فورد نزدیک به ۲ میلیون شاسی بلند اکسپلورر را به دلیل خطر احتمالی برای سایر رانندگان فراخوان می کند

فورد نزدیک به ۲ میلیون شاسی بلند اکسپلورر را به دلیل خطر احتمالی برای سایر رانندگان فراخوان می کند

اگر صاحب یک فورد اکسپلورر هستید که بین سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۹ تولید شده است، به‌خصوص با توجه به تعداد زیاد خودروهای درگیر، احتمال زیادی وجود دارد که خودروی شما تحت تأثیر این فراخوان محصول قرار گرفته باشد. به گفته NHTSA، فورد در حال حاضر در حال شناسایی تمامی خودروهای متاثر از این مشکل است و همچنین افزوده است که هیچ تصادف یا جراحتی که مستقیماً ناشی از این نقص باشد گزارش نشده است.

این شرکت قصد دارد تا ۱۳ مارس ۲۰۲۴، که تقریباً دو ماه دیگر باقی مانده است، نامه های موقتی را برای مالکان آسیب دیده ارسال کند. با توجه به تعداد زیاد خودروهای درگیر، ممکن است مدتی طول بکشد تا فورد تمام خودروهای آسیب دیده را تعمیر کند.

اگر فورد اکسپلورر شما جزو خودروهای آسیب دیده است، ممکن است لازم باشد به یک فروشنده فورد مراجعه کنید که قطعه آسیب دیده (در این مثال، تریم ستون A) را به صورت رایگان بازرسی و تعویض می کند. با این حال، قبل از این بازدید به نامه رسمی فورد نیاز خواهید داشت، و با توجه به تعداد زیاد خودروهای درگیر در این فراخوان، انتظار برای آن نامه ممکن است کمی طول بکشد. اگر فکر می‌کنید این مشکل می‌تواند بر خودروی شما تأثیر بگذارد، می‌توانید با خدمات مشتریان فورد با شماره ۱-۸۶۶-۴۳۶-۷۳۳۲ و شماره فراخوان مرجع ۲۴S02 نیز تماس بگیرید.

در حالی که تعداد خودروهای درگیر در این فراخوان بسیار زیاد است، هیچ گزارش تایید شده ای مبنی بر تصادف ناشی از این موضوع وجود ندارد. با این حال، فورد اذعان کرده است که با بیش از ۱۴۰۰۰ ادعای گارانتی ناشی از گم شدن یا جدا شدن قطعات تزئینی ستون A مواجه شده است.


منبع: https://www.slashgear.com/1501119/ford-explorer-recall-millions-suvs-over-trim-danger/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *