فیلم مفهومی هنری برادران سوپر ماریو دیزی، بیردو، تودزورث را نشان می‌دهد

آثار هنری تولیدی برای فیلم Super Mario Bros. تعدادی از شخصیت‌های Mushroom Kingdom را نشان می‌دهد که به فیلم نهایی راه پیدا نکردند – از جمله Princess Daisy، Toadette، مورد علاقه Eurogamer. پرندهو تودزورث وفادار

این اثر هنری که توسط کهنه کار آزاد جد دیفندرفر خلق شده است، اخیراً پس از آپلود در وی مشاهده شد. سایت اینترنتی (با تشکر، نینتندو لایف).

دیفندرفر بیان می کند که از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ به عنوان یک هنرمند داستان در پروژه فیلم Super Mario Bros.

پخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه Switch 2 خواهد بود؟در یوتیوب تماشا کنید

این اثر هنری صحنه‌ای را نشان می‌دهد که در آن پرنسس هلو و دیزی در رقص دبیرستان، نسخه‌ای از Bowser را طرد می‌کنند – احتمالاً این یک سکانس فلاش بک برای توضیح این است که چرا پادشاه کوپا تا این حد شیفته باقی مانده است.


فیلم مفهومی هنری برادران سوپر ماریو دیزی، بیردو، تودزورث را نشان می‌دهد
داستان اصلی شیفتگی Bowser؟ رد شدن در جلسه امتحان دبیرستان. | اعتبار تصویر: روشنایی / جد دیفندرفر

دیزی دوباره در اثر هنری دیگری ظاهر می شود که نبردی عظیم بین متحدان پادشاهی قارچ و نیروهای بوسر را نشان می دهد. با دقت نگاه کنید و می‌توانید توادت و تودزورث را در میان جمعیت ببینید که در مقابل بیردو و طیفی از مینیون‌های دیگر که به صفحه نمایش بزرگ راه پیدا نکرده‌اند، به میدان می‌روند.


فیلم مفهومی «برادران سوپر ماریو» که نبردی عظیم بین پادشاهی قارچ و نیروهای بوسر را نشان می‌دهد.
متحدان برادران سوپر ماریو درگیری شدیدی دارند. | اعتبار تصویر: روشنایی / جد دیفندرفر

دیگر آثار هنری عناصر آشناتری را نشان می‌دهند، از جمله ون لوله‌کشی برادران ماریو و پنگوئن پادشاه ربوده‌شده که به فیلم نهایی بسیار نزدیک‌تر هستند.


فیلم مفهومی «برادران سوپر ماریو» که Bowser را در حال دزدیدن ستاره قدرتمند پنگوئن پادشاه نشان می‌دهد.


هنر مفهومی فیلم برادران سوپر ماریو که ماریو و لوئیجی را در ون لوله کشی خود نشان می دهد.


فیلم مفهومی فیلم برادران سوپر ماریو که یک پنگوئن پادشاه ربوده شده را نشان می دهد.


هنر مفهومی فیلم Super Mario Bros که مقطعی از لوله‌های تار را نشان می‌دهد.

اعتبار تصویر: روشنایی / جد دیفندرفر

فیلم برادران ماریو در نهایت گروه بازیگران فیلم را در مجموعه‌ای از فیلم‌های مورد علاقه Mushroom Kingdom نگه داشت، تنها چند فیلم کوتاه از شخصیت‌های جانبی.

دیفندرفر همچنین سال‌ها به طور تمام وقت در استودیوی انیمیشن والت دیزنی و پیکسار کار کرده است، جایی که او در کنار پروژه‌های دیگر در Big Hero 6 و Wreck-It Ralph مشارکت داشته است.

شاید در نهایت شاهد ظهور برخی از این شخصیت ها باشیم فیلم بعدی Super Mario Bros، قرار است در سال ۲۰۲۶ وارد سینماها شود؟ ما قبلاً کلاه فکری لوله کش و لباس های خود را برای حدس و گمان پوشیده ایم جایی که سریال برادران سوپر ماریو ممکن است در مرحله بعدی قرار بگیرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/super-mario-bros-movie-concept-art-shows-daisy-birdo-toadsworth?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *