فیلم Minecraft جنیفر کولیج را به بازیگران پر ستاره خود اضافه می کند

با این خبر که جنیفر کولیج، ستاره نیلوفر آبی، جنیفر کولیج، اکنون به بازیگران آن ملحق شده است، اقتباس سینمایی Minecraft که مدت‌ها در حال ساخت است، همچنان در حال افزایش است.

خبر ورود کولیج به پروژه از طریق Deadline می آید، اما این نشریه هیچ اطلاعاتی در مورد نقشی که او بازی خواهد کرد ارائه نمی دهد. این قابل انتظار است، با توجه به جزئیات داستان مخفی نگه داشته می شود – اگرچه الف گزارش سال گذشته پیشنهاد کرد که بر روی یک “اژدهای بدخواه Ender که در مسیر نابودی قرار می گیرد” تمرکز می کند.

کولیج – که برای ایفای نقش تانیا مک کووید در سریال نیلوفر آبی در شبکه HBO پس از چندین دهه فعالیت بازیگری چشمگیر، مورد تحسین گسترده قرار گرفت – به گروهی از جمله پیوست. جیسون موموآاما مایرز، دنیل بروکس، سباستین یوجین هانسن و جک بلک.

ایان هیگتون، از Eurogamer، در نقش اسپین آف Minecraft Legends بازی می کند.در یوتیوب تماشا کنید

هنوز نقش های بازیگران مشخص نشده است، اما گفته می شود که بلک در نقش استیو نمادین Minecraft بازی خواهد کرد. مت بری (از شهرت What We Do in the Shadows و Toast of London) نیز آنجا بود گفته می شود در حال مذاکره است سال گذشته به این تیم ملحق شد، اما از آن زمان تاکنون هیچ تاییدی مبنی بر حضور او وجود ندارد.

کارگردانی فیلم Minecraft توسط ناپلئون دینامیت و کارگردان ناچو لیبر، جرد هس (که پس از نسخه‌ای به کارگردانی راب مک‌الهنی ستاره Always Sunny in Philadelphia به پروژه پیوست. نتوانست از زمین بلند شود) و طبق گزارش ها فیلمبرداری در نیوزیلند در اواخر سال ۲۰۲۳ آغاز شد.

برادران وارنر اعلام کرد یک تاریخ انتشار اصلاح شده از ۴ آوریل ۲۰۲۵ برای فیلم Minecraft در سال گذشته (نسخه مک‌الهنی در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۹ عرضه شود)، بنابراین هنوز تا ورود آن زمان باقی است. هس: “من نمی توانم بچه های ۱۰ ساله را ناامید کنم.” اخیرا گفت از انتظارات پیرامون اقتباس، “یا آنها ما را خواهند کشت.”


منبع: https://www.eurogamer.net/minecraft-movie-adds-jennifer-coolidge-to-its-star-studded-cast?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *