فیلم‌های سه‌بعدی قبل از راه‌اندازی Vision Pro در برنامه Apple TV ظاهر می‌شوند

محتوای سه بعدی شروع به ظاهر شدن در اپل تی وی برنامه قبل از عرضه هدست ویژن پرو در سال آینده (از طریق FlatPanelsHD).

فیلم‌های سه‌بعدی قبل از راه‌اندازی Vision Pro در برنامه Apple TV ظاهر می‌شوندتصویر صفحه نمایش Apple TV که نماد محتوای سه بعدی جدید را نشان می دهد (از طریق FlatPanelsHD).

برنامه Apple TV بازطراحی شده tvOS 17.2 مجموعه بزرگی از فیلم ها را با یک نماد سه بعدی کوچک که شبیه یک هدست است در کنار نمادهای دیگر مانند Dolby Atmos و ۴K نشان می دهد. از آنجایی که فیلم ها به صورت سه بعدی از طریق برنامه تلویزیون بدون هدست Vision Pro قابل پخش نیستند، در حال حاضر مشخص نیست که آنها با چه وضوح و نرخ فریم پخش می شوند. عناوین سه بعدی که در برنامه Apple TV دیده می شوند شامل سلطه جهانی ژوراسیک، قیام حاشیه اقیانوس آرام، شرک، ترول ها، وارکرفت، Minions: The Rise of Gru، موتورهای فانی، اورست، پاندای کونگ فو کار ۳و بیشتر.

اپل نسخه سه بعدی را به نمایش گذاشت آواتار: راه آب برای نشان دادن برخی از قابلیت‌های سرگرمی هدست ویژن پرو که در ماه ژوئن رونمایی شد و از قابلیت پخش فیلم‌های دو بعدی، سه بعدی و “غواصی” روی دستگاه، از جمله در سینمای مجازی، تبلیغ کرد. اپل نیز انتظار می رود محتوای Apple TV+ را ارائه دهید در قالب ویدیویی سه بعدی جدید و همهجانبه، از جمله Monarch: Legacy of Monsters. هدست ویژن پرو اوایل سال آینده عرضه می شود.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
برچسب ها: اپل تی وی
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/09/3d-movies-appear-in-apple-tv-app/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *