فیلم ترسناک Barbarian اقتباسی از بازی ویدیویی دریافت می کند

بربر یکی از خاطره انگیزترین فیلم های ترسناک چند سال اخیر است. داستان زن جوانی را روایت می کند که متوجه می شود شخصی در خانه اجاره ای او اقامت دارد. او چاره‌ای جز اقامت در آنجا ندارد زیرا هتل‌های مجاور همگی رزرو شده‌اند. این به تنهایی یک سناریوی کابوس است، اما فیلم از آنجا به مسیرهای واقعاً وحشیانه می رود. در ظاهر، تبدیل شدن به یک بازی ویدیویی انتخابی عجیب به نظر می رسد، اما این دقیقاً همان چیزی است که در حال رخ دادن است.

تصاویر جدید Regency و و  توسعه دهنده Diversion3 Entertainment با هم متحد شده اند بربر به کامپیوتر و کنسول. با وجود فرمت چند نفره پروژه های قبلی این استودیو، این عنوان تک نفره و با محوریت روایت خواهد بود. "تنظیمات، شخصیت ها و موجودات را گسترش دهید بربر." هنوز هیچ بازه زمانی انتشار وجود ندارد.

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که با تیم New Regency کار کنیم تا تنظیمات، شخصیت‌ها و موجودات را گسترش دهیم. بربرتیم هسه، تهیه کننده اجرایی در Diversion3 Entertainment، گفت در یک بیانیه. این فیلم نه تنها با چرخش‌های غیرمنتظره و وحشتناک خود باعث ترساندن مخاطبان شد، بلکه در ایجاد شخصیت‌های قوی که در موقعیت‌های وحشتناک قرار می‌گیرند، کار فوق‌العاده‌ای انجام داد. ما مشتاقانه منتظر بررسی بیشتر این موضوعات در بازی هستیم.

اقتباس مستقیم از داستان فیلم احتمالاً به عنوان یک بازی کار نخواهد کرد. اما مطمئناً این امکان وجود دارد که به عنوان یک عنوان ترسناک بقا پر تنش عمل کند (اسپویل های خفیف) چقدر از بربر در تونل های زیرزمینی وحشتناک اتفاق می افتد.

برای ناآگاهان، در اینجا تریلر برای بربر. هالووین مبارک.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/horror-movie-barbarian-is-getting-a-video-game-adaptation-200727185.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/horror-movie-barbarian-is-getting-a-video-game-adaptation-200727185.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *