یوبی‌سافت و گرید برای داده‌های زنده ورزش‌های الکترونیکی Rainbow Six Siege شریک هستند

یوبی‌سافت و گرید برای داده‌های زنده ورزش‌های الکترونیکی Rainbow Six Siege شریک هستند


یوبی سافت و ارائه‌دهنده داده‌های esports Grid یک همکاری انحصاری چند ساله برای حمایت از اکوسیستم رقابتی Rainbow Six Siege امضا کرده اند. گرید دسترسی به داده های رقابتی بلادرنگ را برای پخش، نظارت بر یکپارچگی رقابتی، مربیگری و شرط بندی ساده می کند. علاوه بر این، این دو شرکت امیدوارند از طریق این مشارکت به رشد Rainbow Six Siege کمک کنند.

داده‌های ریز و زنده فقط از طریق پلتفرم داده Grid در دسترس خواهد بود و از آخر هفته شروع می‌شود Blast R6 Major Atlanta.

موریتز ماورر، مدیرعامل و بنیانگذار Grid Esports گفت: میراث Rainbow Six Siege یک پایه عالی برای ساختن است و ما هیجان زده هستیم که داده های بازی های الکترونیکی را بخشی از این اکوسیستم باورنکردنی کنیم.

در آینده، این مشارکت تمام مسابقات جهانی و منطقه‌ای بزرگ را برای اکوسیستم گسترده Rainbow Six Siege پوشش می‌دهد. در حال حاضر، یوبی سافت از نه اکوسیستم منطقه ای پشتیبانی می کند: اروپا، آمریکای شمالی، برزیل، ژاپن، کره جنوبی، LATAM، آسیا، اقیانوسیه و MENA. علاوه بر این، Blast R6 Major Atalanta در حال انجام به ۱۴ زبان پخش می شود. داده‌های Grid به این پخش‌ها کمک می‌کند محتوا و زمینه خاص منطقه را برای طرفداران فراهم کنند.

رویداد

GamesBeat Next On-Demand 2023

آیا بازی GamesBeat Next را از دست دادید؟ به کتابخانه درخواستی ما بروید تا از باهوش ترین ذهن های صنعت بازی در مورد آخرین پیشرفت ها و دیدگاه آنها در مورد آینده بازی مطلع شوید.


الان ببین

فرانسوا تالک، معاون، برند و شراکت‌های انتقال رسانه در یوبی‌سافت، می‌گوید: «در یوبی‌سافت، نیاز به نوآوری در فضای پرسرعتی که ورزش‌های الکترونیکی است و جامعه‌مان را دائماً درگیر نگه داریم، می‌دانیم. “همکاری ما با GRID و درک مشترک از داده‌های بالقوه ورزش‌های الکترونیکی ما، نویدهایی را می‌دهد که فرصت‌های هیجان‌انگیزی را برای جذب طرفداران و نوآوری در سراسر جهان باز می‌کند.”

از دسامبر ۲۰۲۲، برگزار کننده مسابقات Blast Premier، مدار ورزش های الکترونیکی Rainbow Six Siege را اداره می کند. قابل ذکر است که این با شراکت ایجاد شده Grid و Blast مطابقت دارد. این دو شرکت از سال ۲۰۱۸ به طور گسترده با هم کار کرده اند و آخرین بار در سال ۲۰۱۸ قرارداد خود را تمدید کردند فوریه ۲۰۲۲.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/rainbow-six-siege-esports-ubisoft-grid-blast/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *