فولکس واگن سرانجام تایید کرد که خودروهای برقی خود را به استاندارد شارژ تسلا تغییر خواهد داد

جدیدترین خودروساز است استاندارد شارژ آمریکای شمالی تسلا () در خودروهای برقی. شرکت‌های تابعه آئودی، پورشه و اسکات موتورز از سال ۲۰۲۵ نیز NACS را در خودروهای الکتریکی آمریکای شمالی خود پیاده‌سازی خواهند کرد.

برندهای فولکس واگن همچنین به دنبال ارائه آداپتورهایی به صاحبان مدل‌های موجود هستند تا بتوانند از شبکه سوپرشارژر تسلا استفاده کنند. بیش از ۱۵۰۰۰ ایستگاه سوپرشارژر در آمریکای شمالی وجود دارد. خودروهای برقی فولکس‌واگن علاوه بر بیش از ۳۸۰۰ پریز شارژ سریع DC که توسط Electrify America و Electrify Canada اداره می‌شوند، می‌توانند در آن‌هایی شارژ شوند.

با توجه به بسیاری از خودروسازان که از NACS استفاده می کنند، راه حل شارژ تسلا در حال تبدیل شدن به یک استاندارد واقعی است. ، ، ، ، ، ، و دیگران همگی متعهد شده اند که ظرف چند سال آینده از شارژ NACS پشتیبانی کنند.

از طرف دیگر ChargePoint برای NACS در سراسر شبکه شارژ EV در ماه اکتبر. الکتریفیک کردن آمریکا در نظر دارد در ایستگاه های خود تا سال ۲۰۲۵ نیز.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/volkswagen-finally-confirms-itll-switch-its-evs-to-teslas-charging-standard-101517391.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/volkswagen-finally-confirms-itll-switch-its-evs-to-teslas-charging-standard-101517391.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *