فیسون در CES 2024 نوآوری‌های پرسرعت را به نمایش می‌گذارد – از جمله یک SSD نسل ۵ که سریع‌تر از هر چیز دیگری در بازار است.

فیسون در CES 2024 نوآوری‌های پرسرعت را به نمایش می‌گذارد – از جمله یک SSD نسل ۵ که سریع‌تر از هر چیز دیگری در بازار است.

همزمان با آغاز نمایشگاه CES 2024 در روز سه شنبه ۹ ژانویه، شرکت الکترونیک تایوانی فیسون از برنامه های خود برای بزرگترین نمایشگاه تجاری در صنعت لوازم الکترونیکی مصرفی رونمایی کرد.

این شرکت از این رویداد استفاده خواهد کرد تا پلتفرم PS5026-E26 Max14um خود را برای SSD های PCIe Gen5 رده بالای خود به نمایش بگذارد. فیسون اولین بار این فناوری را در آگوست ۲۰۲۳ به نمایش گذاشت و با کنترلر PS5026-E26 با رابط PCIe 5.0 x4 و فناوری I/O+، به علاوه دستگاه‌های B58R 3D TLC NAND Micron، قادر به خواندن ۱۴٫۷ گیگابایت بر ثانیه متوالی بود. . و ۱۲ GB/s متوالی می نویسد.

Phison همچنین پلتفرم تک تراشه PS2251-21 (U21) خود را برای درایوهای USB4 به نمایش خواهد گذاشت که دارای سرعت چشمگیر و کارایی هزینه است.

نوآوری های فوق سریع

فیسون می‌گوید: «در طول رویداد بین‌المللی CES 2024 در مجموعه نمایشی Phison، شما محصولات نسل بعدی ما را خواهید دید و در جریان تمام روندهای آینده در حافظه فلش برای سال آینده خواهید بود.»

لیست محصولات نمایش داده شده آن شامل:

  • Phison PS5031-E31T: کنترلر PCIe 5.0 کم مصرف با طراحی ۴ کاناله بدون DRAM که تا ۱۰٫۸ گیگابایت بر ثانیه عملکرد و حداکثر ظرفیت ۸ ترابایت را ارائه می دهد.
  • Phison PS5026-E26 Max14um: برای افزایش ظرفیت و عملکرد سریع، کنترلر PCIe 5.0 E26 با فناوری I/O+ قدرتمندترین دستگاه در کلاس خود است، با عملکرد خواندن متوالی پایدار ۱۴٫۷ گیگابایت بر ثانیه و بیش از ۱۰۰۰ مگابایت بر ثانیه در تمام PCMark 10. و ۳DMark Storage Tests – A World’s First!
  • Phison PS5027-E27T: نسل بعدی در SSD PCIe Gen4 کم مصرف و با کارایی بالا در فرم فاکتور ۲۲۳۰ بهینه شده برای کاهش زمان بارگذاری بازی در دستگاه های بازی قابل حمل مانند Steam Deck، Ally، و Legion Go.
  • Phison PS2251-21 (U21): اولین راه حل تک تراشه USB4 در جهان که برای دستگاه های کوچک قابل حمل در فاکتورهای معمولی و غیر متعارف با عملکرد حداکثر ۴ گیگابایت بر ثانیه در کف دست شما مناسب است.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/phison-to-showcase-high-speed-innovations-at-ces-2024-including-a-gen-5-ssd-thats-faster-than-anything-else-on-the-market

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *