودم را در CES نشان دهم

در CES 2024همه چیز هوشمند است – از جاروبرقی گرفته تا کباب پز و ماشین چمن زنی، اما یک دستگاه هوشمند تقریباً من را دید که در حال دوش گرفتن عمومی بودم. جدیدترین دستگاه های سلامت خانه هوشمند کوهلر.

به طور خاص، کنترل دیجیتال و سیستم Anthem+ توجه من را به خود جلب کرد و یک تجربه دوش گرفتن چندحسی عظیم را ارائه می‌دهد که واشرها آب، نور، صدا و حتی بخار را سفارشی می‌کنند. در واقع، من آنقدر تحت تأثیر قرار گرفتم که تقریباً در خودم پریدم، لعنت به انبوه تماشاگران.

بهتر از همه؟ Anthem+ می تواند با برنامه Kohler Konnect ادغام شود و کنترل صوتی را از طریق Amazon Alexa یا Google Home ارائه می دهد. وجود ندارد موضوع سازگاری، اما این تعجب آور است. پشتیبانی موضوع تنها در حال حاضر در برخی از انواع اصلی دستگاه‌های خانه هوشمند منتشر شده است، و لوله‌کشی هوشمند هنوز مدتی خاموش خواهد بود.

فناوری حمام هوشمند جدید کوهلر تقریباً باعث شد که به طرز ناشایستی خودم را در CES نشان دهم

(اعتبار تصویر: کوهلر)

اوکی گوگل، مرا پاک کن

این کنترل دیجیتال یکپارچه زیبا یک سطح بصری و حساس به لمس را ارائه می دهد که قادر به مدیریت تا ۱۲ خروجی آب است و کنترل کاملی بر انواع مختلف دوش و حداکثر ۹ تنظیم از پیش تنظیم شده را ارائه می دهد.

اگر چندین اسپری دارید، حتی می توانید مناطق را به گونه ای سفارشی کنید که قسمت های مختلف بدن درمان های متفاوتی داشته باشند.

بخش هوشمند با برنامه Kohler Konnect ارائه می شود که امکان کنترل از راه دور و تنظیم از پیش روی گوشی های هوشمند و کنترل صوتی از طریق Alexa و Google Home را فراهم می کند. کاربران می‌توانند تنظیمات دمای پیش‌فرض و حداکثر را تنظیم کنند و مصرف آب و سایر تنظیمات از پیش تعیین شده را مدیریت کنند.

این یک کیت گران قیمت است که از ۲۸۰۰ دلار شروع می شود، اما اگر به دنبال یک تجربه دوش گرفتن واقعاً لوکس هستید، ارزش هر پنی را دارد. این برنامه در فوریه ۲۰۲۴ راه اندازی می شود و در رنگ های مختلفی در دسترس خواهد بود که بر اساس منطقه متفاوت است. کروم جلا ، نیکل جلا پر جنب و جوش ، نیکل برس پر جنب و جوش ، سیاه مات و برنج مدرن برس پر جنب و جوش.

قیمت PureWash

(اعتبار تصویر: کوهلر)

بید بر شما مبارک

همچنین صندلی توالت هوشمند جدید Kohler، PureWash E930، که بار دیگر هم با الکسا و هم با Google Home سازگار است، به نمایش گذاشته شد.

در غیر این صورت، بید همچنین باز و بسته شدن با حرکت، خود تمیز کردن UV، دو پیش تنظیم قابل برنامه ریزی کاربر، شستشو و شستشوی پیشرفته، دما و فشار آب قابل تنظیم و حتی حالت ایمن برای کودکان را نیز ارائه می دهد. اسپری آن می تواند نوسان یا پالس کند ، و همچنین اگر یک تمیز قدرتمندتر را دوست دارید اسپری تقویت کننده ای نیز وجود دارد. صندلی ارگونومیک و گرمکن است و سیستم خشک کن هوای گرم قابل تنظیم و بوزدایی خودکار وجود دارد که همگی تجربه ای واقعاً لوکس را ارائه می دهند.

با استفاده از برنامه Kohler Konnect، کاربران می‌توانند تنظیمات برگزیده و از پیش تنظیم شده را تنظیم کنند، یا از کنترل صوتی برای فعال‌سازی هندزفری اسپری، خشک‌کن هوا، و ویژگی‌های تمیز کردن UV استفاده کنند.

در حال حاضر با قیمت ۲۱۴۹٫۰۰ دلار در رنگ های سفید و بیسکویتی در دسترس است و مشکی به زودی در اواخر فوریه عرضه می شود.


منبع: https://www.techradar.com/home/smart-home/kohlers-new-smart-shower-technology-nearly-made-me-indecently-expose-myself-at-ces

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *