فولکس واگن وعده خودروی الکتریکی زیر ۳۵ هزار دلار را دو برابر می کند، اما انتظار ممکن است طولانی باشد

فولکس واگن وعده خودروی الکتریکی زیر ۳۵ هزار دلار را دو برابر می کند، اما انتظار ممکن است طولانی باشد

با توجه به اینکه هنوز چندین سال تا تولید این خودروی جالب فرصت داریم، اطلاعات کمی در مورد آن داریم. با این حال، لازم به ذکر است که این شرکت در حال حاضر خودرویی را در بازار ایالات متحده می فروشد که بسیار نزدیک به آن برچسب قیمت است. مدل مورد نظر این است فولکس واگن ۲۰۲۳ ID.4که از ۳۸۹۹۵ دلار برای تریم استاندارد شروع می شود.

با فهرست مناسبی از ویژگی ها و برد ادعایی ۲۰۹ مایلی، ID.4 استاندارد اصلاً گزینه بدی نیست. این خودرو در هفت تریم دیگر در دسترس است – قیمت همه آنها بسیار بالاتر از مرز ۴۰۰۰۰ دلار است. خودروی برقی مقرون‌به‌صرفه فولکس واگن ممکن است دارای بسته‌های باتری داخلی باشد که به آنها امکان می‌دهد تا ۷۵۰۰ دلار اعتبار مالیاتی IRA را دریافت کنند، که می‌تواند به این معنا باشد که قیمت خودرو ممکن است تا ۲۷۰۰۰ دلار تمام شود.

به نظر می رسد تلاش های مجدد فولکس واگن در فضای خودروهای برقی یکی از راه هایی است که این شرکت در تلاش است تا ورود دیرهنگام خود به حزب برق الکتریکی را جبران کند. اولین خودروی الکتریکی آماده تولید این شرکت بود فولکس واگن ID.3ورود این شرکت به بازار خودروهای برقی ایالات متحده یک سال بعد – در سال ۲۰۲۱ – با عرضه رسمی فولکس واگن ID.4 انجام شد. جاه طلبی های ID.4 در ایالات متحده در سال ۲۰۲۲ هنگامی که این شرکت شروع به تولید ID.4 2023 در کارخانه خود در چاتانوگا، تنسی کرد، تقویت شد.

این شرکت بسیاری از خودروهای الکتریکی دیگر را برای بازار ایالات متحده در خط لوله دارد، از جمله فولکس واگن ID Buzz – یک مینی بوس برقی سه ردیفه و پرچمدار ID.7 سدان.


منبع: https://www.slashgear.com/1443193/volkswagen-sub-35k-ev-us/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *