فیلم ترسناک ماهیگیری Eldritch Dredge توسعه پرداختی Iron Rig را تا سال ۲۰۲۴ به تاخیر انداخت

اگر مشتاقانه منتظر اولین بسط پولی Dredge ترسناک ماهیگیری بودید، کمی خبر بد داریم: توسعه دهنده Black Salt Games انتشار آن را از سه ماهه چهارم امسال تا سال ۲۰۲۴ به تعویق انداخته است.

Dredge بیشتر، هم رایگان و هم پولی، بود تایید شد که در راه است در ماه می، با گسترش بازی The Iron Rig – با تمرکز بر دسیسه های شرکت Ironhaven – به دنبال مهم ترین بخش محتوای جدید آن است.

Black Salt Games در توضیح خود توضیح داد: «در ابتدا، ما قصد داشتیم چند ماه را صرف ساخت این افزودنی هیجان انگیز کنیم و آن را در سه ماهه چهارم امسال منتشر کنیم. اعلام تاخیر. با این حال، همانطور که پیشرفت کردیم، با این واقعیت روبرو شدیم که با توجه به زمان سال، به زمان بیشتری نیاز داریم تا بازاریابی خود را هماهنگ کنیم و راه اندازی را تا حد ممکن هیجان انگیز کنیم.


تیم ویدئویی Eurogamer در اوایل سال جاری بازی Dredge را داشت. و حکم؟ البته “واقعا ترسناک”

سازنده ادامه داد: «ما واقعاً ناامید شدیم زیرا می‌دانستیم که به همه بازیکنان متعهد خود متعهد شده‌ایم، اما ما قاطعانه معتقد بودیم که تنها یک راه رو به جلو وجود دارد و آن به تعویق انداختن The Iron Rig تا سال آینده بود.»

در حالی که The Iron Rig لغزش کرده است، بلک سالت گیمز می‌گوید همچنان قصد دارد «یک DLC هیجان‌انگیز را در سال ۲۰۲۳ به بازیکنان ما ارائه دهد». به نظر می رسد این افزوده مرموز به نوعی محتوای پولی نیز خواهد بود، زیرا استودیو اضافه می کند که به زودی “زمان عرضه و هزینه آن” را فاش خواهد کرد.

ادوین ایوانز-ترلول، مشارکت‌کننده Eurogamer، زمانی که از Dredge لذت برد آن را بررسی کرد در ماه مارس، ترکیب غیرمعمول ماهیگیری و ترسناک لاوکرافت را تحسین کرد، در حالی که در نهایت به این نتیجه رسید که احتمالاً در اولی موفق تر از دومی بوده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/eldritch-fishing-horror-dredge-delays-the-iron-rig-paid-expansion-into-2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *