فیلم‌های کریسمس بر ۱۰ فیلم برتر هفتگی نتفلیکس حکمرانی می‌کنند، اما دو فیلم هیجان‌انگیز جشن را خراب می‌کنند.

فیلم‌های کریسمس بر ۱۰ فیلم برتر هفتگی نتفلیکس حکمرانی می‌کنند، اما دو فیلم هیجان‌انگیز جشن را خراب می‌کنند.

وقتی مردم می خواهند در مورد فیلم های واقعا بد صحبت کنند، زمان زیادی از فیلم پل ورهوفن نمی گذرد دختران نشان می دهد ذکر می شود. تنها با ۲۳٪ در Rotten Tomatoes، فقط بالاتر از امثال آن است آکادمی پلیس ۴: شهروندان در گشت، Highlander II: The Quickening و Superbabies: Baby Genises 2 – که همه آنها دارای امتیاز ۰٪ در سایت نظرات هستند.

اما اکنون یک نام جدید در رتبه های پایین تر وجود دارد، یک تریلر جنایی از سال ۲۰۲۰ با عنوان سکوت. تنها با ۲۰% در گوجه‌سنج، سکوت رسما بدتر از دختران نشان می دهد اما بهتر از آرواره ها: انتقام.

و با این حال، در میان تمام فیلم های کریسمس که تشکیل می دهند نتفلیکساین ۱۰ فیلم برتر این هفته، ششمین فیلم پربیننده در این هفته است بهترین سرویس پخشنزدیک به چهار میلیون بازدید و برتری از یک فیلم جنایی دیگر قاتل در جایگاه هفتم پس چه کسی اشتباه می کند: منتقدان یا بینندگان؟

منتقدان درباره The Silencing چه می گویند؟

سکوت یک تریلر جنایی رازآلود درباره یک شکارچی اصلاح شده است که زندگی آرامی در پناهگاه حیات وحش دارد. اما او گذشته ای تاریک دارد و حدس بزنید: او نمی تواند از آن فرار کند! یک قاتل شرور در شهر است و آن قاتل ممکن است مردی باشد که چند سال پیش دخترش را ربود.

تصمیم گیرنده همه را قبلا دیده است این «یک تمرین تعلیقی با چهره اخم‌آلود با مجموعه‌ای از اجراهای کاربردی است که کاملاً وظیفه‌آمیز هستند و کاملاً در حال جوشیدن هستند» که «مثل یک قسمت طولانی از هر درام قتلی اولیه کابلی است». و RogerEbert.com دارد قطعا همه را قبلاً دیده بود، گفت که “یکی احساس می کند که این را قبلا دیده است.” رولینگ استون می گوید این یک “سفر طولانی به یک پایان لنگ” است، در حالی که ستاره دار می گوید که “به شدت کسل کننده و قابل پیش بینی است”.

با این حال، همه بررسی ها آنقدر مذموم نیستند. نقد فیلم Reel می گوید “جامد” است و رسانه عقل سلیم می گوید “به دلیل شخصیت های ناقص جالب و بازی های خوب کار می کند”. تایمز هند می‌گوید: “این یک قتل را به همراه دارد” و پرس و جو فیلم می‌گوید این یک فیلم دیده نشده و دست کم گرفته شده است که می‌داند چرا ترانه‌هایش کار می‌کنند و به اسلحه‌هایش می‌چسبند.

اگر دوست دارید خودتان تصمیم بگیرید، سکوت اکنون در نتفلیکس پخش می شود. و اگر در نهایت برای تماشای یک تریلر جنایی متفاوت تهوع می‌کنید، وجود دارد قاتل یا اینها را امتحان کنید سه فیلم جنایی برتر اگر آن را دیده اید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/netflix/christmas-movies-are-ruling-netflixs-weekly-top-10-but-two-thrillers-are-crashing-the-party

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *