فید Google News شما احتمالاً مملو از مقالات تولید شده توسط هوش مصنوعی است

را می توان در همه جا آنلاین، از جمله فید Google News خود پیدا کرد. گزارشی از فاش کرد که گوگل در حال تقویت وب سایت های پر از مقالات تولید شده توسط هوش مصنوعی است که از سایر رسانه ها حذف شده اند. در حالی که این یک تعجب کامل نیست، مکاشفه ناامید کننده است. قبلاً مکانی بود که می توانستید جدیدترین و دقیق ترین اطلاعات را در مورد اکثر موضوعات پیدا کنید. اما فقط به این دلیل که چیزی به Google News راه پیدا می کند، لزوماً به معنای قابل اعتماد بودن اطلاعات نیست.

۴۰۴ رسانه چندین نمونه از مقالات نوشته شده با هوش مصنوعی را ذکر کرد که از گوگل گذشتند. یک مثال مربوط به یک “سایت خبری” به نام روز های جهانی، که اخیراً مقاله ای در مورد جنگ ستارگان منتشر کرده است. تجزیه و تحلیل مقاله نشان داد که بسیار شبیه به مقاله ای است که قبلا توسط آن منتشر شده بود حواس پرت کردن. را روز های جهانی این مقاله شامل عکس همان نویسنده همراه با عبارات عجیب و غریب است، همانطور که با هوش مصنوعی انتظار دارید. در مقاله پاره شده به جای طرفداران جنگ ستارگان، نوشته شده بود: «راست باشیم، طرفداران جنگ ستارگان». این سایت همچنین مقالاتی داشت که به سختی از آنها بازنویسی شده بود سنگینبدون زحمت تعویض سنگین تصاویر واترمارک شده

مانند و حتی در دسترس‌تر شود، احتمالاً همچنان شاهد خروجی انبوه مقالات سرقت ادبی و اطلاعات غیرقابل اعتماد در Google News خواهیم بود. زیرا در حال حاضر، واضح است که گوگل ممکن است آماده بازرسی کامل مقالاتی که فید خبری خود را دارند، نباشد. این شرکت گفت ۴۰۴ رسانه که در حالی که سعی می‌کند هرزنامه‌ها را در Google News فیلتر کند، زیاد نگران این نیست که مقاله توسط انسان نوشته شده باشد یا هوش مصنوعی. یکی از نمایندگان گوگل گفت که بیشتر به کیفیت محتوا مربوط می شود.

در بیانیه آمده است: “زمانی که محتوا را رتبه بندی می کنیم به جای نحوه تولید آن، تمرکز ما بر کیفیت محتوا است. محتوای تولید شده به صورت خودکار که عمدتاً برای اهداف رتبه بندی تولید می شود هرزنامه محسوب می شود و ما طبق خط مشی های خود اقدامات لازم را انجام می دهیم.”

گوگل در ادامه تاکید کرد که وب‌سایت‌ها به‌طور خودکار برای Google News در نظر گرفته می‌شوند و وب‌سایت‌های جدید ممکن است بلافاصله توسط سیستم شناسایی نشوند. این شرکت اضافه کرد که هدفش پاداش دادن به «محتوای اصلی است که چیزهایی مانند تخصص و قابل اعتماد بودن را نشان می‌دهد»، اما به نظر می‌رسد که با اجازه دادن به این مقالات تولید شده توسط هوش مصنوعی در وهله اول، علامت خود را از دست داده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/your-google-news-feed-is-likely-filled-with-ai-generated-articles-194654896.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/your-google-news-feed-is-likely-filled-with-ai-generated-articles-194654896.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *