فهرست مشاغل Wonder Woman نشان می دهد که این یک بازی خدماتی زنده خواهد بود

یک لیست شغلی که اخیراً برای برادران وارنر و توسعه دهنده Monolith Productions بازی Wonder Woman منتشر شده است، نشان می دهد که این عنوان یک عنوان سرویس زنده خواهد بود.

زن شگفت انگیز مونولیت بود در مراسم The Game Awards 2021 اعلام شد، که در آن یک بازی اکشن جهان باز تک نفره توصیف شده است. مانند توسط Wccftech مشاهده شدبا این حال، یک آگهی اخیر جستجوی «مهندس اصلی نرم‌افزار، گیم‌پلی» برای عنوان در وب‌سایت Monolith، اشاره کرده است که برادران وارنر ممکن است به دنبال ترکیب عناصر خدمات زنده باشد.

این تبلیغ که در مورد کمک به ارائه یک تجربه ابرقهرمانی به اندازه خود Wonder Woman صحبت می کند، شامل لیستی از وظایف روزانه مرتبط با این شغل، همراه با تجربه ضروری است. بخش مربوط به این داستان، با این حال، در زیر “خوب داشتن” ذکر شده است، که در آن Monolith نشان می دهد که “تجربه کمک به حفظ یک محصول یا بازی نرم افزاری زنده” مفید خواهد بود.


بازی Monolith’s Wonder Woman در دسامبر ۲۰۲۱ معرفی شد.

پیشنهاد Wonder Woman به دنبال معرفی کامپوننت سرویس زنده با وجود اینکه به عنوان یک بازی تک نفره معرفی شده است، شاید تعجب آور نباشد. مدیر عامل شرکت برادران وارنر، دیوید زاسلاوسایس اخیراً اعلام کرد که این شرکت است تمرکز بر تبدیل بزرگترین فرنچایزهای خود به بازی های سرویس زنده.

این علیرغم استقبال ضعیف از فیلم آینده Rocksteady Suicide Squad: Kill The Justice Squad، که در ماه مارس سال جاری پس از یک بازی مورد انتقاد طرفداران قرار گرفت. ویترین گیم پلی توسعه یافته ویژگی‌های مختلف خدمات زنده، از جمله پاس نبرد متمرکز بر لوازم آرایشی را برجسته کرد. برادران وارنر متعاقباً اعلام کرد که بازی را که در ابتدا قرار بود در ماه می امسال عرضه شود، تا فوریه ۲۰۲۴ به تعویق می‌اندازد و گفت که می‌خواهد “بهترین تجربه با کیفیت برای بازیکنان باشد”.

به نظر می‌رسد که شک برانگیز است که بازی تک‌نفره Wonder Woman که به همان اندازه مملو از درآمدزایی به سبک خدمات زنده است، اگر واقعاً راهی است که برادران وارنر به دنبال آن است، بهتر مورد استقبال بازیکنان قرار خواهد گرفت – فقط از Marvel’s Avengers بپرسید.


منبع: https://www.eurogamer.net/wonder-woman-job-listing-suggests-itll-be-a-live-service-game

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *